

وقتی سری Gears of War پا به دنیای گیم گذاشت،
خیلی از استانداردهای دنیای گیم را متحول کرد
این سری توانست با گرافیک فوق العاده جذاب خود در سال ۲۰۰۶،
نگاه خیل بسیاری از گیمر ها را به سمت خود جلب کند و در زمان خود،
گرافیک بصری و فنی خارق العادهای را روی کنسول به جای بگذارد.
نه تنها از نظر گرافیکی، بلکه گیمپلی بازی هم استانداردهای زیادی برای سبک بازیهای تیراندازی سوم شخص معین کرد.
تا قبل از آن، بحث کاورگیری در بازیهای مختلف اصلا جایگاه مشخصی نداشت
Gears of War توانست با سیستم کاورگیری و تیراندازی عالی خود
از همان ابتدای کار به همه بگوید که یکی از بهترین آثار سوم شخص تیراندازی است.
پس از پایان سهگانه و عرضه نسخه Judgment،
جای خالی یک بازی تیراندازی سوم شخص ناب و منحصر به فرد احساس میشد
و تا آن زمان هم خبری از خریداری شدن نام Gears of War به دست مایکروسافت نبود
اما خب خوشبختانه در یک خبر غیر منتظره، Gears of War برای همیشه به
خانواده ایکسباکس پیوست و ادامه ساخت آن تایید شد.
اما چیزی که در این بین خیلی از ما طرفداران این مجموعه را نگران میکرد،
ساخت قسمت چهارم این بازی به دست یک استودیو کاملا تازهکار بود.
صفحه اصلی بازی gears of war4 در سایت مایکروسافت