The Witcher 3 : Wild Hunt
پارت دوم
این بازی در قاره ، یک دنیای تخیلی ساخته شده است
که با ابعاد موازی و دنیاهای خارج از ابعاد احاطه شده است.
انسان ها ، الف ها ، کوتوله ها ، هیولا ها و موجودات دیگر در این قاره زندگی مشترک دارند ،
اما غیر انسان ها اغلب به دلیل اختلافات آنها مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
قاره درگیر جنگ بین امپراتوری نیلفگارد
است که توسط امپراتور Emhyr var Emreis (چارلز رقص) ،
– و Redania ، تحت فرمان پادشاه Radovid V.
مکانهای مختلفی وجود دارد ، از جمله شهر آزاد نوویگاد ،
شهر Redanian Oxenfurt ، سرزمین هیچ کس Velen ،
شهر Vizima (پایتخت سابق Temeria که اخیراً فتح شده است) ،
جزایر Skellige (خانه چندین نروژی- قبیله های گیلز وایکینگ) و سنگر ویچر Kaer Morhen.
یک شکارچی هیولا که از کودکی در جنگ ، ردیابی ، کیمیاگری و جادوگری آموزش دیده بود
و در مقابل سموم توسط جهش یافته ها قوی تر ، سریعتر و مقاوم می شود.
او به معشوق خود ، جادوگر قدرتمند ینففر از ونبرگ (دنیس گو) کمک می کند ،
علاقه سابق او به تریس مریگولد (جیمی بارباکوف) ،
بارد دندلیون (جان شواب) ، جنگجو کوتوله زولتان چیوای (الکساندر) مورتون) ،
و مربی Witcher Geralt’s Witcher Vesemir (ویلیام رابرتز).
با ظهور مجدد دختر متولد شده خود و ینیفر ، سیری (جو وات) ، جرالت را به عمل می آورد.
Ciri یک منبع است ، با توانایی های جادویی ذاتی (و بالقوه گسترده) متولد شده است.
به عنوان جادوگری آموزش داده شد.
سیری سالها پیش برای فرار از شکار وحشی ناپدید شد ،
گروهی از رزمندگان طیفی به رهبری پادشاه وحش شکار: جن و ادرین ، از یک بعد موازی.
جرالت دوباره معشوق دیرینه خود ، ینففر ، در شهر باغ سفید را باز می یابد.
ennنفر به او می گوید امپراتور امیر او را به شهر ویزیما احضار کرده است.
Emhyr جرالت را با پیدا کردن سیری که اخیراً در چندین مکان دیده می شود ،
وظیفه می کند. سیری دختر امپراتور و آخرین وارث یک خط خونی باستانی ابی با قدرت دستکاری در فضا و زمان است.
جرالت برای اولین بار می شنود که سیری در ولن در Crow’s Perch ، قلعه خونین بارون بود.
بارون از کمک کردن امتناع می ورزد ، اما آشنایی جرالت ، جادوگر کیرا متز ، به او می گوید
که یک مگس الیوی به دنبال سیری بود. کیرا جرالت را به سمت Crones of Crookback Bog هدایت می کند:
ارواح مخرب و باستانی که در نزدیکی ولن زندگی می کنند.
کرونز می گوید که آنها سیری را برای شکار وحشی قبل از فرار او به اسارت گرفتند
جرالت به بارون برمی گردد ، که به او می گوید سیری به نوویگراد رفت.
او می فهمد كه كلیسای آتش ابدی ، یك سازمان مذهبی شبه نظامی ، مشغول پاك كردن مگس هایی در نوویگراد است.
با ملاقات معشوق سابق خود ، تریس مریگولد ، جرالت می آموزد که سیری با دوستش قاصدک تماس گرفته است.
جرالت برای نجات قاصدک از دنیای زیرزمین جنایتکار نوویگاد هدایت می شود
و می آموزد که سیری در مجمع الجزایر Skellige در حال انتقال است.
در نوویگراد ، جرالت ممکن است به تریس کمک کند تا مژگان فراری را آزاد کند.
او به اسکلیژ قایقرانی می کند و دوباره به ینفر ، که در حال تحقیق درباره یک انفجار جادویی است
که به سیری پیوسته است ،
که مورد حمله وحشی هانت قرار گرفته است.
جرالت و ینففر متوجه می شوند که اوما ،
موجودی ناهنجار و نفرین شده در پرو کلاغ ، پس از فرار سیری حضور داشت.
قبل از ترک اسکلیژ ، جرالت می تواند کمک کند تا چه کسی پس از مرگ پادشاه اسکلیژ را اداره کند.
ینففر پیوند جادویی بین او و جرالت را قطع می کند و به او این امکان را می دهد که رابطه آنها را تأیید یا پایان دهد.
جایی که Yenefer نفرین خود را برداشته و او را به Avallac’h تبدیل می کند.
او فاش می کند که وی سیری را به جزیره مسی منتقل کرده تا او را از حمله لوفوتن نجات دهد.
جرالت به جزیره سفر می کند و سیری را در حالت مرگ و میر می یابد ،
تا اینکه با جادوی Avallac’h بیدار شود. او می گوید خانه ادرین (پادشاه شکار وحشی)
توسط یخبندان سفید نابود می شود و او قدرت سیری را برای تسخیر قاره می خواهد.
سیری و جرالت با کیر موره تماس می گیرند و توسط وحشی هانت دنبال می شوند.
پس از یک دیدار مجدد کوتاه با Yennefer ، Triss و Vesemir (مربی witcher آنها) ،
هانت حمله می کند. وسزمیر محافظت از سیری کشته شد. پریشانی او قدرت بزرگتر خود را نشان می دهد ،
جرالت ، ینففر ، تریس ، سیری و متحدانشان مراسم خاکسپاری برای وسزمیر برگزار می کنند.
سیری و جرالت به نوویگاد سفر می کنند و به تریس و ینففر کمک می کنند تا در راه حل ها از جادوگران اصلاح کنند
تا به مبارزه خود کمک کنند.
آنها در مورد Sunstone ، یادگارهایی می توانند ادرین را فریب دهند و او را به مکانی وصل کنند.
در جزیره Skelligan Undvik ، Avallac’h از Sunstone برای بیرون کشیدن شکار و ناوگان آنها استفاده می کند.
جرالت ، سیری ، متحدین آنها و ناوگان نیلفگاردیان با هانت نبرد می کنند
و جرالت در مبارزه با ادرین را شکست می دهد.
سیری اصرار دارد که او باید قبل از این که تمام زندگی را در همه دنیا بخورد
، باید آن را با خون سالمند خود مقابله کند. او وارد یک پورتال می شود و White Frost را شکست می دهد
و تهدید را پایان می دهد. پایان بازی بسته به انتخاب های قبلی متفاوت است.
اگر سیری زنده باشد ، جرالت می تواند با Yennefer یا Triss بازنشسته شود یا یک Witcher تنها باشد.
اگر جرالت به نیلفگارد کمک کند تا در جنگ پیروز شود و سیری را برای دیدار با امپراتور بیاورد ، وی ملکه خواهد شد.
اگر سیری با امپراتور روبرو نشود ، جرالت مرگ او را جعلی می کند و او یک جادوگر می شود.
اگر سیری بعد از شکست در وست فراست دوباره دیده نشود ،
جرالت فرض می کند که او مرده است و سپس آخرین کرون باقی مانده را شکار می کند
تا مدال سرقت شده سیری را بازیابی کند. با این حال ،
سرنوشت واقعی سیری در پایان این بازی خاص ناشناخته است.
طبق گفته Agregator Metacritic ، نسخه Witcher 3: Wild Hunt برای نسخه های PC ، PlayStation 4 و Xbox One “تحسین جهانی” دریافت کرد.
منتقدین موافق بودند كه این یک بازی نقش آفرینانه عمل كننده جنجالی است
كه در مقیاس بزرگ بود ،
اما به دلیل دشواری های فنی
و فقدان نوآوری است.
GameSpot و Eurogamer بالاترین امتیاز خود را به بازی دادند.
Witcher 3: Wild Hunt یکی از بزرگترین بازی های ویدیویی در تمام دوران به حساب می آید.
دنیای بازی تمجید گسترده ای را از سوی منتقدین دریافت کرد. Kimberly Wallace of Game Informer آن را “همهجانبه” خواند و از توجه به جزئیات به آن تحت تأثیر قرار گرفت.
Chris Carter از Destructionoid اندازه آن را ستود ،
جاناتون لک ، با نویسندگی برای Game Revolution ، از استفاده مؤثر بازی در دنیای بزرگ خود تمجید کرد.
لاک نوشت که هر منطقه از تلاشها و فعالیتهایی برای بازیکنان برخوردار بود ، هرچند فکر می کرد که چیزهای بیشتری پر شده و طول آن را افزایش می دهد.
تام ارشد GamesRadar با تمجید از دنیای آزاد ،
توصیف کرد که “تحقق هیجان انگیز از خیال رونین” است.
Daniel Bloodworth از GameTrailers از بازی بخاطر تشویق اکتشاف ستایش کرد. بسیاری از تلاشها
فقط پس از دیدار با شخصیت های غیر قابل پخش در نقاط مختلف جهان در دسترس بازیکنان قرار می گیرند.
وینس اینگنیتو از IGN و Shaun Prescott از PC Gamer تحت تأثیر مناظر بازی و چرخه روز و شب آن قرار گرفتند ،
با Ingenito گفت که این اصالت دنیای بازی را برجسته می کند.
که او آن را منحصر به فرد و جالب توصیف کرد. او این روایت را بیشتر درگیر می کرد ،
در حالی که بازیکنان شاهد وقایع کلیدی و انتخاب های متعاقب آن بودند.
والاس از گفتگوی بازی و تلاشهای جانبی آن ستود؛ هر کدام شبیه به یک داستان کوتاه بودند و تصمیمات بازیکن در بازی ها می توانست
بر وضعیت جهان تأثیر بگذارد. او تلاش اصلی را که شخصیت بیشتری به جرالت افزود ،
دوست داشت و گفت که گزینه های عاشقانه پیشرفت قابل توجهی نسبت به پیشینیان آن است.
با این حال ، او از کیفیت پایان بازی ناامید شد.
کوین ون Ord از GameSpot والاس را تکرار کرد و خاطرنشان کرد: داستان The Witcher 3: Wild Hunt
وی از این تغییر استقبال کرد ، زیرا این امر به بازیکنان ارتباط عاطفی با شخصیت های بازی ارائه می دهد.
ارشد از تلاشهای جانبی لذت می برد و آنها را “تلفیقی از داستانهای کوتاه فانتزی تاریک” می نامید که سؤالات اصلی را تحت الشعاع قرار می داد.
اینگنیتیتو از داستان اصلی ناامید شد و گفت که تعداد زیادی بالشتک و تلاش های کسل کننده نیز وجود دارد.
PC Gamer Shaun Prescott موافقت كرد و گفت كه اگر محتوای جانبی درگیر نشود این روایت احساس غرور می كرد.
Van Ord ، Wallace و Brett Phipps از VideoGamer.com صداپیشگی را تحسین کردند ،
و والاس آن را بهترین سریال خواند.
آرتور گایز از Polygon انتقاد كرد كه برخی از شخصیت های زن بیش از حد جنسی شده اند
و در بازی اصلی هیچ كس رنگی وجود ندارد.
موبایل و چابک تر یافت.
کارتر گفت که این امر به طور قابل توجهی جریان یافته و عناصر استراتژیک پیشینیان آن حذف شده اند ،
اما از عملکرد آن قدردانی می کنند.
والاس نوشت که با یک سیستم کیمیاگری ساده ، رابط کاربری مناسب و تنظیمات دشواری متنوع ،
مبارزه با آن قابل دسترسی تر بود ، اگرچه او از سیستم تخریب سلاح و مکانیک تیراندازی با کمان کراس تصفیه نشده خوشم نمی آمد.
لک تصور می کرد که این سیستم فاقد پیچیدگی است و از عدم پرداخت لهستانی ، ناشی از سیستم قفل غیرقابل اعتماد ،
مشکلات دوربین و انیمیشن جنگی بیش از حد طولانی ، انتقاد می کند.
ارشد خاطرنشان كرد كه برخي از مكانيك هاي بازي ، مانند نورد و گول زدن ، متناقض بوده
و باعث شده تا سيستم احساس ناعادلانه شود.
| ||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Witcher 3: Wild Hunt جوایز پیش از انتشار در E3 را در سال 2013 و 2014 دریافت کرد.
به این ترتیب به بهترین بازی نقش آفرینی در IGN Best of E3 Awards 2013 و 2014 رای داده شد.
این جایزه IGN’s E3 People Choice IGN را در سال 2013 و 2014 ، جوایز GameSpot’s E3 People Choice 2014 ،
و جوایز The Wanted در سی و دومین و 32مین جوایز طلایی جوی استیک کسب کرد.
این پیش بینی ترین بازی در جوایز Game 2014 در لاس وگاس بود.
در زمان انتشار ، بیش از 250 عنوان “بازی سال” دریافت کرد که بیشترین امتیاز را در آن زمان به دست آوردند.
تا آگوست 2016 ، بیش از 800 جایزه دریافت کرده بود
The Game Awards ، D.I.C.E. جوایز ،
جوایز انتخاب توسعه دهندگان بازی ،
جوایز بازی SXSW
و جوایز آکادمی ملی بازرسان تجارت بازی های ویدئویی (NAVGTR). Witcher 3 توسط IGN ، GameSpot ،Game Informer
و سایر انتشارات بازی به عنوان بازی سال شناخته شد.
این بازی برای دریافت بهترین داستان های داستانی ، بهترین طراحی بصری و بهترین لحظه بازی ،
و جوایز بازی برای بهترین بازی نقش آفرینی و استودیو سال برای CD Projekt Red ، جایزه طلایی جوی استیک دریافت کرد.
برجسته فنی برجسته و برجسته برجسته در داستان در D.I.C.E. جوایز ،
و برنده جوایز بازی سال و بهترین فناوری در شانزدهمین جوایز انتخاب سالانه توسعه دهندگان بازی.
Date | Award | Category | Recipient(s) and Nominee(s) | Result | |
---|---|---|---|---|---|
2013 | 31st Golden Joystick Awards | Most Wanted | The Witcher 3: Wild Hunt | Won | |
2014 | 32nd Golden Joystick Awards | Won | |||
The Game Awards 2014 | Most Anticipated Game | Won | |||
2015 | 33rd Golden Joystick Awards | Game of the Year | Won | ||
Best Gaming Moment | Won | ||||
Best Storytelling | Won | ||||
Best Visual Design | Won | ||||
The Game Awards 2015 | Game of the Year | The Witcher 3: Wild Hunt | Won | ||
Best RPG | Won | ||||
Best Narrative | Marcin Blacha and Borys Pugacz-Muraszkiewicz | Nominated | |||
Best Score/Soundtrack | Marcin Przybyłowicz, Mikolai Stroinski and Percival | Nominated | |||
Best Performance | Doug Cockle as Geralt (The Witcher 3: Wild Hunt) | Nominated | |||
Best Art Direction | The Witcher 3: Wild Hunt | Nominated | |||
2016 | 68th Writers Guild of America Awards | Outstanding Achievement in Videogame Writing | The Witcher 3: Wild Hunt | Nominated | |
19th Annual D.I.C.E. Awards | Game of the Year | Nominated | |||
Role-Playing/Massively Multiplayer Game of the Year | Nominated | ||||
Outstanding Achievement in Game Direction | Nominated | ||||
Outstanding Achievement in Character | Geralt of Rivia (The Witcher 3: Wild Hunt) | Nominated | |||
Outstanding Achievement in Original Music Composition | The Witcher 3: Wild Hunt | Nominated | |||
Outstanding Achievement in Story | Won | ||||
Outstanding Technical Achievement | Won | ||||
Outstanding Achievement in Game Design | Won | ||||
16th Annual Game Developers Choice Awards | Game of the Year | Won | |||
Best Technology | Won | ||||
2016 SXSW Gaming Awards | Game of the Year | Won | |||
Excellence in Gameplay | Nominated | ||||
Excellence in Art | Nominated | ||||
Excellence in Technical Achievement | Won | ||||
Excellence in Visual Achievement | Won | ||||
Excellence in Narrative | Won | ||||
Excellence in Musical Score | Nominated | ||||
Most Enduring Character | Geralt (The Witcher 3: Wild Hunt) | Nominated | |||
12th British Academy Games Awards | Artistic Achievement | The Witcher 3: Wild Hunt | Nominated | ||
Audio Achievement | Nominated | ||||
Best Game | Nominated | ||||
Game Design | Nominated | ||||
Performer | Doug Cockle as Geralt of Rivia | Nominated | |||
Persistent Game | The Witcher 3: Wild Hunt | Nominated | |||
Nominated |
اخبار سایت ستاره بازی