Tales of Arise
یک بازی نقش آفرینی اکشن آینده است که توسط Bandai Namco Entertainment ساخته
و منتشر شده است. در ابتدا برای ورود به سری Tales ،
قرار بود در سال 2020 برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود ،
اما بعد از سال 2020 به تعویق افتاد.
با ایجاد تیمی متشکل از جانبازان سریال و تازه واردان ،
هدف از این کار احیای سریال Tales با استفاده از زیبایی شناسی تیره تر برای ایستادگی
در این سریال و جذابیت مخاطبان غربی بود.
مینورو ایواموتو ، هنرمند Tales of Zestiria و Tales of Berseria ،
به عنوان طراح شخصیت و مدیر هنری برمی گردد. بازی با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته شده است.
مانند بازی های قبلی این مجموعه ، Tales of Arise یک بازی نقش آفرینی است ،
اگرچه گیم پلی آن در حالی که سیستم سیستم نبرد ابتدایی Tales را تحت عنوان سیستم نبرد خطی حرکت می کند ،
تغییراتی نامشخص را به عنوان بخشی از اهداف توسعه خود طی کرده است.
ظهور در شرایطی اتفاق می افتد که بین دنیای قرون وسطایی دهنا و دنیای پیشرفته رنا تقسیم شده است.
پیشرفت برتر فنی و جادویی رنا باعث می شود که قدرت خود را بر داعنا تسخیر کند ،
منابع خود را در اختیار بگیرد و با مردم به عنوان برده رفتار کند. شخصیت های اصلی یک مرد ،
آلفن ، بومی دانا و یک زن ، شیون ، از رنا هستند که در پایان با هم سفر می کنند.
به گفته تهیه کننده یوسوکه تومیزاوا ، توسعه Arise قبل از اعلام نسخه Definitive Edition of Tales of Vesperia در سال 2018 آغاز شد.
با شروع کار تحت عنوان رمزعبور “برخیزید” ،
هدف از ارزیابی مجدد و تکامل فرمول حق رای دادن Tales بود.
عنوان بازی برگرفته از نام رمزگذاری شده آن است زیرا بهترین نمونه هم از مضامین داستان بازی
و هم خواسته های تیم است. در حالی که بازی های قبلی Tales از یک موتور داخلی استفاده می کردند ،
Arise با استفاده از موتور Unreal Engine 4 ساخته شد و کیفیت گرافیکی بسیار بالاتری را در مقایسه با ورودی های قبلی ایجاد می کند.
مدل های شخصیت و حرکت نیز بهبود پیدا کرد و تیم با همان سطح کیفی
که در فیلم ها و تلویزیون های سه بعدی وجود دارد هدف قرار گرفت.
در حالی که عنوان قبلی Tales of Berseria عنوانی متقابل
برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 بود ، Arise منحصراً برای سخت افزارهای مدرن ساخته شده بود.
این تیم شامل جانبازانی بود که به عقب Tales of Phantasia می روند ،
در کنار تازه واردانی که به این سریال اشتیاق داشتند.
مدیر هنری و طراح شخصیت مینورو ایواموتو بود که هم در برسریا و هم در داستان های زستیریا کار کرده بود.
این نخستین باری بود که همین شخص هر دو نقش را پر کرده بود
و بخشی از حرکت بندای نامکو به سمت متحد کردن مضامین بازی و آرت استایل بود.
طراحی جهانی در مقایسه با ورودی های قبلی بسیار تاریک تر بود ،
هم به پیشرفت سری و جذابیت بازار غربی. با وجود تمرکز آشکار بر روی گرافیک های
سه بعدی ، برش های انیمه 2D همچنان مانند ورودی های قبلی برنامه ریزی شده اند.
مشابه عناوین قبلی این سریال ، سکانس های انیمه بار دیگر توسط Ufotable تولید می شود.
این بازی برای انتشار در سال 2020 برای مایکروسافت ویندوز ،
پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برنامه ریزی شده بود.
با این حال ، به دلیل “ماهیت بلندپروازانه پروژه” به تعویق افتاد تا بعد از سال 2020.
اخبار سایت ستاره بازی