بازی Ghost of Tsushima یکی از عناوین بزرگ سال ۲۰۲۰ میلادی محسوب می‌شود و بسیاری از بازی‌بازان منتظر تجربه‌ی آن هستند. به همین منظور، استودیوی Sucker Punch نهایت تلاش خود را انجام داده تا یک عنوان زیبا و لذت‌بخش را به مخاطبان ارائه دهد. تاکنون اطلاعات و جزئیات مختلفی از دنیای بازی و ویژگی‌های این عنوان منتشر شده‌اند. یکی از ویژگی‌های این بازی داشتن درجات سختی مختلف است.

وب‌سایت Washington Post به‌تازگی مصاحبه‌ای با آقای Jason Connell ، کارگردان هنری و مدیر نوآوری عنوان Ghost of Tsushima ترتیب داده است. آقای Jason در بخشی از این مصاحبه تایید کرد که درجه های difficulty مختلفی در این بازی وجود دارد :

اول از همه باید بگویم که درجه های difficulty مختلفی در بازی Ghost of Tsushima وجود دارد.

اگر بازی خیلی آسان باشد و به دنبال یک تجربه‌ی چالش‌‌برانگیز هستید،

می‌توانید درجه‌ی سختی را تغییر دهید.

به همین ترتیب اگر تجربه‌ی بازی سخت باشد،

می‌توانید difficulty آن را پایین‌تر بیاورید.

ما این کار را انجام دادیم تا گیمرهای بیشتری را به این بازی جذب نماییم.

بازی نمی‌تواند آنقدر سخت باشد که در ۱۵ دقیقه‌ی اول تسلیم شوید.

این برای بسیاری از افرادی که از بازی کردن سود بسیاری بدست می‌آورند، ناامیدکننده است،

زیرا آن‌ها عاشق این مدیوم و سبک هستند.

اما در عین حال بازی نباید آنقدر آسان باشد که هیچ‌گونه چالش بزرگی را پیش روی شما نگذارد.

این مورد نیز طرفداران عناوین هاردکور را ناامید می‌کند.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *