0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
The Witcher 3 : Wild Hunt بررسی بازی پارت دوم

The Witcher 3 : Wild Hunt

پارت دوم

Synopsis

Setting

این بازی در قاره ، یک دنیای تخیلی ساخته شده است
که با ابعاد موازی و دنیاهای خارج از ابعاد احاطه شده است.
انسان ها ، الف ها ، کوتوله ها ، هیولا ها و موجودات دیگر در این قاره زندگی مشترک دارند ،
اما غیر انسان ها اغلب به دلیل اختلافات آنها مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
قاره درگیر جنگ بین امپراتوری نیلفگارد
است که توسط امپراتور Emhyr var Emreis (چارلز رقص) ،

که به پادشاهی های شمالی حمله کرد

– و Redania ، تحت فرمان پادشاه Radovid V.
مکانهای مختلفی وجود دارد ، از جمله شهر آزاد نوویگاد ،
شهر Redanian Oxenfurt ، سرزمین هیچ کس Velen ،
شهر Vizima (پایتخت سابق Temeria که اخیراً فتح شده است) ،
جزایر Skellige (خانه چندین نروژی- قبیله های گیلز وایکینگ) و سنگر ویچر Kaer Morhen.

شخصیت اصلی Witcher ، Geralt of Rivia (داگ Cockle) است ،

یک شکارچی هیولا که از کودکی در جنگ ، ردیابی ، کیمیاگری و جادوگری آموزش دیده بود
و در مقابل سموم توسط جهش یافته ها قوی تر ، سریعتر و مقاوم می شود.
او به معشوق خود ، جادوگر قدرتمند ینففر از ونبرگ (دنیس گو) کمک می کند ،
علاقه سابق او به تریس مریگولد (جیمی بارباکوف) ،
بارد دندلیون (جان شواب) ، جنگجو کوتوله زولتان چیوای (الکساندر) مورتون) ،
و مربی Witcher Geralt’s Witcher Vesemir (ویلیام رابرتز).
با ظهور مجدد دختر متولد شده خود و ینیفر ، سیری (جو وات) ، جرالت را به عمل می آورد.
Ciri یک منبع است ، با توانایی های جادویی ذاتی (و بالقوه گسترده) متولد شده است.

پس از مرگ آشکار والدینش ، وی در حالی که ینففر جادوگری را به او آموزش می داد ،

به عنوان جادوگری آموزش داده شد.
سیری سالها پیش برای فرار از شکار وحشی ناپدید شد ،
گروهی از رزمندگان طیفی به رهبری پادشاه وحش شکار: جن و ادرین ، از یک بعد موازی.

Plot

جرالت دوباره معشوق دیرینه خود ، ینففر ، در شهر باغ سفید را باز می یابد.
ennنفر به او می گوید امپراتور امیر او را به شهر ویزیما احضار کرده است.
Emhyr جرالت را با پیدا کردن سیری که اخیراً در چندین مکان دیده می شود ،
وظیفه می کند. سیری دختر امپراتور و آخرین وارث یک خط خونی باستانی ابی با قدرت دستکاری در فضا و زمان است.
جرالت برای اولین بار می شنود که سیری در ولن در Crow’s Perch ، قلعه خونین بارون بود.
بارون از کمک کردن امتناع می ورزد ، اما آشنایی جرالت ، جادوگر کیرا متز ، به او می گوید
که یک مگس الیوی به دنبال سیری بود. کیرا جرالت را به سمت Crones of Crookback Bog هدایت می کند:
ارواح مخرب و باستانی که در نزدیکی ولن زندگی می کنند.
کرونز می گوید که آنها سیری را برای شکار وحشی قبل از فرار او به اسارت گرفتند

و آنا ، همسر مفقود بارون را به بردگی بردند.

جرالت به بارون برمی گردد ، که به او می گوید سیری به نوویگراد رفت.
او می فهمد كه كلیسای آتش ابدی ، یك سازمان مذهبی شبه نظامی ، مشغول پاك كردن مگس هایی در نوویگراد است.
با ملاقات معشوق سابق خود ، تریس مریگولد ، جرالت می آموزد که سیری با دوستش قاصدک تماس گرفته است.
جرالت برای نجات قاصدک از دنیای زیرزمین جنایتکار نوویگاد هدایت می شود
و می آموزد که سیری در مجمع الجزایر Skellige در حال انتقال است.
در نوویگراد ، جرالت ممکن است به تریس کمک کند تا مژگان فراری را آزاد کند.
او به اسکلیژ قایقرانی می کند و دوباره به ینفر ، که در حال تحقیق درباره یک انفجار جادویی است
که به سیری پیوسته است ،

پیوست. آنها سیری را به جزیره Hindarsfjall ردیابی می کنند

که مورد حمله وحشی هانت قرار گرفته است.
جرالت و ینففر متوجه می شوند که اوما ،
موجودی ناهنجار و نفرین شده در پرو کلاغ ، پس از فرار سیری حضور داشت.
قبل از ترک اسکلیژ ، جرالت می تواند کمک کند تا چه کسی پس از مرگ پادشاه اسکلیژ را اداره کند.
ینففر پیوند جادویی بین او و جرالت را قطع می کند و به او این امکان را می دهد که رابطه آنها را تأیید یا پایان دهد.

آنها اوما را به مدرسه witcher Kaer Morhen می رسانند ،

جایی که Yenefer نفرین خود را برداشته و او را به Avallac’h تبدیل می کند.
او فاش می کند که وی سیری را به جزیره مسی منتقل کرده تا او را از حمله لوفوتن نجات دهد.
جرالت به جزیره سفر می کند و سیری را در حالت مرگ و میر می یابد ،
تا اینکه با جادوی Avallac’h بیدار شود. او می گوید خانه ادرین (پادشاه شکار وحشی)
توسط یخبندان سفید نابود می شود و او قدرت سیری را برای تسخیر قاره می خواهد.
سیری و جرالت با کیر موره تماس می گیرند و توسط وحشی هانت دنبال می شوند.
پس از یک دیدار مجدد کوتاه با Yennefer ، Triss و Vesemir (مربی witcher آنها) ،
هانت حمله می کند. وسزمیر محافظت از سیری کشته شد. پریشانی او قدرت بزرگتر خود را نشان می دهد ،

و ادرین و هانت عقب نشینی می کنند.

جرالت ، ینففر ، تریس ، سیری و متحدانشان مراسم خاکسپاری برای وسزمیر برگزار می کنند.
سیری و جرالت به نوویگاد سفر می کنند و به تریس و ینففر کمک می کنند تا در راه حل ها از جادوگران اصلاح کنند
تا به مبارزه خود کمک کنند.
آنها در مورد Sunstone ، یادگارهایی می توانند ادرین را فریب دهند و او را به مکانی وصل کنند.
در جزیره Skelligan Undvik ، Avallac’h از Sunstone برای بیرون کشیدن شکار و ناوگان آنها استفاده می کند.
جرالت ، سیری ، متحدین آنها و ناوگان نیلفگاردیان با هانت نبرد می کنند
و جرالت در مبارزه با ادرین را شکست می دهد.

از آنجا که White Frost روی Skellige فرود می آید ،

سیری اصرار دارد که او باید قبل از این که تمام زندگی را در همه دنیا بخورد
، باید آن را با خون سالمند خود مقابله کند. او وارد یک پورتال می شود و White Frost را شکست می دهد
و تهدید را پایان می دهد. پایان بازی بسته به انتخاب های قبلی متفاوت است.
اگر سیری زنده باشد ، جرالت می تواند با Yennefer یا Triss بازنشسته شود یا یک Witcher تنها باشد.
اگر جرالت به نیلفگارد کمک کند تا در جنگ پیروز شود و سیری را برای دیدار با امپراتور بیاورد ، وی ملکه خواهد شد.
اگر سیری با امپراتور روبرو نشود ، جرالت مرگ او را جعلی می کند و او یک جادوگر می شود.
اگر سیری بعد از شکست در وست فراست دوباره دیده نشود ،
جرالت فرض می کند که او مرده است و سپس آخرین کرون باقی مانده را شکار می کند
تا مدال سرقت شده سیری را بازیابی کند. با این حال ،
سرنوشت واقعی سیری در پایان این بازی خاص ناشناخته است.

The Witcher 3 : Wild Hunt بررسی بازی پارت دومReception

طبق گفته Agregator Metacritic ، نسخه Witcher 3: Wild Hunt برای نسخه های PC ، PlayStation 4 و Xbox One “تحسین جهانی” دریافت کرد.

منتقدین موافق بودند كه این یک بازی نقش آفرینانه عمل كننده جنجالی است
كه در مقیاس بزرگ بود ،
اما به دلیل دشواری های فنی
و فقدان نوآوری است.
GameSpot و Eurogamer بالاترین امتیاز خود را به بازی دادند.
Witcher 3: Wild Hunt یکی از بزرگترین بازی های ویدیویی در تمام دوران به حساب می آید.
دنیای بازی تمجید گسترده ای را از سوی منتقدین دریافت کرد. Kimberly Wallace of Game Informer آن را “همهجانبه” خواند و از توجه به جزئیات به آن تحت تأثیر قرار گرفت.
Chris Carter از Destructionoid اندازه آن را ستود ،

که او بسیار زیاد بود و به بررسی بازیکنان ساعت ها طول می کشد.

جاناتون لک ، با نویسندگی برای Game Revolution ، از استفاده مؤثر بازی در دنیای بزرگ خود تمجید کرد.
لاک نوشت که هر منطقه از تلاشها و فعالیتهایی برای بازیکنان برخوردار بود ، هرچند فکر می کرد که چیزهای بیشتری پر شده و طول آن را افزایش می دهد.
تام ارشد GamesRadar با تمجید از دنیای آزاد ،
توصیف کرد که “تحقق هیجان انگیز از خیال رونین” است.
Daniel Bloodworth از GameTrailers از بازی بخاطر تشویق اکتشاف ستایش کرد. بسیاری از تلاشها
فقط پس از دیدار با شخصیت های غیر قابل پخش در نقاط مختلف جهان در دسترس بازیکنان قرار می گیرند.
وینس اینگنیتو از IGN و Shaun Prescott از PC Gamer تحت تأثیر مناظر بازی و چرخه روز و شب آن قرار گرفتند ،
با Ingenito گفت که این اصالت دنیای بازی را برجسته می کند.

روایت آن نیز تحسین انتقادی را پذیرفته است. کارتر از بازیگران شخصیت ها ستایش کرد

که او آن را منحصر به فرد و جالب توصیف کرد. او این روایت را بیشتر درگیر می کرد ،
در حالی که بازیکنان شاهد وقایع کلیدی و انتخاب های متعاقب آن بودند.
والاس از گفتگوی بازی و تلاشهای جانبی آن ستود؛ هر کدام شبیه به یک داستان کوتاه بودند و تصمیمات بازیکن در بازی ها می توانست
بر وضعیت جهان تأثیر بگذارد. او تلاش اصلی را که شخصیت بیشتری به جرالت افزود ،
دوست داشت و گفت که گزینه های عاشقانه پیشرفت قابل توجهی نسبت به پیشینیان آن است.
با این حال ، او از کیفیت پایان بازی ناامید شد.
کوین ون Ord از GameSpot والاس را تکرار کرد و خاطرنشان کرد: داستان The Witcher 3: Wild Hunt

نسبت به بازی های قبلی شخصیت های بیشتری برای جرالت داشت.

وی از این تغییر استقبال کرد ، زیرا این امر به بازیکنان ارتباط عاطفی با شخصیت های بازی ارائه می دهد.
ارشد از تلاشهای جانبی لذت می برد و آنها را “تلفیقی از داستانهای کوتاه فانتزی تاریک” می نامید که سؤالات اصلی را تحت الشعاع قرار می داد.
اینگنیتیتو از داستان اصلی ناامید شد و گفت که تعداد زیادی بالشتک و تلاش های کسل کننده نیز وجود دارد.
PC Gamer Shaun Prescott موافقت كرد و گفت كه اگر محتوای جانبی درگیر نشود این روایت احساس غرور می كرد.
Van Ord ، Wallace و Brett Phipps از VideoGamer.com صداپیشگی را تحسین کردند ،
و والاس آن را بهترین سریال خواند.
آرتور گایز از Polygon انتقاد كرد كه برخی از شخصیت های زن بیش از حد جنسی شده اند
و در بازی اصلی هیچ كس رنگی وجود ندارد.

مبارزات بازی با استقبال کلی روبرو بود. Bloodworth جرالت را با مکانیک جدید کوهنوردی و شنا ،

موبایل و چابک تر یافت.
کارتر گفت که این امر به طور قابل توجهی جریان یافته و عناصر استراتژیک پیشینیان آن حذف شده اند ،
اما از عملکرد آن قدردانی می کنند.
والاس نوشت که با یک سیستم کیمیاگری ساده ، رابط کاربری مناسب و تنظیمات دشواری متنوع ،
مبارزه با آن قابل دسترسی تر بود ، اگرچه او از سیستم تخریب سلاح و مکانیک تیراندازی با کمان کراس تصفیه نشده خوشم نمی آمد.
لک تصور می کرد که این سیستم فاقد پیچیدگی است و از عدم پرداخت لهستانی ، ناشی از سیستم قفل غیرقابل اعتماد ،
مشکلات دوربین و انیمیشن جنگی بیش از حد طولانی ، انتقاد می کند.
ارشد خاطرنشان كرد كه برخي از مكانيك هاي بازي ، مانند نورد و گول زدن ، متناقض بوده
و باعث شده تا سيستم احساس ناعادلانه شود.

اینگنیتو جنگ را ستود ، سیال بودن آن را پیشرفت چشمگیر نسبت به پیشینیان خود توصیف کرد.

سایر جنبه های گیم پلی بررسی های مختلفی را دریافت کردند.
ون اورد سیستم شخصی سازی و بروزرسانی بازی (که به بازیکنان حس پیشرفت را ارائه می داد) تمجید کرد ، زیرا با شروع داستان سخت تر می شود.
اینگنیتو سیستم ارتقاء خود را عمیق و انعطاف پذیر خواند ،
زیرا بازیکنان در هنگام سفارشی کردن مهارت های ژرالت از آزادی قابل توجهی برخوردار هستند.
لک سیستم ارتقاء را دوست نداشت و آنرا “بی ابهام” خواند.
کارتر از Witcher Sense ناامید شد. Prescott از رابط کاربری بخاطر دست و پا گیر بودن و خستگی ناپذیر خود خوشش نمی آمد.
ارشد بازی کارت Gwent را به یک بازی کوچک اعتیاد آور تبدیل کرد.

این بازی به دلیل مشکلات فنی آن مورد انتقاد قرار گرفت.

کارتر انیمیشن های صعود خود را سخت خواند و خاطرنشان کرد که برخی از اشکالات گیم پلی مانع پیشرفت بازیکن می شود.
طبق گفته والاس ، زمان بار بازی بسیار طولانی بود.
لک خاطرنشان کرد که این بازی از یک گرافیک تخریب برخوردار است و بازی واقعی به اندازه تظاهرات سال 2013 به نظر نمی رسد.
ارشد ، Phipps و Ingenito به مواردی در مورد نرخ فریم اشاره کردند ؛
اگرچه Ingenito فکر می کرد که این امر تاثیری در گیم پلی ندارد ،
Phipps آن را یک مشکل مداوم نامید که بسیاری از دستاوردهای بازی را تحت الشعاع قرار داد.

Reception

Aggregate score
AggregatorScore
Metacritic(PC) 93/100
(PS4) 92/100
(XONE) 91/100

(NS) 85/100

Review scores
PublicationScore
Destructoid8/10
Game Informer9.75/10
GameRevolution3.5/5 stars
GameSpot10/10
GamesRadar+4/5 stars
GameTrailers9.8/10
IGN9.3/10
PC Gamer(US)92/100
Polygon8/10
VideoGamer.com9/10

Awards

Witcher 3: Wild Hunt جوایز پیش از انتشار در E3 را در سال 2013 و 2014 دریافت کرد.
به این ترتیب به بهترین بازی نقش آفرینی در IGN Best of E3 Awards 2013 و 2014 رای داده شد.
این جایزه IGN’s E3 People Choice IGN را در سال 2013 و 2014 ، جوایز GameSpot’s E3 People Choice 2014 ،
و جوایز The Wanted در سی و دومین و 32مین جوایز طلایی جوی استیک کسب کرد.
این پیش بینی ترین بازی در جوایز Game 2014 در لاس وگاس بود.
در زمان انتشار ، بیش از 250 عنوان “بازی سال” دریافت کرد که بیشترین امتیاز را در آن زمان به دست آوردند.
تا آگوست 2016 ، بیش از 800 جایزه دریافت کرده بود

جوایز آن از چندین رویداد ، از جمله جوایز Golden Joystick ،

The Game Awards ،  D.I.C.E. جوایز ،
جوایز انتخاب توسعه دهندگان بازی ،
جوایز بازی SXSW
و جوایز آکادمی ملی بازرسان تجارت بازی های ویدئویی (NAVGTR). Witcher 3 توسط IGN ، GameSpot ،Game Informer
و سایر انتشارات بازی به عنوان بازی سال شناخته شد.
این بازی برای دریافت بهترین داستان های داستانی ، بهترین طراحی بصری و بهترین لحظه بازی ،
و جوایز بازی برای بهترین بازی نقش آفرینی و استودیو سال برای CD Projekt Red ، جایزه طلایی جوی استیک دریافت کرد.

این جایزه برجسته در طراحی بازی ،

برجسته فنی برجسته و برجسته برجسته در داستان در D.I.C.E. جوایز ،
و برنده جوایز بازی سال و بهترین فناوری در شانزدهمین جوایز انتخاب سالانه توسعه دهندگان بازی.

Date
Award
Category
Recipient(s) and Nominee(s)
Result
201331st Golden Joystick AwardsMost WantedThe Witcher 3: Wild HuntWon
201432nd Golden Joystick AwardsWon
The Game Awards 2014Most Anticipated GameWon
201533rd Golden Joystick AwardsGame of the YearWon
Best Gaming MomentWon
Best StorytellingWon
Best Visual DesignWon
The Game Awards 2015Game of the YearThe Witcher 3: Wild HuntWon
Best RPGWon
Best NarrativeMarcin Blacha and Borys Pugacz-MuraszkiewiczNominated
Best Score/SoundtrackMarcin Przybyłowicz, Mikolai Stroinski and PercivalNominated
Best PerformanceDoug Cockle as Geralt (The Witcher 3: Wild Hunt)Nominated
Best Art DirectionThe Witcher 3: Wild HuntNominated
201668th Writers Guild of America AwardsOutstanding Achievement in Videogame WritingThe Witcher 3: Wild HuntNominated
19th Annual D.I.C.E. AwardsGame of the YearNominated
Role-Playing/Massively Multiplayer Game of the YearNominated
Outstanding Achievement in Game DirectionNominated
Outstanding Achievement in CharacterGeralt of Rivia (The Witcher 3: Wild Hunt)Nominated
Outstanding Achievement in Original Music CompositionThe Witcher 3: Wild HuntNominated
Outstanding Achievement in StoryWon
Outstanding Technical AchievementWon
Outstanding Achievement in Game DesignWon
16th Annual Game Developers Choice AwardsGame of the YearWon
Best TechnologyWon
2016 SXSW Gaming AwardsGame of the YearWon
Excellence in GameplayNominated
Excellence in ArtNominated
Excellence in Technical AchievementWon
Excellence in Visual AchievementWon
Excellence in NarrativeWon
Excellence in Musical ScoreNominated
Most Enduring CharacterGeralt (The Witcher 3: Wild Hunt)Nominated
12th British Academy Games AwardsArtistic AchievementThe Witcher 3: Wild HuntNominated
Audio AchievementNominated
Best GameNominated
Game DesignNominated
PerformerDoug Cockle as Geralt of RiviaNominated
Persistent GameThe Witcher 3: Wild HuntNominated
Nominated

برای دریافت و اطلاع از بروز ترین اخبار بازی ها با ستاره بازی ایران همراه باشید.

اخبار سایت ستاره بازی

Reference

  1. ^ Lear, Jack (18 May 2015). “A Witcher Primer: What You Need To Know To Play The Witcher 3”PolygonArchived from the original on 27 May 2015.
  2. ^ “The Witcher 3 Wild Hunt Game Manual” (PDF)CD Projekt Red. ۱۵ May 2015. Archived (PDF) from the original on 17 June 2017.
  3. Jump up to:a b c Purchese, Robert (1 March 2013). “The Witcher 3: no QTEs, a 50-hour quest, no XP for killing, only for quests”EurogamerArchived from the original on 17 June 2017.
  4. Jump up to:a b c Phipps, Brett (1 June 2015). “The Witcher 3 Guide – Combat Basics for Beginners”VideoGamer.comArchived from the original on 17 June 2017.
  5. ^ CD Projekt Red (۱۹ May 2015). The Witcher 3: Wild Hunt (Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One). CD Projekt.
  6. ^ Dunsmore, Kevin (26 January 2017). “The Witcher 3: Wild Hunt is the Most Ambitious RPG Yet”Hardcore GamerArchived from the original on 17 June 2017.
  7. ^ Leack, Jonathon (19 May 2015). “Becoming Unstoppable: The Witcher 3: Wild Hunt Tips Guide [UPDATED]”Game RevolutionArchived from the original on 17 June 2017.
  8. ^ VanOrd, Kevin (18 May 2015). “The Witcher 3: Wild Hunt Magical Signs Guide”GameSpotArchived from the original on 25 May 2015.
  9. ^ “The Witcher 3 guide”Eurogamer. ۲ November 2016. Archived from the original on 17 June 2017.
  10. Jump up to:a b Hawkins, Josh (19 May 2015). “The Witcher 3 – How to Use Skills, Signs and Magic”USgamerArchived from the original on 11 June 2016.