Shibito Magire
Shibito Magire (عنوان آزمایشی) یک بازی ویدیویی ماجراجویی در حال توسعه است
که توسط Experience در دست ساخت است و برای عرضه در Q2 / Q3 2021
در ژاپن برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 برنامه ریزی شده است. این سومین ورودی در سری Spirit Hunter است ،
به دنبال Spirit Hunter: Death Mark 2017 و Spirit Hunter 2018: NG.
داستان در حومه توکیو می گذرد و بازیگر نقش کازوئو یاشیکی را می بیند
که برای تحقیق در یک مدرسه به عنوان معلم استخدام شده است
تا حوادث روحانی و ترسناکی را که هر ده سال در آنجا رخ می دهد ،
نفوذ کند. بازیکن به همراه تعدادی از شخصیت های شریک مناطق را از نظر نمای جانبی بررسی می کند.
انتخاب شریک تعیین می کند که بازیکن به کدام مکان ها دسترسی داشته باشد.
این بازی به کارگردانی آتاکا موتوایا و تهیه کنندگی حاجیم چیکامی تهیه شده
و از طریق یک کمپین سرمایه گذاری مردمی تأمین مالی شده است.
گرچه مانند بازی های قبلی این سری یک بازی ماجراجویی است ،
اما عناصر بازی های رومیزی رومیزی را نیز در خود جای داده است.
Shibito Magire یک بازی ماجراجویی است
که در آن بازیکن مناطق را از نظر نمای جانبی بررسی می کند.
تحقیقات همراه با یکی از چندین شخصیت شریک انجام می شود.
بسته به اینکه کدام انتخاب شده باشد ، پخش کننده به مکان ها و موارد مختلف دسترسی دارد.
هر شخصیت دارای مجموعه ای از آمار است که در مورد شخصیت بازیکن می تواند افزایش یابد.
اینها در سیستمی به نام قانون تعلیق برای تأثیر بر نتایج
در موقعیتهای خطرناک ، مانند حمله به روح ، استفاده می شوند.
Shibito Magire در حومه شهر H توکیو قرار دارد
و حول آکادمی Konoehara می چرخد ، جایی که هر ده سال یکبار اتفاقات وحشتناکی می افتد.
پلیس قادر به توضیح وقایع نیست ، و آنها را به عنوان تصادف طبقه بندی می کند ،
اما شایعات ناشی از روحیه شایعات است. به همین دلیل ، مدیر کنوئهارا کازوئو یاشیکی از خانواده کوجو را استخدام می کند
تا به عنوان معلم در مدرسه نفوذ کند و حوادث را بررسی کند.
Shibito Magire توسط Experience ساخته شده است ،
و توسط Ataka Motoya کارگردانی و توسط Hajime Chikami تهیه شده است ،
با طراحی شخصیت های Fumiya Sumio و هنر مفهومی توسط Kazuhiro Oya.
بودجه توسعه از طریق یک کمپین سرمایه گذاری جمعی در وب سایت Campfire تأمین شد که از 25 نوامبر 2019 با هدف 15 میلیون ین
(تقریبا 140،000 دلار آمریکا) آغاز شد
، که در 29 دسامبر با 17 روز باقی مانده بود از این کمپین.
این مبارزات همچنین اهداف بیشتری را در بالای هدف پایه داشت ،
تا 30 میلیون ین ، که به همه اینها رسید و بنابراین امکان تولید مقدار بیشتری از دارایی های هنری و صدای صوتی را فراهم کرد ،
ویژگی های گیم پلی اضافه شده ، علاوه بر این بازگشت شخصیت های سریال Spirit Hunter ، یک داستان جدید ، و یک داستان جدید.
این بازی در مقایسه با بازی های قبلی Spirit Hunter دارای مضمون و مفهوم جدیدی است:
سازندگان این مضمون را به عنوان “یک وحشت غم انگیز با رمز و راز مبتنی بر تعلیق” توصیف می کنند ،
در مقایسه با “ترس از تعلیق روح” بازی های قبلی ،
و مفهوم “تعلیق” که احساس جدیدی از اکتشاف و درماندگی را از طریق تغییر دیدگاه ارائه می دهد “،
در مقایسه با” یک تجربه ترسناک جدید که جانشین بازی قبلی است “.
گرچه مانند بازی های قبلی Hunter Hunter یک بازی ماجراجویی است ،
اما همچنین شامل عناصری است که از بازی های نقش آفرینی رومیزی الهام گرفته شده اند
، مانند آمار شخصیت که بر میزان موفقیت برخی اعمال تأثیر می گذارد.
Shibito Magire و کمپین تأمین مالی سرمایه گذاری آن توسط Experience در سپتامبر 2019
از طریق کانال YouTube خود همراه با تعدادی از آثار هنری مفهومی اعلام شد.
برنامه ریزی شده است که توسط Experience در Q2 / Q3 2021 در ژاپن برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 منتشر شود.
نسخه PlayStation Vita به دلیل عدم پشتیبانی از سیستم توسط سازنده ، منتفی شد.
برای دریافت و اطلاع از بروز ترین اخبار بازی ها با ستاره بازی ایران همراه باشید.
اخبار سایت ستاره بازی