کنسول Nintendo Switch

کنسول Nintendo Switch

روز بعد از بازی EA Play Live ، در مصاحبه ای با GamesIndustry.biz ، مدیر ارشد استودیو EA ،

لورا میله در مورد چگونگی انتشار ناشر شخص ثالث در مورد چگونگی انتشار ناشر شخص ثالث ، صحبت كرد.

“ما می خواهیم بازیکنان بتوانند بازیهای خود را در جایی که می خواهند انجام دهند ،

به همین دلیل است که ما بازی های بیشتری را به سیستم عامل های بیشتری

از جمله Stadia ، Steam ، Switch و Epic Game Store آورده ایم.”

سوئیچ واضح است که بخش بزرگی از این برنامه ها است

با توجه به اینکه EA چگونه می تواند طی 12 ماه آینده در طول ارائه سالانه خود ،

هفت بازی را به سکوی ترکیبی نینتندو برساند.

در اواخر اخیر ، غول نشر نیز پس از کاهش حمایت از آن در سال 2011 به نفع پلت فرم دیجیتالی خود ،

Origin ، دوباره به سکوی Valve بازگشت.

بخشی از برنامه توسعه آن با ساختن یک “فشار بزرگ” بر روی کراس اوور ،

دسترسی به عناوینی مانند Apex Legends در دسترس تر است

با بیان اینکه مایل توضیح می دهد که بازی کردن باید در ارتباط با دیگران ،

بدون در نظر گرفتن پلتفرم باشد ، و آن سخت افزار نیست. لزوماً مانع امروزی است.

کنسول Nintendo Switch

وی گفت: “ما همچنین فشار زیادی را بر روی بازی متقاطع ایجاد می کنیم ،

زیرا می دانیم که یک انگیزه اساسی در بازی کردن وجود دارد و این است که ارتباط با دوستان و خانواده است

که ممکن است تصمیم بگیرند که روی یک کنسول یا سکوی متفاوت بازی کنند. اکوسیستم که در آن کار می کنیم.

بهتر شد و ما می خواهیم همه جا بازیکن باشیم. “

میلی همچنین با اشاره به اعلامیه اسکیت 4 به عنوان نمونه ، نحوه “گوش دادن” هواداران خود را ذکر کرد.

چه سری EA را دوست دارید در آینده روی نینتندو سوئیچ ببینید؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *