League of Legends esports
League Of Legends : راه حل جدید برای نمایش تبلیغات

در به روزرسانی جدید League of Legends esports ، استودیو Riot یک سری علائم ورزشگاهی به Summoner’s Rift اضافه کرده است. این ویژگی با نام بنرهای ناحیه SR به LoL esports اجازه می دهد تا نحوه نمایش Rift به بینندگانشان را با امکان نمایش حامیان مالی اصلی و جزئیات لیگ سفارشی سازی کنند.

ویژگی جدید برای Split Summer به نمایش در خواهد آمد ، و فقط برای تماشاچیان در پخش رسمی League of Legends قابل مشاهده خواهد بود. “در آینده ، می توانید انتظار داشته باشید که لیگ ها با رویکردهای منحصر به فردی شروع خواهند شد که عمیقاً ارتباط شرکای ما را با هواداران محلی و منطقه ای حفظ خواهد کرد.”

نکته قابل توجه این است که بنرهای جدید فقط برای تماشاگران قابل رویت خواهند بود

و بازیکنان همان Rift استانداردی را که برای تمرین نیز استفاده میشود ، مشاهده می کنند.

“این تضمین می کند که یک مدل بصری جدید بر تمرکز بازیکنان در تمرین و رقابت در یک ردیف یکسان تأثیر نمی گذارد.”

استودیو Riot در مورد به روزرسانی جدید گفت:

“آرزوی ما ایجاد محیطی است که از انرژی بیشتری در ورزش های سنتی برخوردار باشد

و ما برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.”

در حالی که ورزش های سنتی به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 لغو یا به تعویق افتادند ،

esports برای جبران این مسئله دست به کار شده و با علاقه بیشتری

از سمت شبکه های ورزشی سنتی مواجه شده است.

League of Legends با وارد کردن بیشتر تجربه های شبیه به ورزش به درون بازی ،

در صورت اجرا مسابقات ، در دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی خللی ایجاد نخواهد شد.