0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
Cliff Bleszinski درباره تعطیلی استودیوی خود اعلام کرد.

Cliff Bleszinski درباره تعطیلی استودیوی خود اعلام کرد.

 

بلزینسکی می گوید که وی حدود یک سال “عمیقاً افسرده” بود و تحت درمان داروی ضد افسردگی قرار گرفته است.

 

Cliff Bleszinski ، طراح بازی های اصلی Gears of War ،

درباره تعطیلی آخرین استودیوی خود یعنی Boss Key تأمل کرده است.

بلسینسکی با حضور در برنامه نمایش حیوانات صحبت با گری ویتا ، نویسنده جنگ ستارگان ، گفت:

بسته شدن استودیوی وی شخصاً از نظر جدی و قابل توجهی او را تحت تأثیر قرار داده است.

 

وی گفت: “من حدود یک سال عمیقاً عمیقاً افسرده بودم.” وی ادامه داد: “پزشک من کمی برای من خانه نشینی را قرار داد.

این باعث ناراحتی من شد ، بنابراین من از خانه خارج شدم. این یکی از سخت ترین اتفاقاتی بود که در کل زندگی برایم اتفاق افتاد.

این تقریبا سخت تر از دست دادن پدرم هنگام 15 سالگی من بود.”

 

بلزینسکی یادآوری کرد که او امیدهای زیادی به Boss Key و عنوان اول آنها ، LawBreakers داشت ،

اما همه اینها به برنامه ریزی نرسید.

 

به طور کلی ، Bleszinski خاطرنشان کرد که عدم موفقیت LawBreakers و Boss Key را نمی توان به یک عنصر یا

عنصر دیگر وصل کرد. او درباره چگونگی بازی “بیش از حد بیدار شده” صحبت کرده است یکی از

دلایل تلاش این بازی است. بلسینسکی در گفتگوی خود با Whitta اظهار داشت که آرزو می کند که

بتواند شخصیت های مختلف بازی را پشت پرده و سرزنش کند.

 

بعد از بسته شدن Boss Key ، بلزینسکی گفت که بعید است که او دوباره به توسعه بازی بازگردد ،

اما اخیراً ، او ایده ای را برای یک پروژه جدید با سگ هایی که می توانند یک بازی یا چیز دیگری باشند در میان گذاشت.

بلسینسکی در گفتگوی خود با ویتا اظهار داشت اگر دوباره بازی بازی کند ،

این یک تلاش در مقیاس بزرگ مانند LawBreakers یا عناوین قبلی او نخواهد بود.

در پاسخ وی ، او احتمالاً داستان بازی سگ خود را نیز منتشر میکند.

 

تهیه و ترجمه در تیم تحلیل سایتpsstar.ir