Fortnite

Fortnite یک بازی ویدیویی آنلاین است
که توسط Epic Games ساخته شده و در سال 2017 منتشر شده است.
Fortnite: Save the World ، یک بازی تعاونی-بقا تا به امروز چهار بازیکن
برای مبارزه با موجودات زامبی مانند و دفاع از اشیاء با استحکاماتی که می توانند بسازند.
Fortnite Battle Royale ، یک بازی رویال نبرد آزاد با رویال است که در آن 100 بازیکن بازی می کنند
تا آخرین نفر باشند. و Fortnite Creative ،

در جایی که به بازیکنان آزادی کامل برای ایجاد جهان و عرصه های نبرد داده می شود.

Save the World و Battle Royale در سال 2017 با عنوان عناوین دسترسی اولیه منتشر شد ،
در حالی که Creative در 6 دسامبر 2018 منتشر شد.
Save the World فقط برای ویندوز ، macOS ، پلی استیشن 4 و Xbox One در دسترس است ،
در حالی که Battle Royale و Creative برای همه این سیستم عامل ها و همچنین برای Nintendo Switch ، iOS ، ] و
دستگاه های اندرویدی.  همچنین انتظار می رود این بازی
با انتشار کنسول های نسل بعدی پلی استیشن 5 و Xbox سری X عرضه شود.
Fortnite Battle Royale به طور خاص موفقیت بزرگی بدست آورد
– در کمتر از یک سال در بیش از 125 میلیون بازیکن بازی کرد
، صدها میلیون دلار در ماه درآمد و تبدیل به یک پدیده فرهنگی شد

Fortnite بررسی بازیGame modes

Fortnite با استفاده از همان موتور با
سه حالت مختلف بازی توزیع می شود.

هر یک از گرافیک ، دارایی های هنری و مکانیک بازی مشابه است.

  • Fortnite: Save the World
    یک بازی تعاونی با بازیکن و محیط است
    که چهار بازیکن با هدف مشترک در ماموریت های مختلف همکاری می کنند.
    این بازی پس از ظاهر شدن طوفان فلاك در سطح زمین انجام می شود
    كه باعث از بین رفتن 98٪ از جمعیت می شود و بازماندگان توسط “پوسته” های زامبی مانند
    مورد حمله قرار می گیرند. بازیکنان وظیفه فرماندهان سرپناه خانه را جمع می کنند ،
    منابع را جمع می کنند ، پس انداز بازماندگان را نجات می دهند
    و از تجهیزات دفاعی استفاده می کنند که به جمع آوری داده ها در مورد طوفان کمک می کند
    یا طوفان را عقب می اندازد.
    از میان ماموریت ها ، به بازیکنان تعدادی از موارد بازی اعطا می شود
    که شامل شخصیت های قهرمان ،
    نقشه های اسلحه و تله ها و بازماندگان می شود
    که همه این موارد را می توان سطح کرد
  • Fortnite Battle Royale
    یک بازی در مقابل بازیکن با حداکثر 100 بازیکن است
    که به یک نفر اجازه می دهد به تنهایی ، در یک دوئوته یا یک تیم ملی بازی کند
    (معمولاً از سه یا چهار بازیکن تشکیل شده است).
    بازیکنان بدون سلاح از “اتوبوس نبرد” که عبور از نقشه بازی است ، عبور می کنند.
    هنگام فرود ، آنها باید در حالی که سعی در زنده ماندن دارند ،
    اسلحه ، وسایل ، منابع و حتی وسایل نقلیه را بکشند و به بازیکنان دیگر حمله کنند.
    در طی دور ، طوفان سمی غیرقابل مقایسه بازیکنان خارج از آن آستانه آسیب می بینند
    و در صورت تخلیه سریع می توانند از بین بروند.
    این بازیکنان باقی مانده را به فضاهای جنگنده می کشاند
    و برخورد بازیکنان را تشویق می کند. آخرین بازیکن ،
    دوئل یا تیم ملی باقیمانده برنده است.
  • Fortnite Creative یک حالت بازی با ماسهبازی است ،
    شبیه به Minecraft است که در آن به بازیکنان آزادی کاملی
    برای تخم ریزی هر آنچه در این بازی در جزیره است ،
    داده می شود و می تواند بازی هایی مانند عرصه های نبرد ،
    دوره های مسابقه ، چالش های سکو و سایر موارد را ایجاد کند.

بازیکنان می توانند

از گزينه انتخابی خود برای خنثی کردن سازه های اساسی
چوب ، آجر و فلز استفاده کنند. متعاقباً ،
در تمام حالت ها ، پخش کننده می تواند از این مواد برای ساخت استحکامات مانند
دیوارها ، کفها و پله ها استفاده کند.
چنین قطعه هایی با استحکام می توانند برای اضافه کردن مواردی مانند
پنجره ها یا درها طراحی شوند. مواد استفاده شده دارای خاصیت دوام متفاوتی هستند
و با استفاده از مواد بیشتری از همان نوع می توانند به انواع قوی تری به روز شوند.
در حافظه جهانی ، این بازیکنان را قادر می سازد استحکامات دفاعی در اطراف تونل های هدف یا پر از دام ایجاد کنند
تا پوسته پوسته ها را فریب دهند. در Battle Royale ، این وسیله ای برای گذر سریع نقشه ،
محافظت از خود در برابر آتش دشمن یا تأخیر در پیشبرد دشمن است.
بازیکنان تشویق می شوند که در طراحی استحکامات خود در Creative بسیار مبتکر باشند.
در حالی که Battle Royal و Creative رایگان بازی هستند ،
بازی Save the World یک بازی پرداخت است.

بازی ها از طریق استفاده از V-Bucks ،

ارز درون بازی که می توان با بودجه در دنیای واقعی خریداری کرد ،
از آن کسب درآمد می کنند ، اما همچنین با انجام مأموریت ها و سایر دستاوردها در Save the World درآمد کسب می کنید.
V-Bucks در Save the World می تواند برای خرید صندوق های غارت ،
به شکل piñatas به شکل للاما ،
برای به دست آوردن یک انتخاب تصادفی از موارد استفاده شود.
در Battle Royale می توان از V-Bucks برای
خرید وسایل آرایشی یا موارد مشابه استفاده کرد ،
یا می تواند برای خرید پاس جنگ بازی نیز مورد استفاده قرار گیرد
و توسعه پاداش های سفارشی سازی برای نمایش تجربه و تکمیل اهداف خاص و فصل نبرد رویال.

Fortnite بررسی بازیDevelopment

Fortnite: Save the World

Epic Games پس از انتشار Gears of War 3 حوالی سال 2011.
اگرچه در ابتدا یکی از عناوین توسعه یافته در طول مربا نبود ،
اما مفهوم ادغام ژانر بازی ساخت و ساز ، نمایانگر بازی هایی مانند Minecraft و Terraria ،
و بازی های تیراندازی به وجود آمد ، که منجر به بنیاد Fortnite شد.
توسعه Fortnite به دلیل چندین مسئله از جمله تغییر
از موتور غیرواقعی 3 به موتور غیرواقع 4 و یک کاریکاتور بیشتر کند
شد سبک. علاوه بر این ، اپیک به دنبال این بود که به عنوان یک مدل خدمات وارد بازی ها شود
و ناشر چینی Tencent را برای کمک به خودش آورد.
به عنوان بخشی از این ،

Tencent سهم زیادی از Epic گرفت و منجر به عزیمت چندین مدیر از جمله Cliff Bleszinski شد
که بخش اصلی پیشرفت Fortnite بوده است.

رویکرد Fortnite تغییر کرد تا اینکه Epic
برای بازی ها به عنوان سرویس آزمایش شود و بیشتر توسعه را کند کرد.

اپیک در ژوئیه 2017 توانست نسخه Fortnite
را به عنوان عنوان دسترسی زودهنگام پولی آماده کند ،
با برنامه ریزی برای انتشار نسخه رایگان آن در بعضی مواقع در سال 2019
و در عین حال بازخورد بازیکنان برای بهبود بازی.
با انتشار Fortnite Battle Royale ،
حالت پخش کننده-مقابل-محیط به عنوان “صرفه جویی در جهان” مشخص شد.
سرانجام ، Epic تصمیم گرفت که Save the World را به عنوان یک عنوان برتر ،
آزاد کند و آن را از دسترسی زودهنگام در 29 ژوئن سال 2020 خارج کرد.

Fortnite Battle Royale

تقریباً در همان مواقعی که Epic Fortnite را برای دسترسی زودهنگام آزاد کرد ،
PlayerUnknown’s Battlegrounds به یک پدیده جهانی تبدیل شده است ،
که سه ماه از انتشار مارس سال 2017 بیش از 5 میلیون نسخه فروخته است
و علاقه زیادی به ژانر نبرد رویال جلب کرده است. اپیک تشخیص داد که با بازی پایه Fortnite ،
آنها همچنین می توانند حالت رویال رویال را انجام دهند

و به سرعت در حدود دو ماه نسخه خود را در بالای Fortnite توسعه دادند

.
تا سپتامبر سال 2017 ، Epic آماده دسترسی به این حالت به عنوان حالت دوم از “Save the World” در دسترسی آخرین لحظه بود ،
اما بعدا تصمیم گرفت آن را به عنوان یک بازی رایگان ،
Fortnite Battle Royale ، با پشتیبانی از ریزگردها منتشر کند.
توسعه Fortnite Battle Royale جدا از نسخه Save the World ،
خارج از عناصر موتور معمول و دارایی های هنری.
این امر به Fortnite Battle Royale اجازه داد تا بر روی سیستم عامل های
دیگری که توسط Save the World پشتیبانی نمی شوند ،
از جمله دستگاه های تلفن همراه iOS و Android و Nintendo Switch گسترش یابد.

Fortnite Creative

یک حالت sandboxing خلاقانه که در تاریخ 6 دسامبر سال 2018 راه اندازی شد ،
با شروع فصل 7 Fortnite Battle Royale هماهنگ شده است.
در اینجا ، هر بازیکن به یک جزیره پایدار خصوصی که در آن بناها ساخته شود ،
دسترسی دارد و اشیاء مورد نظر خود را اضافه و دستکاری می کند.
بازیکنان می توانند دوستان خود را به این جزیره دعوت کرده و در بازی های غیر رسمی
مانند مسیرهای مسابقه یا دوره های پرش شرکت کنند.
در ابتدا فقط بازیکنانی که Battle Pass را خریداری کرده اند
می توانند جزیره شخصی خود را بدست آورند ،
اما بازیکنانی که آن را خریداری نکردند ، در 13 دسامبر این حالت بازی را به صورت رایگان دریافت کردند.

برای دریافت و اطلاع از بروز ترین اخبار بازی ها با ستاره بازی ایران همراه باشید.

اخبار سایت ستاره بازی

References

  1. ^ Orland, Kyle (June 26, 2018). “Players paying up to $450 for disc-based copies of Fortnite”Ars Technica. Retrieved July 22, 2020.
  2. ^ The Fortnite Team. “Fortnite Save the World Update State of Development”Epic Games. Retrieved June 30, 2020.
  3. ^ Kim, Matt (March 1, 2018). “Fortnite’s V-Bucks Currency is Another Battleground for a Community at Odds”USGamerArchived from the original on March 23, 2018. Retrieved March 22, 2018.
  4. ^ Frushtick, Russ (March 16, 2018). “Should you spend money on Fortnite?”PolygonArchived from the original on March 20, 2018. Retrieved March 20, 2018.
  5. ^ McWhertor, Michael (March 26, 2014). “What’s the future of games at Epic Games?”PolygonArchived from the original on June 27, 2017. Retrieved June 9, 2017.
  6. Jump up to:a b Inside the Development History of FortniteGame InformerYouTube. April 25, 2014. Retrieved June 29, 2018.
  7. ^ Peel, Jeremy (June 8, 2017). “Why has Fortnite taken so long?”PCGamesNArchived from the original on December 1, 2017. Retrieved November 29, 2017.
  8. ^ Robinson, Martin (August 11, 2017). “The big Cliff Bleszinski interview”EurogamerArchived from the original on December 1, 2017. Retrieved November 29, 2017.
  9. ^ Valdes, Giancarlo (March 22, 2018). “The Story Behind ‘Fortnite’s’ Less Popular Mode”Glixel. Archived from the original on March 22, 2018. Retrieved March 22, 2018.
  10. ^ Hall, Charlie (June 8, 2017). “Fortnite announces early access release, hands-on the unfinished game”PolygonArchived from the original on November 23, 2017. Retrieved June 8, 2017.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *