0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
Detroit: Become Human بررسی بازی

Detroit: Become Human

یک بازی ماجراجویی سال ۲۰۱۸ است
که توسط Quantic Dream ساخته شده
و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است.
طرح زیر سه آندروئید دارد: Kara (Valorie Curry) ،
کسی که از صاحبی که در آن خدمت کرده بود فرار می کند
تا حس جدید تازه خود را کشف کند و از یک دختر جوان محافظت کند.
کانر (برایان دکارت) ، که وظیفه اش شکار آندروئیدهای احساساتی است.
و مارکوس (جسی ویلیامز) ، که خود را وقف رهایی اندیشه های دیگر از بندگی می کند.

Detroit: Become Human مبتنی بر فناوری نمایش Quara Dream’s 2012 demonstration Kara است ،
که از کر نیز ستاره شد.
برای تحقیق در مورد تنظیمات ، توسعه دهندگان از دیترویت ، میشیگان بازدید کردند.

این فیلمنامه به نویسندگی و کارگردان دیوید کیج بیش از دو سال زمان برد. آنها ساخته شده و مهندسی شده اند

تا بازی را تکمیل کنند و صدها بازیگر را قبل از شروع روند
عکسبرداری و انیمیشن بازی کنند. فیلیپ شپرد ، نیما فخرارا و جان پازانو به ترتیب به عنوان آهنگساز برای کارا ،
کانر و مارکوس فعالیت داشتند. این برای پلی استیشن ۴
در ماه مه ۲۰۱۸ و مایکروسافت ویندوز در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

دیترویت: تبدیل شدن به انسان با نقدهای کلی از منتقدین روبرو شد
که ستایش از تنظیمات ، تصویری ، داستان ، شخصیت های اصلی ،
بازیگران صوتی آنها ، تأثیر انتخاب ها بر روی روایت و ویژگی فلوچارت را ارائه می دادند ،
اما از کنترل های حرکتی ، سوءاستفاده از تاریخ استفاده می کردند.
تمثیل های موضوعی و جنبه های طرح و شخصیت ها.
این بازی موفق ترین راه اندازی Quantic Dream است و فروش آن بیش از ۵ میلیون نفر است.

Detroit: Become Human بررسی بازی Gameplay

Detroit: Become Human یک بازی ماجراجویی است که از دید شخص سوم بازی می شود ،
که تحت یک دیدگاه تنظیم و کنترل پذیر قرار دارد.
در نتیجه ، هیچ پیام “بازی بر سر” به دنبال مرگ یک شخصیت وجود ندارد.
چوب آنالوگ سمت راست در کنترلر DualShock برای رصد محیط اطراف استفاده می شود ،
سمت چپ برای حرکت است و R2 محیط را برای اقدامات احتمالی اسکن می کند.
کنترل های حرکتی و پد لمسی نیز استفاده می شوند. از طریق رویدادهای سریع و تصمیم گیری در مورد گفتگو ،
داستان بسته به انتخاب در چه مواردی تقسیم می شود.
بازیکن می تواند در صورت پشیمانی به برخی از مواردی که در داستان تصمیم گیری های تغییر شکل داده اند ، بپیوندید.
برخی از صحنه ها دارای شمارش معکوس هستند که بازیکن را مجبور می کند
سریع فکر کند و به آن عمل کند.

سطح مجلات زیادی برای خواندن بازیکنان وجود دارد.

شخصیت های قابل پخش عبارتند از:
  • کانر ، مأمور پلیس آندروید که وظیفه شکار آندروئیدی را داشته و از رفتارهای برنامه ریزی شده خود انحراف داشته است.
  • کارا ، یک خانه دار اندرویدی است که باعث رشد هوشیاری مصنوعی می شود و مسئول ایمنی یک دختر جوان می شود.
  • مارکوس ، اندرویدی سرایدار که پس از تجربه هوشیاری ، آن را به خود می گیرد تا دیگران مانند او را از اسارت رهایی دهد.
کانر به کانر اجازه می دهد تا رویدادها را بازسازی و پخش کند.
هرچه اطلاعات بیشتر کانر در یک زمان مشخص جمع آوری شود ،
شانس موفقیت در تعیین یک دوره عمل بیشتر می شود.
مارکوس قدرت اعطای و رایگان را دارد

Synopsis

اندیشه مارکوس و صاحب وی به خانه برمی گردند
و پلیس را به یک سرقت مظنون هشدار می دهند.
در مواجهه با مجرم ، مارکوس برنامه نویسی خود را پشت سر می گذارد ،
بنابراین به یک اندیشه انحرافی با استقلال کامل تبدیل می شود و پلیس را به محض ورود به او شلیک می کند.
مارکوس در محل دفن آندروئیدهای شکسته بیدار می شود و پس از فرار ،
جریکو را کشف می کند ،
یک کشتی خراب و پناهگاه امن برای انحراف ها. در آنجا ، مارکوس دیگران را به راه می اندازد

تا برای حقوق خود بجنگند.

آنها چندین عمل نافرمانی مدنی را انجام می دهند ،
که توجه عموم را به خود جلب می کنند و اندیشه های بیشتری برای پیوستن به آنها بدست می آورند.
این با حمله FBI به جریکو به اوج خود می رسد.
اگر او زنده بماند ، مارکوس و سایرین راهپیمایی پایانی را برگزار می کنند ،
که منجر به شکست رئیس جمهور مذاکرات صلح شد.

محقق پلیس آندروید کانر توسط شرکت CyberLife

برای کمک به ستوان هنک اندرسون ،
الکلی که از androids متنفر است ، اعزام می شود.
در جریان تحقیقات خود در مورد شیوع انحراف ،
آنها یا پیوند می خورند یا از هم پاشیده می شوند ،
به طور بالقوه منجر به خودکشی هانک شد.
در طول شکار خود برای گروه مارکوس ، کانور شروع به انحراف می کند ،
اما همچنین می تواند برنامه نویسی خود را حفظ کند.
سرانجام او جریکو را در آنجا قرار داد ،

جایی که می تواند خودش منحرف شود.

گر نقص پیدا کند ، کانور به برج CyberLife نفوذ می کند و همه androids را به انحراف تبدیل می کند.
اگر اینگونه نباشد ، وی سعی می کند
مارکوس را در حین اعتراض نهایی به سر ببرد ، اما توسط یک تیم SWAT یا Hank متوقف می شود.
در صورت دستیابی به صلح ، کانر می تواند انتخاب کند
که آیا مارکس را در حین صحبت خود شلیک کند یا خیر.

کارا ، یک خانه دار اندرویدی برای تاد ویلیامز و دخترش آلیس ،
پس از حمله به کارا و انحراف با او فرار می کنند.

این دو سفر به Detroit ، با هدف ورود به کانادا ، که قوانین خاصی در مورد آندروئیدها در نظر گرفته شده است

و از کجا امنیت خواهند یافت. کارا و آلیس در این راه آندرویدی دیگری به نام لوتر دوست دارند که در سفرشان به آنها می پیوندد.
آنها به دنبال یاری از هوادار آندرویدی هستند که برای گرفتن گذرنامه به جریکو اشاره می کند.
آنها در این حمله گرفتار می شوند که ممکن است منجر به کشته شدن لوتر ، کارا و آلیس شود.
کارا همچنین می آموزد که آلیس در واقع آندرویدی است
و جایگزین دختری است که توسط همسر تاد گرفته شده است.
آنها می توانند با اتوبوس یا قایق به کانادا برسند ، در یک مرکز بازیافت زنده بمانند ،
یا در هر دو صورت با مرگ تلاش کنند.

Development

دیترویت: تبدیل شدن به انسان بودجه توسعه ۳۰ میلیون یورو داشت.
بازی مبتنی بر فناوری نمایش demonstrations Kara PlayStation 3 Kara Quantic Dream در سال ۲۰۱۲ است ،
که واکنش های شدید و جوایزی در جشنواره شورت های LA دریافت کرد.
این بازیگر نقش والوری کوری را بازی کرد ، که بعداً نقش این عنوان را تکرار کرد.
نویسنده و کارگردان دیوید کیج می خواست که نسخه ی نمایشی را به یک بازی کامل تبدیل کند ،
نه این که در ابتدا برنامه ریزی کرده باشد ، زیرا او کنجکاوی داشت که بعد از آن چه خواهد شد.

او از کتاب The Singularity Is Near ، ری کورزویل الهام گرفته است ،

و توضیح می دهد که سرعت رشد هوش انسانی در مقایسه با دستگاه یک دستگاه کوچک است.
بنابراین ، کیج پیشنهاد می کند که ماشین ها ممکن است روزی احساساتی داشته باشند.
آندروئیدها با استناد به اندامهای مصنوعی ، نحوه تولید انرژی آنها و حرکت چشم انسان طراحی شده اند.
توانایی های اندرویدی توسط هر یک از حرفه های معین آنها تعیین می شد.
دیترویت بعنوان گزینه ای برای احیای شهری که پس از سهم تاریخی در صنعت آمریکایی ،
در اثر سقوط اقتصادی تسلیم شده بود ، انتخاب شد.
توسعه دهندگان برای انجام زمینه تحقیق به دیترویت سفر کردند ،
عکاسی کردن ، بازدید از ساختمانهای متروکه و ملاقات با مردم.

در اواخر سال ۲۰۱۳ ، کیج در حال تولید پیشگویی در مورد دیترویت بود:

تبدیل به انسان شوید ، که به گفته وی کار خود را در مورد باران شدید و فراتر از آن:
دو روح انجام خواهد داد.
فیلمنامه کیج – بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ صفحه
– برای اولین بار به تیم طراحی منتقل شد در حالی که برنامه نویسان گرافیک
و همچنین موتور بازی جدید را با ویژگی هایی مانند رندر ، روشنایی پویا ، سایه بان ، بوکه و دوربین های فیزیکی خلق می کردند.
Quantic Dream پس از مراجعه به مارک Cerny ، معمار اصلی پلی استیشن ۴ ،
ارزیابی عمق میدان موتور بازی خود را بهبود بخشید.

در اکتبر سال ۲۰۱۶ ، این فیلمنامه پس از بیش از دو سال به پایان رسید.

آدام ویلیامز نویسنده مدت زمان طولانی بود تا به پایان برسد و داستان را جلب کند.
کیج از نمودارها و نمودارها استفاده کرد تا ببیند انتخاب ها در کجا به پایان می رسد ؛
که پنج “شش یا شش هزار صفحه یادداشت” را به نمایش می گذارد ، او داستان را به یک مکعب روبیک تشبیه کرد.
به دلیل نمایش خشونت ، دو صحنه لغو شد.
این بازیگری در جستجوی بیش از ۲۵۰ بازیگر برای نمایش ۵۱۳ نقش به لس آنجلس ،
لندن و پاریس گسترش یافت. بازیگران به صورت سه بعدی اسکن شدند
که مدل های آن ها به شخصیت ها تبدیل شدند. تیراندازی و انیمیشن دنبال شد

و در ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ ، عملکرد ضبط بعد از ۳۲۴ روز به پایان رسید.

دیترویت: تبدیل شدن به انسان توسط ۱۸۰ نفر از کارکنان در Quantic Dream کار می کرد
و همچنین به فیلیپین ، چین ، ویتنام و هند برون سپاری می شد.
این بازی دارای ۳۵۰۰۰ عکس دوربین ،
۷۴۰۰۰ انیمیشن بی نظیر و ۵.۱ میلیون خط کد است.

شخصیت های کانر و مارکوس به ترتیب با برایان دکارت و جسی ویلیامز بازی کردند.

کلنسی براون ، لنس هنریکسن و مینکا کلی به ترتیب شخصیت های پشتیبان ستوان هنک اندرسون ،
کارل مانفرد و نورث را به تصویر می کشند.
سه آهنگساز مختلف وجود دارد ، یکی برای هر شخصیت قابل پخش:
فیلیپ شپرد برای کارا ، نیما فخررا برای کانر و جان پائزانو برای مارکوس.
توالی سلولی شپرد در موضوع کارا از شعله های آتش سوزی الهام گرفته شد ،

در حالی که نقوش لایه بندی شده بر روی آن از دو هجا به نام او گرفته شده است.

Fakhrara سازهای سفارشی ایجاد کرد و از سینت سایزرهای پرنعمت استفاده کرد تا صدا بتواند ماهیت رباتیک کانر را نمایان کند.
موسیقی پائزانو با این ایده ساخته شد که می تواند “مانند یک سرود کلیسا” باشد و شخصیت مارکوس را به یک رهبر شخصیت می دهد.
شپرد در استودیو Abbey Road با ارکستر Session انگلیسی ضبط کرد ؛
Paesano در Synchron Stage Vienna با ارکستر Stage Synchron قرار داشت.
مدیر عکاسی ایمر مونتوچه از “لنزهای دانه ای ضخیم و لرزان” با عمق زمین کم عمق برای کارا ،
“دانه های کوچک ، محکم” و یک پالت آبی برای کانر و رنگهای نارنجی و سفید برای مارکوس استفاده کرد.
این بازی پس از چهار سال تولید ، در ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ به تولید و عرضه شد.

Detroit: Become Human بررسی بازی Release

Detroit: تبدیل شدن به انسان در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ در یک کنفرانس مطبوعاتی
سونی در طول هفته بازی های پاریس اعلام شد.
در E3 2016 و E3 2017 ظاهر شد ،
تریلرهای شخصیتهای قابل پخش اضافی و گیم پلی را نشان می دهد.
پس از E3 2017 ، کیج تأیید کرد که این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد ،
بعداً به عنوان سه ماهه اول یا دوم در آن مشخص شد.

این بازی در تاریخ ۲۵ مه ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد.

اگر از قبل سفارش داده شود ، Detroit: Become Human با یک موضوع پویا و موسیقی متن فیلم دیجیتال همراه می شود ،
در حالی که نسخه لوکس دیجیتال شامل نسخه ای از Heavy Rain ،
یک کتاب هنری دیجیتال ، موسیقی متن فیلم دیجیتال ، دو موضوع پویا و ده آواتار بود.
موسیقی متن این فیلم در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ برای پخش در دسترس بود.

پس از هفته بازی های پاریس ۲۰۱۷ ، تریلر جدیدی به دلیل تصویربرداری از کودک آزاری ،
به ویژه صحنه ای که در آن دختری ۱۰ ساله توسط پدرش مورد حمله قرار می گیرد ،
مورد انتقاد قرار گرفت.

Dechart از تریلر دفاع کرد و گفت:

داستان “همدلی را از بین می برد”.
نسخه آزمایشی صحنه اول ، “گروگان” ، در فروشگاه PlayStation در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۸ با همراهی مهارت Amazon Alexa فراهم شد
که بازیکن را از طریق نسخه ی نمایشی راهنمایی می کند.
این بازی در ژاپن با فیلم کوتاه اکشن زنده با عنوان Tokyo: Become Human در ژاپن ارتقا یافت.
این به دنبال راه اندازی الیاس کامسکی ، خالق آندروئیدها ، و کلوئه ،
اولین اندرویدی بود که تست تورینگ را پشت سر گذاشت.
در طول کنفرانس توسعه دهندگان بازی مارس ۲۰۱۹ ، بازی های ویدئویی و

توسعه دهنده نرم افزار Epic Games اعلام کردند

که Quantic Dream نسخه Detroit: Become Human
را به همراه Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای مایکروسافت ویندوز منتشر می کند
تا توسط Quantic Dream و اختصاصی منتشر شود.
موجود در فروشگاه بازی های اپیک به مدت یک سال.
پیش سفارش ها در ماه نوامبر افتتاح شد و نسخه برای ۱۲ دسامبر اعلام شد.

Reception

Reception
Aggregate score
AggregatorScore
MetacriticPC: 80/100
PS4: 78/100
Review scores
PublicationScore
Destructoid۷/۱۰
EGM۸.۵/۱۰
Game Informer۸/۱۰
GameRevolution4/5 stars
GameSpot۷/۱۰
GamesRadar+4.5/5 stars
IGN۸/۱۰
VideoGamer.com۴/۱۰

دیترویت: تبدیل شدن به انسان به طور کلی نظرات مطلوب دریافت می کند.

Chris Carter ، Destructionoid گفت که ،
با وجود خسته شدن از مزاحمت Quantic Dream برای داستان های کارآگاهی ،
او از اجرای آن و “رفتار آرام و اندروید آرام” کانر لذت برد.
کارتر با تمجید از این تنظیم ، آنرا “باورپذیر” و “فریبنده” خواند ،
ضمن اینکه خاطرنشان کرد که “لحظه های کوچکتر” از نقاط قوت آن بودند.

مایکل گوروف از بازی الکترونیکی ماهانه طرفدار این واقعیت است

که شخصیت های قابل پخش آندروئید هستند زیرا وضعیت شهروندی طبقه دوم آنها “دیدگاه مؤثر” را ایجاد کرده است.
کنترل ها و رویدادهای سریع نیز مورد تأیید قرار گرفتند.
گوروف از تأثیر “فوق العاده رضایت بخش و گاه غیر منتظره”
تصمیمات جمعی ابراز تمسخر کرد و این را “بزرگترین موفقیت” این بازی اعلام کرد.
کیمبرلی والاس با نوشتن بازی Game Informer ، با ارزیابی کارتر از “لحظات کوچک” موافقت کرد
و گفت شخصیت توسعه “سرگرم کننده برای تماشای” ، به خوبی انجام شده و “برجسته بازی” است.
او قدردانی کرد که چگونه روایات شاخه بر قسمتهای بعدی تأثیر می گذارد
و برای دستیابی “چشمگیر” رویای عجیب را تعریف می کند.

پاول تامبورو در Game Revolution نوشت: Detroit: Become Human

با “دنیایی قانع کننده … غنی شده توسط اجراهای خارق العاده و پیشرفته ترین حالت تصرف” غرور کرد.
وی از “کری” ، “دکارت” و ویلیامز بخاطر “اجرای جذابش” تشکر کرد
و گفت این بازی در بین “بهترین بازیگران” اطراف بود.
او همچنین احساس کرد که گزینه ها “به طرز چشمگیری” داستان را تغییر داده اند.
پیتر براون از GameSpot از انواع دوچرخه سواری بین شخصیت ها به دلیل درگیری بازیکن گمشده استقبال کرد.
“وحشتناک ترین و وحشتناک ترین صحنه” بازی تأثیر زیادی روی Brown گذاشت که برخی از آنها “واقعاً فراموش نشدنی”
به نظر می رسید. علاوه بر این ، وی اظهار داشت
که تصاویر زیبا و “جذاب برای دیدن” بوده است.

GamesRadar + Andy Hartup از Quantic Dream بخاطر

ساخت “داستانی تعاملی که قادر به تحریک احساسات واقعی ، صادقانه و متنوع باشد” ،
ستایش کرد. او فکر می کرد که عواقب تصمیمات “کاملاً لذت بخش” است ،
هرچند به ندرت ، و تنظیم را “زیبا” می دانست.
هارتوپ مدل های شخصیت را دوست داشت و آنها را “برجسته ترین بازی در بازی” می نامید
و به ویژه چشم ها را مورد علاقه خود قرار می داد.
وی در مورد جنبه های تصمیم گیری ، دیترویت را اعلام کرد:
تبدیل به انسان شوید “استاندارد جدید طلای … برای انتخاب معنی دار در بازی”.

لوسی اوبراین در IGN نوشت:

این بازی “می تواند یک ملودرام غالباً متحرک باشد که با نتایج معنی دار
به انتخاب شما خم می شود”. او همچنین از بازیگری کوری ، دکارت و ویلیامز ،
با مشاهده مزایای مختلف برای هر شخصیت ، ستایش کرد.
اوبراین طرح کلی را به عنوان “سرگرمی بزرگ ، جاه طلب” و محیط ها به عنوان “جزئیات کاملاً مفصلی” ارزیابی کرد.
مانند گوروف ، والاس ، تامبورو و هارتوپ ، اوبراین “مسیرهای انشعاب را چند برابر و عمیق” دانست ،
در عین حال با تمجید از فلوچارت ها ،
و ویژگی کلم آهرن از VideoGamer.com به عنوان یکی از معدود بازی معرفی شده است. بازخرید خصوصیات

برعکس ، کارتر با انتقاد از “سطح اکتشاف سطح” بازی کشتی Theusus ،

ظرافت کارگردان را زیر سوال برد.
وی ضعف داستان کارا را در نوشتن کیج مقصر دانست
و آن را تصویر کشیدن سوء استفاده کنندگان خانگی و مواد را “کاریکاتوریک” خواند
و از “بازیگری چوبی” گهگاه شکایت کرد.
تنها دلخوری گوروف با کنترل ها از ویژگی های حساس حرکت آن است ،
به خصوص مضرات استفاده از آن در حوادث سریع. والاس فکر کرد
که داستان مارکوس بدترین از این سه عنوان است
و “سخنان پیش بینی شده” و “تصمیمات سیاه و سفید” را مشکلات اساسی ذکر می کند.
وی اظهار داشت که این روایت از تلاشهای دست و پاگیر در موازی های تاریخی رنج می برد ،

و همانگونه که کارتر انجام داد ، خاطرنشان کرد

که نمایندگی او از سوءاستفاده “به دلیل پیراهن های بیش از حد برتر” بهره برداری شده است.
او احساس کرد که استفاده از کنترل های حرکتی و تاچ پد “ناخواسته” است و تنوع بیشتری از گیم پلی می خواست.
تامبورو بخاطر تعاملهای “کند” و “کسل کننده” خود ، وقایع سریع را برای فراوانی آنها ،
و مسیرهای داستانی گاه به گاه “بسیار سؤال آور” ، عملکرد آغازین را مقصر دانست.
براون مارکوس را “به طرز چشمگیر فاقد ظرافت” و تمثیل تاریخ واقعی را “بر روی بینی” و “پریشان” دانست.
وی اظهار داشت که نمایش نمودار نمودار “در نهایت مضر” برای یک پخش کننده همهجانبه است

و راهی برای غیرفعال کردن آن وجود دارد.

هارتوپ از لحظاتی که مضامین یا “گنگ [d]” یا “خیلی دور رانده می شدند” خوشش نمی آمد.
اوبراین چندین قطعه قطعه را مشاهده کرد و نمایش و گفتگو را “دست و پا چلفتی” دانست.
آهرن در حکم خود نوشت: “دیترویت: تبدیل بشوید انسان می خواهد
شما را به حرکت درآورد … مسئله این است که واقعاً اینطور نیست …
وقتی روایت به همان اندازه تند و تیز و محکم است ،
همانطور که شما نمی خواهید بازی کنید. از طریق آن چندین بار “.

Accolades

در سال ۲۰۱۷ ، Detroit: Become Human در جوایز GameSpot بهترین E3 جوایز ، برنده جایزه “بهترین E3” شد ،
و نامزد دریافت جایزه “بهترین پلی استیشن ۴ بازی”
و “بهترین بازی ماجراجویی” در IGN’s Best E3 جوایز ،
و برای “بازی ماجراجویی” در جوایز E3 بهترین هاردکور گیمر.

تهیه و ترجمه از وبسایت  PSSTAR.IR

برای دریافت و اطلاع از بروز ترین اخبار بازی ها با ستاره بازی ایران همراه باشید.

اخبار سایت ستاره بازی

References

  1. ^ Esteves, Ricardo C. (22 November 2017). “Detroit: Becoming Human with lead writer Adam Williams”GamereactorArchived from the original on 22 November 2017.
  2. ^ McFerran, Damien (14 May 2018). “Detroit: Become Human is the next step in story-driven gaming”Red Bull Games.
  3. Jump up to:a b Brotherson, Corey (23 May 2018). “How Detroit: Become Human’s narrative team brought a world of androids to life”PlayStation BlogArchived from the original on 23 May 2018.
  4. ^ Quantic Dream (25 May 2018). Detroit: Become Human (PlayStation 4). Sony Interactive Entertainment. Level/area: Opening.
  5. ^ “Detroit: Become Human PS4 – PlayStation”PlayStationArchived from the original on 8 April 2017.
  6. Jump up to:a b Cage, David (۱۳ June 2016). “Detroit: Become Human New Trailer, New Playable Character Detailed”PlayStation Blog. Archived from the original on 25 July 2016.
  7. Jump up to:a b Rignall, Jaz (16 June 2016). “Detroit: Become Human: Neo-Noir Thriller”USgamerArchived from the original on 25 July 2016.
  8. ^ Dayus, Oscar (19 June 2017). “How Real-World Issues, Including Terrorism, Affected Detroit: Become Human’s Story”GameSpotArchived from the original on 21 June 2017.
  9. Jump up to:a b Kollar, Philip (13 June 2016). “Detroit: Become Human channels Blade Runner in new trailer”PolygonArchived from the original on 25 July 2016.
  10. Jump up to:a b Benson, Julian (14 June 2016). “In Detroit: Become Human, There’s a Tonne of Ways to Mess Up a Hostage Negotiation”KotakuArchived from the original on 25 July