PS5 و Xbox Series X به صنعت بازی های ویدیویی استرالیا کمک خواهد کرد

PS5 و Xbox Series X

بازار بازی های ویدئویی استرالیا اولین کاهش خود را از سال 2012 مشاهده کرد ،

اما اوضاع برای سال 2020 بهتر به نظر می رسد.

 

گزارش جدید انجمن بازی ها و سرگرمی های تعاملی استرالیا (IGEA) فاش کرده است که

بازار بازی های ویدیویی استرالیا در سال 2019 با کاهش روبرو شده است.

 

گزارش IGEA می گوید صنعت بازی های ویدئویی استرالیا در سال 2019 3.614 میلیارد دلار

تولید کرده است که در سال 2018 با بیش از 4 میلیارد دلار مقایسه می شود. این اولین بار

از سال 2012 بود که بازار بازی های ویدیویی استرالیا شاهد کاهش ارزش بود. این

فروش کل است ، نه فقط برای بازی های ویدیویی که در استرالیا توسعه یافته اند.

 

برای مقایسه ، صنعت بازی های ویدیویی ایالات متحده – که یکی از بزرگترین

بازارهای بازی های ویدیویی در جهان است – بیش از 35 میلیارد دلار در سال 2019 تولید کرد (و این حتی سخت افزار را هم حساب نمی کند).

 

PS5 و Xbox Series X

به دلیل موفقیت عظیم Fortnite در سال 2018 که به رونق صنعت و افزایش تورم

تعداد کمک کرده است ، سال 2019 همیشه سال سختی خواهد بود. و در حالی که

3.614 میلیارد دلار نسبت به سال 2018 کاهش یافته است ، اما هنوز 12 درصد از درآمد سال 2017 بزرگتر است.

 

هر دسته به جز درآمد اشتراک در سال 2019 کاهش یافته است – در سال 2019 اشتراک ها

با 28 درصد افزایش به 273 میلیون دلار رسید. شما می توانید داده های اصلی را در تصویر بالا مشاهده کنید.

 

علی رغم کاهش سالانه ، IGEA اعلام کرد که به لطف راه اندازی

PlayStation 5 و Xbox Series X ، رشد درآمد از بازار استرالیا در سال 2020 رشد خواهد کرد.

یکی دیگر از فاکتورهای رشد در سال 2020 ، همه گیری COVID-19 است که

در حال نگه داشتن است. مردم در خانه بازی می کنند و پول خود را صرف بازی می کنند.

 

یکی از بازی های پرمخاطره سال 2019 ، بازی غاز Untitled بود که توسط House House خارج از ملبورن استرالیا ساخته شد.

 

IGEA همچنین گفت که استودیوهای توسعه استرالیا را مورد بررسی

قرار داده است ، و نیمی از آنها گفتند که شاهد فروش پایدار یا افزایش فروش هستند و

به طور کلی نسبت به رشد در آینده اطمینان دارند.

 

PS5 و Xbox Series X قرار است هر دو در اواخر سال جاری میلادی منتشر شوند ، اما

باید دید چه نوع تأثیراتی ممکن است به دلیل COVID-19 باشد. Phil Spencer ، رئیس

Xbox اخیراً در مورد “عدم اطمینان اقتصادی گسترده” در سال 2020 و اینکه

چگونه مایکروسافت می خواهد Xbox را تا حد امکان مقرون به صرفه در

این زمان استرس زا برای مردم  صحبت کرد.

 

تهیه و ترجمه در سایت psstar.ir

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *