Detroit: Become Human
یک بازی ماجراجویی سال ۲۰۱۸ است
که توسط Quantic Dream ساخته شده
و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است.
طرح زیر سه آندروئید دارد: Kara (Valorie Curry) ،
کسی که از صاحبی که در آن خدمت کرده بود فرار می کند
تا حس جدید تازه خود را کشف کند و از یک دختر جوان محافظت کند.
کانر (برایان دکارت) ، که وظیفه اش شکار آندروئیدهای احساساتی است.
و مارکوس (جسی ویلیامز) ، که خود را وقف رهایی اندیشه های دیگر از بندگی می کند.
Detroit: Become Human مبتنی بر فناوری نمایش Quara Dream’s 2012 demonstration Kara است ،
که از کر نیز ستاره شد.
برای تحقیق در مورد تنظیمات ، توسعه دهندگان از دیترویت ، میشیگان بازدید کردند.
تا بازی را تکمیل کنند و صدها بازیگر را قبل از شروع روند
عکسبرداری و انیمیشن بازی کنند. فیلیپ شپرد ، نیما فخرارا و جان پازانو به ترتیب به عنوان آهنگساز برای کارا ،
کانر و مارکوس فعالیت داشتند. این برای پلی استیشن ۴
در ماه مه ۲۰۱۸ و مایکروسافت ویندوز در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.
دیترویت: تبدیل شدن به انسان با نقدهای کلی از منتقدین روبرو شد
که ستایش از تنظیمات ، تصویری ، داستان ، شخصیت های اصلی ،
بازیگران صوتی آنها ، تأثیر انتخاب ها بر روی روایت و ویژگی فلوچارت را ارائه می دادند ،
اما از کنترل های حرکتی ، سوءاستفاده از تاریخ استفاده می کردند.
تمثیل های موضوعی و جنبه های طرح و شخصیت ها.
این بازی موفق ترین راه اندازی Quantic Dream است و فروش آن بیش از ۵ میلیون نفر است.
اندیشه مارکوس و صاحب وی به خانه برمی گردند
و پلیس را به یک سرقت مظنون هشدار می دهند.
در مواجهه با مجرم ، مارکوس برنامه نویسی خود را پشت سر می گذارد ،
بنابراین به یک اندیشه انحرافی با استقلال کامل تبدیل می شود و پلیس را به محض ورود به او شلیک می کند.
مارکوس در محل دفن آندروئیدهای شکسته بیدار می شود و پس از فرار ،
جریکو را کشف می کند ،
یک کشتی خراب و پناهگاه امن برای انحراف ها. در آنجا ، مارکوس دیگران را به راه می اندازد
آنها چندین عمل نافرمانی مدنی را انجام می دهند ،
که توجه عموم را به خود جلب می کنند و اندیشه های بیشتری برای پیوستن به آنها بدست می آورند.
این با حمله FBI به جریکو به اوج خود می رسد.
اگر او زنده بماند ، مارکوس و سایرین راهپیمایی پایانی را برگزار می کنند ،
که منجر به شکست رئیس جمهور مذاکرات صلح شد.
برای کمک به ستوان هنک اندرسون ،
الکلی که از androids متنفر است ، اعزام می شود.
در جریان تحقیقات خود در مورد شیوع انحراف ،
آنها یا پیوند می خورند یا از هم پاشیده می شوند ،
به طور بالقوه منجر به خودکشی هانک شد.
در طول شکار خود برای گروه مارکوس ، کانور شروع به انحراف می کند ،
اما همچنین می تواند برنامه نویسی خود را حفظ کند.
سرانجام او جریکو را در آنجا قرار داد ،
گر نقص پیدا کند ، کانور به برج CyberLife نفوذ می کند و همه androids را به انحراف تبدیل می کند.
اگر اینگونه نباشد ، وی سعی می کند
مارکوس را در حین اعتراض نهایی به سر ببرد ، اما توسط یک تیم SWAT یا Hank متوقف می شود.
در صورت دستیابی به صلح ، کانر می تواند انتخاب کند
که آیا مارکس را در حین صحبت خود شلیک کند یا خیر.
دیترویت: تبدیل شدن به انسان بودجه توسعه ۳۰ میلیون یورو داشت.
بازی مبتنی بر فناوری نمایش demonstrations Kara PlayStation 3 Kara Quantic Dream در سال ۲۰۱۲ است ،
که واکنش های شدید و جوایزی در جشنواره شورت های LA دریافت کرد.
این بازیگر نقش والوری کوری را بازی کرد ، که بعداً نقش این عنوان را تکرار کرد.
نویسنده و کارگردان دیوید کیج می خواست که نسخه ی نمایشی را به یک بازی کامل تبدیل کند ،
نه این که در ابتدا برنامه ریزی کرده باشد ، زیرا او کنجکاوی داشت که بعد از آن چه خواهد شد.
و توضیح می دهد که سرعت رشد هوش انسانی در مقایسه با دستگاه یک دستگاه کوچک است.
بنابراین ، کیج پیشنهاد می کند که ماشین ها ممکن است روزی احساساتی داشته باشند.
آندروئیدها با استناد به اندامهای مصنوعی ، نحوه تولید انرژی آنها و حرکت چشم انسان طراحی شده اند.
توانایی های اندرویدی توسط هر یک از حرفه های معین آنها تعیین می شد.
دیترویت بعنوان گزینه ای برای احیای شهری که پس از سهم تاریخی در صنعت آمریکایی ،
در اثر سقوط اقتصادی تسلیم شده بود ، انتخاب شد.
توسعه دهندگان برای انجام زمینه تحقیق به دیترویت سفر کردند ،
عکاسی کردن ، بازدید از ساختمانهای متروکه و ملاقات با مردم.
تبدیل به انسان شوید ، که به گفته وی کار خود را در مورد باران شدید و فراتر از آن:
دو روح انجام خواهد داد.
فیلمنامه کیج – بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ صفحه
– برای اولین بار به تیم طراحی منتقل شد در حالی که برنامه نویسان گرافیک
و همچنین موتور بازی جدید را با ویژگی هایی مانند رندر ، روشنایی پویا ، سایه بان ، بوکه و دوربین های فیزیکی خلق می کردند.
Quantic Dream پس از مراجعه به مارک Cerny ، معمار اصلی پلی استیشن ۴ ،
ارزیابی عمق میدان موتور بازی خود را بهبود بخشید.
آدام ویلیامز نویسنده مدت زمان طولانی بود تا به پایان برسد و داستان را جلب کند.
کیج از نمودارها و نمودارها استفاده کرد تا ببیند انتخاب ها در کجا به پایان می رسد ؛
که پنج “شش یا شش هزار صفحه یادداشت” را به نمایش می گذارد ، او داستان را به یک مکعب روبیک تشبیه کرد.
به دلیل نمایش خشونت ، دو صحنه لغو شد.
این بازیگری در جستجوی بیش از ۲۵۰ بازیگر برای نمایش ۵۱۳ نقش به لس آنجلس ،
لندن و پاریس گسترش یافت. بازیگران به صورت سه بعدی اسکن شدند
که مدل های آن ها به شخصیت ها تبدیل شدند. تیراندازی و انیمیشن دنبال شد
دیترویت: تبدیل شدن به انسان توسط ۱۸۰ نفر از کارکنان در Quantic Dream کار می کرد
و همچنین به فیلیپین ، چین ، ویتنام و هند برون سپاری می شد.
این بازی دارای ۳۵۰۰۰ عکس دوربین ،
۷۴۰۰۰ انیمیشن بی نظیر و ۵.۱ میلیون خط کد است.
کلنسی براون ، لنس هنریکسن و مینکا کلی به ترتیب شخصیت های پشتیبان ستوان هنک اندرسون ،
کارل مانفرد و نورث را به تصویر می کشند.
سه آهنگساز مختلف وجود دارد ، یکی برای هر شخصیت قابل پخش:
فیلیپ شپرد برای کارا ، نیما فخررا برای کانر و جان پائزانو برای مارکوس.
توالی سلولی شپرد در موضوع کارا از شعله های آتش سوزی الهام گرفته شد ،
Fakhrara سازهای سفارشی ایجاد کرد و از سینت سایزرهای پرنعمت استفاده کرد تا صدا بتواند ماهیت رباتیک کانر را نمایان کند.
موسیقی پائزانو با این ایده ساخته شد که می تواند “مانند یک سرود کلیسا” باشد و شخصیت مارکوس را به یک رهبر شخصیت می دهد.
شپرد در استودیو Abbey Road با ارکستر Session انگلیسی ضبط کرد ؛
Paesano در Synchron Stage Vienna با ارکستر Stage Synchron قرار داشت.
مدیر عکاسی ایمر مونتوچه از “لنزهای دانه ای ضخیم و لرزان” با عمق زمین کم عمق برای کارا ،
“دانه های کوچک ، محکم” و یک پالت آبی برای کانر و رنگهای نارنجی و سفید برای مارکوس استفاده کرد.
این بازی پس از چهار سال تولید ، در ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ به تولید و عرضه شد.
Detroit: تبدیل شدن به انسان در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ در یک کنفرانس مطبوعاتی
سونی در طول هفته بازی های پاریس اعلام شد.
در E3 2016 و E3 2017 ظاهر شد ،
تریلرهای شخصیتهای قابل پخش اضافی و گیم پلی را نشان می دهد.
پس از E3 2017 ، کیج تأیید کرد که این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد ،
بعداً به عنوان سه ماهه اول یا دوم در آن مشخص شد.
اگر از قبل سفارش داده شود ، Detroit: Become Human با یک موضوع پویا و موسیقی متن فیلم دیجیتال همراه می شود ،
در حالی که نسخه لوکس دیجیتال شامل نسخه ای از Heavy Rain ،
یک کتاب هنری دیجیتال ، موسیقی متن فیلم دیجیتال ، دو موضوع پویا و ده آواتار بود.
موسیقی متن این فیلم در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ برای پخش در دسترس بود.
پس از هفته بازی های پاریس ۲۰۱۷ ، تریلر جدیدی به دلیل تصویربرداری از کودک آزاری ،
به ویژه صحنه ای که در آن دختری ۱۰ ساله توسط پدرش مورد حمله قرار می گیرد ،
مورد انتقاد قرار گرفت.
داستان “همدلی را از بین می برد”.
نسخه آزمایشی صحنه اول ، “گروگان” ، در فروشگاه PlayStation در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۸ با همراهی مهارت Amazon Alexa فراهم شد
که بازیکن را از طریق نسخه ی نمایشی راهنمایی می کند.
این بازی در ژاپن با فیلم کوتاه اکشن زنده با عنوان Tokyo: Become Human در ژاپن ارتقا یافت.
این به دنبال راه اندازی الیاس کامسکی ، خالق آندروئیدها ، و کلوئه ،
اولین اندرویدی بود که تست تورینگ را پشت سر گذاشت.
در طول کنفرانس توسعه دهندگان بازی مارس ۲۰۱۹ ، بازی های ویدئویی و
که Quantic Dream نسخه Detroit: Become Human
را به همراه Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای مایکروسافت ویندوز منتشر می کند
تا توسط Quantic Dream و اختصاصی منتشر شود.
موجود در فروشگاه بازی های اپیک به مدت یک سال.
پیش سفارش ها در ماه نوامبر افتتاح شد و نسخه برای ۱۲ دسامبر اعلام شد.
Reception | ||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Chris Carter ، Destructionoid گفت که ،
با وجود خسته شدن از مزاحمت Quantic Dream برای داستان های کارآگاهی ،
او از اجرای آن و “رفتار آرام و اندروید آرام” کانر لذت برد.
کارتر با تمجید از این تنظیم ، آنرا “باورپذیر” و “فریبنده” خواند ،
ضمن اینکه خاطرنشان کرد که “لحظه های کوچکتر” از نقاط قوت آن بودند.
که شخصیت های قابل پخش آندروئید هستند زیرا وضعیت شهروندی طبقه دوم آنها “دیدگاه مؤثر” را ایجاد کرده است.
کنترل ها و رویدادهای سریع نیز مورد تأیید قرار گرفتند.
گوروف از تأثیر “فوق العاده رضایت بخش و گاه غیر منتظره”
تصمیمات جمعی ابراز تمسخر کرد و این را “بزرگترین موفقیت” این بازی اعلام کرد.
کیمبرلی والاس با نوشتن بازی Game Informer ، با ارزیابی کارتر از “لحظات کوچک” موافقت کرد
و گفت شخصیت توسعه “سرگرم کننده برای تماشای” ، به خوبی انجام شده و “برجسته بازی” است.
او قدردانی کرد که چگونه روایات شاخه بر قسمتهای بعدی تأثیر می گذارد
و برای دستیابی “چشمگیر” رویای عجیب را تعریف می کند.
با “دنیایی قانع کننده … غنی شده توسط اجراهای خارق العاده و پیشرفته ترین حالت تصرف” غرور کرد.
وی از “کری” ، “دکارت” و ویلیامز بخاطر “اجرای جذابش” تشکر کرد
و گفت این بازی در بین “بهترین بازیگران” اطراف بود.
او همچنین احساس کرد که گزینه ها “به طرز چشمگیری” داستان را تغییر داده اند.
پیتر براون از GameSpot از انواع دوچرخه سواری بین شخصیت ها به دلیل درگیری بازیکن گمشده استقبال کرد.
“وحشتناک ترین و وحشتناک ترین صحنه” بازی تأثیر زیادی روی Brown گذاشت که برخی از آنها “واقعاً فراموش نشدنی”
به نظر می رسید. علاوه بر این ، وی اظهار داشت
که تصاویر زیبا و “جذاب برای دیدن” بوده است.
ساخت “داستانی تعاملی که قادر به تحریک احساسات واقعی ، صادقانه و متنوع باشد” ،
ستایش کرد. او فکر می کرد که عواقب تصمیمات “کاملاً لذت بخش” است ،
هرچند به ندرت ، و تنظیم را “زیبا” می دانست.
هارتوپ مدل های شخصیت را دوست داشت و آنها را “برجسته ترین بازی در بازی” می نامید
و به ویژه چشم ها را مورد علاقه خود قرار می داد.
وی در مورد جنبه های تصمیم گیری ، دیترویت را اعلام کرد:
تبدیل به انسان شوید “استاندارد جدید طلای … برای انتخاب معنی دار در بازی”.
این بازی “می تواند یک ملودرام غالباً متحرک باشد که با نتایج معنی دار
به انتخاب شما خم می شود”. او همچنین از بازیگری کوری ، دکارت و ویلیامز ،
با مشاهده مزایای مختلف برای هر شخصیت ، ستایش کرد.
اوبراین طرح کلی را به عنوان “سرگرمی بزرگ ، جاه طلب” و محیط ها به عنوان “جزئیات کاملاً مفصلی” ارزیابی کرد.
مانند گوروف ، والاس ، تامبورو و هارتوپ ، اوبراین “مسیرهای انشعاب را چند برابر و عمیق” دانست ،
در عین حال با تمجید از فلوچارت ها ،
و ویژگی کلم آهرن از VideoGamer.com به عنوان یکی از معدود بازی معرفی شده است. بازخرید خصوصیات
ظرافت کارگردان را زیر سوال برد.
وی ضعف داستان کارا را در نوشتن کیج مقصر دانست
و آن را تصویر کشیدن سوء استفاده کنندگان خانگی و مواد را “کاریکاتوریک” خواند
و از “بازیگری چوبی” گهگاه شکایت کرد.
تنها دلخوری گوروف با کنترل ها از ویژگی های حساس حرکت آن است ،
به خصوص مضرات استفاده از آن در حوادث سریع. والاس فکر کرد
که داستان مارکوس بدترین از این سه عنوان است
و “سخنان پیش بینی شده” و “تصمیمات سیاه و سفید” را مشکلات اساسی ذکر می کند.
وی اظهار داشت که این روایت از تلاشهای دست و پاگیر در موازی های تاریخی رنج می برد ،
که نمایندگی او از سوءاستفاده “به دلیل پیراهن های بیش از حد برتر” بهره برداری شده است.
او احساس کرد که استفاده از کنترل های حرکتی و تاچ پد “ناخواسته” است و تنوع بیشتری از گیم پلی می خواست.
تامبورو بخاطر تعاملهای “کند” و “کسل کننده” خود ، وقایع سریع را برای فراوانی آنها ،
و مسیرهای داستانی گاه به گاه “بسیار سؤال آور” ، عملکرد آغازین را مقصر دانست.
براون مارکوس را “به طرز چشمگیر فاقد ظرافت” و تمثیل تاریخ واقعی را “بر روی بینی” و “پریشان” دانست.
وی اظهار داشت که نمایش نمودار نمودار “در نهایت مضر” برای یک پخش کننده همهجانبه است
هارتوپ از لحظاتی که مضامین یا “گنگ [d]” یا “خیلی دور رانده می شدند” خوشش نمی آمد.
اوبراین چندین قطعه قطعه را مشاهده کرد و نمایش و گفتگو را “دست و پا چلفتی” دانست.
آهرن در حکم خود نوشت: “دیترویت: تبدیل بشوید انسان می خواهد
شما را به حرکت درآورد … مسئله این است که واقعاً اینطور نیست …
وقتی روایت به همان اندازه تند و تیز و محکم است ،
همانطور که شما نمی خواهید بازی کنید. از طریق آن چندین بار “.
در سال ۲۰۱۷ ، Detroit: Become Human در جوایز GameSpot بهترین E3 جوایز ، برنده جایزه “بهترین E3” شد ،
و نامزد دریافت جایزه “بهترین پلی استیشن ۴ بازی”
و “بهترین بازی ماجراجویی” در IGN’s Best E3 جوایز ،
و برای “بازی ماجراجویی” در جوایز E3 بهترین هاردکور گیمر.
برای دریافت و اطلاع از بروز ترین اخبار بازی ها با ستاره بازی ایران همراه باشید.
اخبار سایت ستاره بازی