0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
Valorant’s Spike Rush بازی جدیدی است، اما هنوز تیمی برای Deathmatch وجود ندارد

Valorant’s Spike Rush بازی جدیدی است، اما هنوز تیمی برای Deathmatch وجود ندارد

 

 

اسپایک راش: در حال حاظر “حالت بتا” در Valorant در دسترس است ،

اما انهایی که Team Deathmatch میخواهند باید منتظر بمانند.

 

Valorant در تاریخ سه شنبه 2 ژوئن راه اندازی شد و با نسخه رسمی 1.0 نسخه منتشر شده از

بازی حالت جدید و بازی جدیدی ارائه می شود. مصاحبه GameSpot Play For All با

تهیه کننده اجرایی آنا دونلون هنگام طراحی حالت کوتاه اما “پر هرج و مرج” که به آن

Spike Rush گفته می شود جزئیات بیشتری را درباره روند تفکر ریوت ارائه داد. در حالی که

Valorant کاملاً از بتا خودش راه اندازی شده است ، Spike Rush در

آنچه Donlon به عنوان “حالت اولیه بتا” توصیف کرده است افزوده شده است.

Valorant's Spike Rush

بر خلاف حالت بمب پیش فرض ، Spike Rush به هر بازیکن طرف مهاجم سنبله می دهد – هدف این است

که فقط یک گیاه بکارید. تمام تواناییهای اساسی نمایندگان بصورت رایگان شارژ می شود و

مرحله خرید پیش دور وجود ندارد ، بنابراین به هر بازیکن در ابتدا همان سلاح تصادفی داده می شود.

از این گذشته حداکثر هفت دور وجود دارد. اما برای ترکیب بیشتر موارد ، چندین گوی پراکنده در

اطراف نقشه وجود دارد که در صورت انتخاب آنها ، قدرت های مختلفی به شما اعطا می شود.

دونلون به GameSpot گفت: این توانایی ها توانایی های عامل شما “اساسی” نیستند و

شامل مواردی مانند “سرعت بیش از حد” یا به روزرسانی سریع سلاح می شوند ، که “نوعی ایجاد

یک سطح آشفتگی و رمز و راز را در حالت ایجاد می کند.”

 

Valorant’s Spike Rush

به گفته دونلون ، تنها یک مسابقه اسپایک راش فقط 7-10 دقیقه طول می کشد تا بتواند

از این بازی استفاده کند و “برخی از بازی های بین بازیکنان واقعاً خوب باشد”. در مقایسه با

حالت بازی پیش فرض بسیار طولانی تر و جذاب تر ، که می تواند حدود یک ساعت به

پایان برسد ، Spike Rush به نظر می رسد مانند نوع حالت های سریع و گاه به گاه بازیکنان از

روی کاغذ درخواست کرده اند. اما یک حالت بازی بسیار درخواستی دیگر وجود دارد که

طبق گفته های Donlon ، بازیکنان هنوز دست خود را نمی گیرند: Team Deathmatch.

 

دونلون به GameSpot گفت که Riot “Deathmatch Team” را جستجو می کند ، اما به

برخی تنظیمات برای کار نیاز دارد ، زیرا “[Valorant] کاملاً متناسب نیست” فقط در این

سبک بازی خود را رها می کند. هرکسی که Counter-Strike بازی کرده است ، می داند که

چقدر Valorant به واسطه جنبه های رقابتی میراث سری آن شکل می گیرد ،

از جمله Counter-Strike: Global Offensive – اما حتی CS: GO شامل چندین حالت

گاه به گاه است که به عنوان یک سهام کم عمل می کنند “. گرم شدن “قبل از

مسابقه جدی تر ، دقیقاً همان چیزی است که جامعه Valorant به دنبال آن است.

 

 

تهیه و ترجمه در سایت psstar.ir