دایینگ لایت ۲ (Dying Light 2) یک بازی ویدئویی رو به انتشار به سبک ترسناک و اکشن است
که توسط تکلند و در سال ۲۰۲۰ برای کنسول های پلیاستیشن ۴، اکسباکس 1، و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.
این بازی دنبالهای بر دایینگ لایت (۲۰۱۵) بهشمار میرود.
این گیم یک بازی بلند پروازانه بهحساب میآید.
جهان دایینگ لایت 2 بزرگتر از نسخههای پیشین است.
بهنظر میرسد تصمیمهای شما روی روند بازی تاثیر گذار است.
همچنین تغییرات سیستم مبارزاتی و اضافهشدن حرکات پارکور بیشتر
سبب شده تا انتظار برای این بازی زامبی محور بیشازپیش سخت شود.
طبق جدیدترین اخبار بازی، تیمون سکتالا، طراح ارشد بازی Dying Light 2،
در مصاحبهی اخیر خود در مورد پشتیبانی از Dying Light 2 سخن گفته است.
سکتالا اعلام کرده که استودیو تکلند (Techland)، سازنده دایینگ لایت 2،
قصد دارد برای چند سال متوالی از این بازی پشتیبانی کند؛
دقیقا اتفاقی که برای نسخه اول هم رخ داد و تابهامروز،
شاهد انتشار محتویات مختلف برای بازی هستیم
فعلا اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست
داستان بازی Dying Light در شهر خیالی خاورمیانهای به نام Harran اتفاق افتاد.
خیابانهای آفتاب خورده و ساختمانهای مخروبه،
یک زمین بازی گسترده برای بازیکنان محسوب میشد که به دو منطقه مجزا تقسیم شده بود.
از آنجا که پارکورد کردن و پریدن روی دیوارها یا هر نوع روش دیگری برای فرار کردن از دست
زامبیها، تنها راه جابهجایی در سطح شهر بود اما باز با این حال نقشه بازی خیلی بزرگتر از واقعیت به نظر میرسید.
در بازی Dying Light 2 وسعت کلانشهر اروپایی این بازی چهار برابر بزرگتر از مجموع تمام نقشههای بازی Dying Light،
از جمله محتویات بستهی الحاقی The Following، خواهد بود.
پاول روهلدر (Pawel Rohleder)، مدیر فنی استودیو تک لند، در مصاحبهای در این رابطه گفت
ما شاهد تغییرات زیادی در تکنولوژی هستیم.
دنیای بازی چهار برابر بزرگتر از کل دنیای بازی قبل خواهد بود.
تکنولوژی استریم کردن به ما این اجازه را میدهد که دنیاهای بزرگی بسازیم.
همچنین علاوهبر بزرگی نقشه، بازی Dying Light 2 از فناوری ردیابی اشعه برخوردار خواهد بود
که قدم بزرگی در گرافیک رایانهای و گرافیک واقعگرایانه محسوب میشود.
بازی Dying Light 2 تأکید زیادی روی داستان و انتخابهای شما دارد.
نویسنده و طراح کریس آولون (Chris Avellon)،
که به خاطر کارهای خود در بازیهای Fallout 2 ، Pillars of Eternity و Prey مشهور است،
بهعنوان طراح روایت داستان با استودیو Techlandروی این بازی همکاری میکند.
پاول روهلدر در رابطه با داستان بازی گفت
این یکی از بزرگترین چالشها برای ما است.
هر انتخابی که شما میکنید ممکن است بر جهان بازی تأثیر بگذارد
برای مثال، ما باید نسخههای مختلفی از نقشهی بازی را داشته باشیم و بهدلیل وسعت نقشه،
این چالش بزرگی محسوب میشود. انتخابهای زیادی در دنیای بازی ممکن است.
نقد و بررسی game Dying Light 2