mad max بررسی بازی

(Mad Max (2015 video game

 

Mad Max یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی است
که بر اساس حق رای دادن Mad Max ساخته شده است.
ساخت و ساز توسط Avalanche Studios و منتشر شده توسط Warner Bros. Interactive Entertainment ،
برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن ۴ و Xbox One در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.
Feral Interactive نسخه های macOS و Linux را منتشر کرد.

mad max بررسی بازی
در این بازی ،

بازیکنان ماکس راکاتانسکی را کنترل می کنند که او از طریق ساخت
و ساز بیابانی وسیله نقلیه “Magnum Opus” پیشرفت می کند تا با یک باند مهاجمان به رهبری Scabrous Scrotus
به نبرد بپردازد و به طبقه “دشت های سکوت” برسد.
او امیدوار است که صلح را پیدا کند. ماد مکس تأکید می کند
بر مبارزات وسایل نقلیه ، که در آن بازیکنان می توانند از اسلحه و زره های ارتقا یافته بر روی اتومبیل خود برای جنگ با دشمنان استفاده کنند.
این منطقه در یک پساب آخرالزمان پس از آخرالزمانی متشکل از بیابان ها ، دره ها و غارها قرار دارد.

دو بازی دیوانه Mad Max

که به ترتیب توسط Cory Barlog و Interplay Entertainment ساخته شده اند
قبل از اعلام این بازی در حال تولید بودند اما هیچکدام با موفقیت عرضه نشدند.
اگرچه ماد مکس مبتنی بر سریال فیلم نیست ، اما از دنیای آن الهام گرفته شده است
و جورج میلر با خالق فرانشیز در دوران پیش تولید بازی مشاوره شده است.
Avalanche Studios ایجاد یک بازی ویدیویی-جنگنده وسایل نقلیه را به دلیل عدم تجربه آنها در ایجاد آن نوع بازی یک چالش دانست.
اعلام شده در نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی ۲۰۱۳ ،
این بازی در حین توسعه مجدداً مورد استفاده قرار گرفت و نسخه های پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ لغو شد.

در ابتدا برای اکران در سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده بود ،

در ماه سپتامبر سال بعد اکران شد ، چند ماه پس از اکران تئاتر Mad Max: Fury Road ،
چهارمین فیلم در این سریال. دیوانه مکس نقدهای کلی منتقدان را دریافت کرد.
اگرچه از محیط بازی ، جهت ، مبارزات وسایل نقلیه و گرافیک مورد ستایش قرار گرفت ،
اما طراحی و داستان تلاش آن مورد انتقاد قرار گرفت. این بازی در سپتامبر ۲۰۱۵
به هشتمین بازی پرفروش خرده فروشی در ایالات متحده تبدیل شد.

Gameplay

mad max بررسی بازی Mad Max یک بازی اکشن و ماجراجویی است
که در یک فضای آزاد پس از آخرالزمانی انجام می شود
و بر مبارزات وسایل نقلیه تأکید دارد ، که در آن بازیکن نام اصلی Mad Max است.
به گفته ناشر آن ، ۶۰ درصد بازی بر رانندگی تمرکز دارد.
برخی از سلاح ها و ابزارها ، از جمله شعله های آتش و تقویت کننده های توربو ،
مستقیماً روی مگنوم اپوس سوار می شوند ، در حالی که برخی دیگر مانند قلاب گیر و تفنگ تک تیرانداز ، در رابطه با وسیله نقلیه توسط چمبوکت
، دستیار مکس یا خود مکس استفاده می شوند.

Max’s Magnum Opus ، با موتور V8 و قابلیت رامینگ قدرتمند ،

می تواند وسایل نقلیه و سلاح های دشمنان را از بین ببرد.
هنگام رانندگی و هدف گیری همزمان ، بازی به حرکت آهسته تغییر می یابد
تا بازیکن بتواند بین اهداف تغییر مسیر دهد. اگرچه دیوانه مکس در درجه اول از دیدگاه شخص سوم استفاده می کند ،
بازیکن می تواند هنگام جنگ با دشمنان هنگام رانندگی مگوموس اپوس ، به دید شخص اول تغییر دهد.
Chumbucket هنگام دستور کار برای انجام این کار یا هنگام خروج بازیکن ، ماشین را تعمیر می کند.

برای تشویق اکتشاف ،

مگومن اپوس را می توان با موادی که از صحرا خارج شده اند ،
با ربودن اتومبیل های دشمنان یا جمع آوری قطعات ماشین آنها ، ارتقا داد.
یک دشمن می تواند بالای منگنوس اوپوس پرش کند
تا آن را منفجر کند ، اما بازیکن می تواند با احاطه اتومبیل با خطرات مانند سنبله از این کار جلوگیری کند.
بازیکن می تواند در طول بازی به صفحه گاراژ دسترسی داشته باشد و به آنها اجازه می دهد Magnus Opus را سفارشی کنند.
گاراژ مکس می تواند موتور خودرو ، شاسی ، چرخ ، کار بدنه ، کار رنگ و “پوسته” آن را تغییر داده و تغییر دهد.
ارتقاء یکی از جنبه های خودرو بر جنبه های دیگر تأثیر منفی خواهد گذاشت. به روزرسانی موتور امکان رانندگی سریعتر به مکس را می دهد ،

اما هندلینگ مشکل تر خواهد بود.

صدا که توسط موتور تغییر می کند هنگام پخش تغییر می کند ، می افزاید یا بخش هایی از Magnum Opus را تغییر می دهد.
مکس ، زره پوش و سلاح های قابل تنظیم هستند ؛ بازیکن می تواند با پیشرفت در بازی و مهارت های جدیدی را برای او باز کند و امتیازات تجربه ای کسب کند.
مکس همچنین با داشتن لباس ، ظاهر ، مهارت های جنگی و سلاح های قابل تنظیم قابل تنظیم است.
گریفا ، سرگردان بیابانی ، همچنین نشانه های Max را ارائه می دهد که می تواند برای ارتقاء توانایی های وی استفاده شود.

اگرچه این بازی گزینه های زیادی (مانند بازی خفا یا تهاجمی) دارد

، اما بر عمل بر خفا کردن تأکید می کند.
دیوان مکس دارای سلاح های متنوعی از جمله اسلحه شلیک شده مکس است ،
اما مهمات کمیاب است و بازی بر مبارزه با غوغا بر روی سلاح گرم تأکید می کند.
یکی از سلاح ها ، مواد منفجره ی Thunderstick است که می توان آن را در سینه دشمن فرو برد.
این بازی دارای یک سیستم رزمی با جریان آزاد است
که از حملات حرفه ای کشتی و تکنیک های بوکس ، مشابه برادران وارنر استفاده می کند.
قبلی Batman: سری بازی های ویدئویی بازی Arkham
(که در آن نشانگرهای روی سر دشمنان به بازیکن یادآوری می کند که هنگام حمله ، مقابله یا انجام حرکات پایان یافته).
حملات مکس در طی حالت “دیوانه کننده” او قوی تر از حد معمول است.

منظره مکس شامل کانیون ها ، غارها ، بیابان ها و زباله های رها شده است.

دنیای بازی به مناطق مختلفی تقسیم می شود که هرکدام دارای پشت صحنه و چشم انداز خاص خود هستند.
نقاط دیدنی و خرابه های بی نظیر را می توان در هر منطقه کشف کرد.
فعالیتهای جانبی مانند نژادها ، آزمایش های زمانی ،
حمله به قلعه های دشمن و از بین بردن کاروانهای دشمن در هر منطقه می توان یافت.
با تکمیل این فعالیت ها ، تسهیل ناوبری ، سطح تهدید منطقه کاهش می یابد.
هر منطقه یک رئیس دارد که می توان در پایگاه خود یافت و شکست خورد.

برخی از سنگرهای بازی دوستانه هستند و از بین بردن دژهای خصمانه به حداکثر quests و پاداش اضافی می دهد.

این سنگرها را می توان به روزرسانی کرد ،
مزایای مختلفی از قبیل کمک به مکس را برای جمع آوری ضایعات هنگام خاموش بودن بازی یا بازیابی سلامت مکس و مهمات اسلحه در هنگام بازدید ،
به شما ارائه می دهد.
مکس می تواند در یک بادکنک هوای گرم (به طور دائم به زمین متصل شود) صعود کند
تا به دنبال اهداف و مکان های جدید باشد. پس از مشاهده اهداف از طریق دوربین شکاری ،
آنها بر روی نقشه برجسته می شوند.

مکس را می توان با استفاده از چمبوکت در تکمیل استراتژیک اهداف خود هدایت کرد.

مکس با یک همراه سگ به نام Dinki-Di همراه است ،
که می تواند به بازیکنان در کشف مین های زمینی کمک کند.
حداکثر توانایی کوهنوردی محدود است و اشیایی که بتواند از آن بالا برود به رنگ زرد برجسته است.

بیشتر منابع بازی به جز بنزین ، که برای رانندگی لازم است ،

کمیاب هستند. بازیکن می تواند یک بار jerrycan را جمع کند
و آن را در قسمت پشتی Magnum Opus ذخیره کند ،
و می تواند کلکسیون (یادداشت های تاریخ) را در طول بازی پیدا کند.
یادگارها در درجه اول عکسها و یادداشتهای بیابانی قبل از آخرالزمان هستند.

غذا و آب برای بقای مکس بسیار حیاتی است.

بازیکن می تواند آنها را در زمین های زباله جمع کرده و از آنها برای تکمیل سلامت خود استفاده کند.
مکس همچنین می تواند برای تکمیل سلامتی خود
حیوانات کوچک مانند جوندگان و منگنه هایی که از تجزیه اجساد استفاده می شود ،
بخورد و مناطقی که در آن می تواند غذا و لوازم غذایی خود را پیدا کند ،
کلاغهایی را به پرواز در می آورد که در اطراف آنها قرار دارد.

بازیکن می تواند وارد Big Nothing شود ،

ناحیه ای بی رویه و بی آب از بیابان با طوفان های خطرناک خطرناک و آب و غذا
که در آن قسمت های کمیاب برای Magnum Opus یافت شود.
به گفته بهمن ، به دلیل “هیچ چیز بزرگ” ، نقشه بازی بی نهایت است.
چرخه پویا روزانه شب ، یک سیستم آب و هوایی و انواع خطرات زیست محیطی
در بازی گنجانده شده است ،
که زمین آن تحت تأثیر آب و هوا و بلایای طبیعی است.

mad max بررسی بازی Plot

در جستجوی سوخت ،
مکس راکاتانسکی که از مأمورین گشت زنی بزرگراه بود ،
در رهگیری خود به دشتهای سکوت سفر می کند.
سفر وی هنگامی که وارد گروهی از پسران جنگ می شود

که به سرپرستی Scabrous Scrotus ،

پسر روانی Immortan جو و حاکم Gastown به سر می برد ،
چرخش غیرمنتظره ای می گیرد. پسران جنگ به مکس حمله می کنند
که او با سوختن ، سوختن او ، ضرب و شتم لباس ، وسایل ، اسلحه و ماشین خود ،
به مکس حمله می کند و او را به جان خود در بیابان می کشاند.
مکس آنها را احیا و صید می کند ،
و Scrotus را در Land Mover می جنگد.
اسکروتوس سگ خود را بر روی مکس می گشود
اما شکست می خورد ،
بنابراین اسکروتوس آن را لگد می زند و با اره برقی به مکس حمله می کند.
مکس اسکروتوس را خلع سلاح می کند و اره برقی را به سمت سر خود سوار می کند ، اما اسکروتوس مکس را از حالت زمین لرزه پرتاب می کند.

حداکثر برخوردها و دوستانی که سگ اسکروتوس دارند ،

اکنون زخمی شده اند و یک اسلحه و لباس های دست ساز را از یک واستلاندر مرده به دست می آورند.
سگ به دام می افتد و مکس آن را از خوردن یک مکانیک بیش از حد و مهربان به نام چمبوکت که او را راننده می نامد نجات می دهد.
Chumbucket مکس را به اردوگاه جنگ پسران که متعلق به Scrotus است
منتقل می کند و در آنجا مکس می بیند که ماشین وی (با نام مستعار سیاه بر روی سیاه) در حال پیاده سازی است.

Chumbucket

به مکس می گوید که او در حال ساختن یک اتومبیل ، مگنوم اوپوس است
که بخش های مفقود آن نیز وجود دارد. مکس با جستجوی آنها موافقت می کند. آنها به خانه ی Chumbucket ،
کشتی بزرگ باز می گردند و شروع به ساختن Magnus Opus می کنند ،
اما وقتی Stank Gum – یکی از سگ های برتر Scrotus – کشتی را با مواد منفجره از بین می برد ،
تعقیب می شوند.

در ازای تهیه لوازم و کارگاه ، مکس به آزادسازی مناطق اطراف آن از پسران جنگ اسکروتوس کمک می کند.

رهبران سرزمین ها جیت هستند که سنگر آنها یک فانوس دریایی قدیمی است
و گات گاش که پیروانش بر این باورند که از سیل در بقایای یک تانکر نفت محافظت می شوند.
او ملاقات برنده برادر امید و دخترش گلوری ،
که در قلعه گوت گش زندانی است. مکس می آموزد که باید به فک ،
دروازه بزرگی که توسط جنگ پسران محافظت می شود ،
نفوذ کند و مگنوم اپوس را با تندرپون (هارون منفجر شده) مجهز کرده است.
پس از دمیدن لولا و پاره کردن فک ، Max و Chumbucket Pink Eye را نجات می دهند ،
زنی که مهارت مکانیکی وی Chumbucket را رقیب می کند ،

از تهاجم به رهبری استنک صمغ روی پایه سیلو خود قرار گرفت.

در حالی که در جستجوی موتور V8 برای مگنوم اپوس هستید ،
مکس از مسابقه ای در گاستاون با یک رئیس بزرگ V8 به عنوان یک جایزه یاد می گیرد.
مکس پس از پیروزی در مسابقه مقابل استنک آدامس و شکست دادن جنگنده تندرلوین در یک دوئل Thunderdome ،
موتور و امید مقدماتی را دریافت می کند. پیروزی او کوتاه مدت است؛ اسکروتوس (با اره برقی که هنوز در جمجمه او تعبیه شده است) جایزه می گیرد ،
سپس مکس را می شناسد و به او حمله می کند. مکس دست بالایی را می گیرد

اما با کراس او شلیک می شود و یک شافت به پایین پرتاب می شود.

او توسط امید نجات پیدا می کند که او را به مکانیک ارگانیک می برد.
وی از اسکاب که به عنوان Bloodbag نیز معروف است ،
انتقال خون داده می شود. در حالی که مکس تحت عمل جراحی قرار دارد
، او در مراسمی که توسط چمبوکت و مردی با سر سگ انجام می شود ،
ازدواج با امید را توهم می گذارد. او همسر مرده خود را نیز می بیند
که به او می گوید هنوز مورد نیاز است.
وقتی مکس از خواب بیدار شد ،
او و امید رئیس بزرگ را سرقت می کنند ،

سپس به معبد دیپ فریا ، یک فرقه شناس آتش می گریزند.

در معبد ، امید از مکس می خواهد تا جلال را پیدا کند ،
که فرار کرده بود و به قلمرو بوزار رسیده بود.
وی سرانجام موافقت کرد و به فرودگاه Underdune ، فرودگاهی که زیر شن قرار دارد ،
سفر می کند. پس از آنکه مکس جلال را از بوزارها نجات داد ،
به معبد بازمی گردد تا دریابد که چمبوکت ، که از اصرار مکس برای عبور از دشت های سکوت ناامید شده است ،

مگوم اپوس را به خانه ویران شده خود در جنوب بازگرداند.

مکس او را در یکی از اتومبیل های Deep Friah دنبال می کند ،
اما کشف می کند که Scrotus و Stank Gum قبلاً وارد شده بودند و Chumbucket را شکنجه می کردند
که مکان Hope و Glory و روابط آنها با Max را فاش می کرد.
مکس استنک آدامس را به قتل می رساند ،
سپس با عجله به معبد می رود تا امید مرده پیدا کند
و جلال در حال مرگ است. جلال در آغوشش می میرد و مکس سوگند انتقام گیری در مورد اسکروتوس.

مکس به گاستاون برمی گردد

و مکان اسکروتوس را از Scab می آموزد.
مکس و چمبوکت Scrotus را از طریق Flatlands Pursatory ، منطقه ای دورتر از سفید بزرگ دنبال می کنند
و از Magnum Opus برای غیرفعال کردن Land Mover که به لبه صخره رانده شده استفاده می کنند.
مکس قصد دارد به Mover سقوط کند و آن را از یک صخره با Magnum Opus بیرون بکشد ،
اما با Chumbucket که نمی خواهد Magnum Opus نابود شود مخالف است.
Max را نادیده گرفته از Chumbucket ، با سرعت کامل حرکت می کند.
او در آخرین لحظه از ماشین پرش می کند ،

اما Chumbucket در هیئت مدیره باقی می ماند

و می میرد و Land Mover و Magnum Opus از بین می روند.
در حالی که این دو وسیله نقلیه از بالای صخره می گذرند ،
Scrotus در اثر ضربات موجود در Interceptor ، ماشین Max را از ابتدای بازی ترک می کند.
مکس با اسکروتوس می جنگد ،
در نهایت تیغ اره برقی را از سر Scrotus بیرون می کشد
و او را به قتل می رساند. مکس وارد رهگیر می شود
و قبل از عزیمت به قسمت های ناشناخته ، تصویری از خانواده اش را روی داشبورد قرار می دهد.

ps4Development

جرج میلر ، خالق حق رای دادن ،
در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۸ ، توسط یک سازنده حق رای دادن ،
عنوان شده است یک بازی ویدئویی در جهان Mad Max.
میلر پس از آنکه بارلوگ سونی رایانه سرگرمی را ترک کرد ،
به کارگردان خدای جنگ دوم ، کوری بارلوگ پیوست تا این بازی را توسعه دهد.
این پروژه در ابتدا به عنوان یک کراوات با یک فیلم انیمیشن Mad Max ساخته شده بود که به طور همزمان منتشر می شد.

تولید فیلم متوقف شد تا زمان تولید کافی برای بازی فراهم شود.

پس از آنکه بارلوگ در سال ۲۰۰۸ اعلام کرد که به دنبال ناشر بازی می باشد ،
دیگر اطلاعاتی در مورد این پروژه در دست نیست.
در سال ۲۰۱۰ ، بارلوگ مشاور استودیوی بهمن بود و در سال ۲۰۱۲ برای Crystal Dynamics را ترک کرد.
بازی ویدئویی کراوات Fury Road
توسط Interplay Entertainment در حال توسعه بود ،
اما وقتی الکترونیک آرتز حقوق بازی ویدیویی این فرانچایز را با مبلغ ۲۰ میلیون دلار به دست آورد ، کنار گذاشته شد.

در ۱۴ فوریه ۲۰۱۳ ،

تصویری مبهم از این بازی توسط بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Avalanche Studios منتشر شد.
این بازی در Electronic Entertainment Expo 2013 در ۱۰ ژوئن در کنفرانس مطبوعاتی سونی اعلام شد ،
با انتشار برنامه ریزی شده سال ۲۰۱۴ برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن ۳ ، پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس ۳۶۰ و Xbox One. [38]

اگرچه سانبرگ در حین نمایشگاه گفت که پروژه میلر و بارلوگ بازی Mad Max نیست

که توسط بهمن اعلام شد ، اما بعداً گفت که بارلوگ روی یک بازی Mad Max در بهمن کار کرده است.
علی رغم رابطه نامشخص بین پروژه ها ، به گفته مدیر طراحی بازی ، میلر در پیش تولید بازی در اواسط سال ۲۰۱۱ با بهمن همکاری کرده بود.
برادران وارنر علیرغم داشتن میلر برای ارائه خدمات ،
تمایل به آزادی خلاقانه زیادی به بهمن داشت. تولید کامل بازی قبل از ماه مه ۲۰۱۲ آغاز شد.

در آوریل ۲۰۱۴ ، بهمن اعلام کرد که دیوانه مکس تا سال بعد به تعویق می افتد ،

و آن را یکی از عناوینی که در “بزرگترین سال از آغاز [بهار] آن بهمن” منتشر شده است ، می دهد.
بازی در حین توسعه مجدداً مورد استفاده قرار گرفت.
با وجود انتشار آن سال ، بازی مستقیماً به Mad Max: Fury Road 2015 وصل نشده است و قرار نبود یک کراوات باشد ؛
تنظیم و داستان آن اصلی است.

این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده است که ناشر بازی ، Warner Bros. Interactive Entertainment معتقد است

که یک بازی مستقل پس از موفقیت سری بازی های Batman: Arkham ،
برای بازیکنان سودمندتر از یک “بازی-فیلم” است.
مکان هایی که در فیلم ها مانند Gas Town و Thunderdome ظاهر شده اند
در این بازی نشان داده شده اند.
بر خلاف بازی های قبلی بهمن مانند Just Cause 2 ، لحن بازی بالغ تر است
و روایت آن تأکید می شود.

مشابه فیلم ها ، مکس به ندرت صحبت می کند

یا ابراز هیجان می کند. افکار او با اعمال او منعکس می شود.
هدف این تیم ایجاد شخصیت و شخصیتی پیچیده برای او بود.
به گفته مدیر بازی ، مکس از تجربیات گذشته آسیب دیده است (مانند از دست دادن خانواده).
این امر او را “مجنون” ، “ناپایدار” و “دیوانه” می کند. این خصوصیات در حالت “خشم” بازی منعکس شده است ،
که در آن مکس صدمات اضافی به دشمنان وارد می کند.  Chumbucket ،

مکانیک و همراه مکس ، با وسواس مگنوم اپوس است.

به گفته نویسنده اصلی بازی ، او “رابطه شبه مذهبی / جنسی با موتورها دارد”.
Scabrous Scrotus ، آنتاگونیست اصلی بازی ، یک جنگ سالاری است
که به عنوان “هیولا خونخوار طراحی شده است و تنها با درد و رنج دیگران می تواند تسکین درد خود را پیدا کند.”
چهره دشمنان نقاشی شده و زخم خورده است.
به گفته مدیر بازی فرانک روک ، ظاهر آنها “نوعی رویکرد چگونگی ادغام این تمدن در این نوع دولت” است.

طراح برجسته امیل کرافتینگ گفت که گیم پلی در طول توسعه اولویت است

. مانند سری Just Cause ، توسعه دهنده ماد مکس قصد داشت
با ارائه ابزاری برای ایجاد رویدادهای خاص خود ، استقلال به بازیکنان بدهد.
این استودیوها قصد داشتند یک دنیای پویا ایجاد کنند و “یک سری از وقایع بدون وقفه” را ایجاد کنند.

این بازی به جای یک فیلم خاص در این سریال ، از فضای دنیای Mad Max الهام گرفته شده است.

طبق گفته های بهمن ، آنها قصد نداشتند تحت تأثیر بازی های ویدئویی بعد از آخرالزمانی مانند
Fallout ، Rage و Borderlands قرار بگیرند ، زیرا بیشتر این بازی ها با الهام از Mad Mad اصلی ساخته شده اند.
این کمپانی اظهار داشت که نبرد وسایل نقلیه بازی به دلیل عدم تجربه آنها نسبت به آن نوع بازی ، چالشی را ایجاد می کند.
سیستم سفارشی سازی خودرو برای افزایش ضریب سرگرمی بازی و آزادی بیشتر بازیکنان طراحی شده است.

دنیای بازی از سریال Just Cause الهام گرفته شده است

که دارای جعبه های ماسه ای بزرگی است که بازیکنان می توانند آن را کشف کنند.
مدیر عامل شرکت Avalanche Studios ، کریستوفر سانبرگ ابراز امیدواری کرد که بازیکنان محیط کویر ماد مکس

محیط کویر ماد مکس را با محیط غربی Red Dead Redemption مقایسه کنند.

دنیای بازی با توجه به تراکم و فرکانس گیم پلی مقیاس بندی می شود.
تیم توسعه به جای تمرکز روی اندازه ، بر ایجاد جهانی با گزینه ها و حواس پرتی تأکید کرده است.
طراحی شده به عنوان مرده ، تهدید آمیز و خصمانه ، همچنین هیجان انگیز و جذاب است (اکتشاف دلگرم کننده).
یکی از چالش های پیش روی توسعه دهندگان ساختن یک بیابان با محیط های متنوع است ،

Mad Max اولین بازی پسا آخرالزمانی بهمن است.

آنها بیشتر وقت خود را صرف طراحی زمین و تغییرات زمین می کردند تا تکرار در چشم انداز به حداقل برسد.
از آنجا که بازی در یک بیابان قرار گرفته است ، تیم از رنگ های پر جنب و جوش برای آسمان استفاده می کرد.
Studios Avalanche یک تیم را به یک جنگل کاستاریکا
فرستاد تا از مناظر محلی و محیط های محلی برای آماده سازی برای ایجاد دنیای ماد مکس ،
به ویژه آسمان آن ، بازرسی کند.

مانند فیلم ها ، بازی آخرالزمان را مشخص نمی کند

.
توسعه دهندگان آن می خواستند “حس رمز و راز” را به بیابان ببخشند
تا بازیکنان بتوانند تصور کنند که چگونه این بیابان را تحول می دهد.
در ابتدا گاراژهایی که به بازیکنان امکان ارتقا و تعمیر ماشینهای خود را می دادند
در ابتدا قرار بود در این بازی نمایش داده شوند.
این ایده بعداً از بین رفت ، زیرا استودیو فکر می کرد که این عنصر “در گیم پلی دخالت کند”.

Mad Max با موتور Apex (که قبلاً با عنوان موتور بهمن شناخته می شد) نیرو می گیرد

، یک موتور اختصاصی درون خانه است که توسط بهمن ساخته شده و در Just Cause 2.
نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
به گفته طراح اصلی گرافیک Alvar Jansson ،
ویژگی های گرافیکی جدید در هنگام توسعه ماد مکس به موتور معرفی شده
و برای بازی های دنیای آزاد طراحی و بهینه شده است.
این تیم همچنین روی بهبود فاصله قرعه کشی جهان کار کرده و اطمینان حاصل کرده است
که گیم پلی در سه سیستم عامل اصلی تفاوت قابل توجهی ندارد.

روزنامه نگاران بازی دعوت شده برای پیش نمایش یک نمایش گیم پلی خصوصی در E3 2013 خاطرنشان کردند

که مکس به جای لهجه استرالیا از سری فیلمها ،
دارای لهجه آمریکایی است و طرفداران به صدای جدید او در آمریکا اعتراض کردند.
بعداً استودیوی Avalanche تأیید کرد که او لهجه استرالیا را خواهد داشت.
تنظیمات بازی با عنوان “creole wasteland” توصیف می شود ،
با عناصر شماری از تمدن ها ، بنابراین شخصیت های آن لهجه های مختلفی دارند.

دونال گیبسون ، برادر ستاره اصلی ماد مکس مکس گیبسون ،
ابراز علاقه کرد که نقش اصلی را در اقتباس بازی های ویدیویی ایفا کند.

تهیه و ترجمه در سایت psstar.ir

برای دریافت و اطلاع از بروز ترین اخبار بازی ها با ستاره بازی ایران همراه باشید.

اخبار سایت ستاره بازی

بازیReferences

  1. Jump up to:a b c Campbell, Colin (26 May 2015). “Mad Max is Melee Car Combat in an Open Wasteland”PolygonArchived from the original on 26 May 2015. Retrieved ۲۶ May ۲۰۱۵.
  2. Jump up to:a b Turi, Tim (13 March 2015). “Behind The Wheel Of Mad Max’s Vehicular Combat”Game InformerArchived from the original on 24 April 2015. Retrieved ۲۶ April ۲۰۱۵.
  3. ^ “Mad Max hands-on preview – Fallout on wheels”Metro. ۲۵ June 2015. Archived from the original on 1 July 2015. Retrieved ۱ July ۲۰۱۵.
  4. ^ Blain, Louise (25 March 2015). “Mad Max has ‘creative approaches to combat’ and a first person mode”GamesRadarArchived from the original on 26 May 2015. Retrieved ۲۶ April۲۰۱۵.
  5. ^ Wilson, Aoife (26 May 2015). “The Mad Max game takes a different path to Fury Road”EurogamerArchived from the original on 26 May 2015. Retrieved ۲۶ May ۲۰۱۵.