داستان بازی Red Dead Redemption: همه چیزهایی که باید قبل از بازی بدانید
بخش اول
Red Dead Redemption 2 (با نام Red Dead Redemption II) یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی با مضمون غربی است که توسط Rockstar Games ساخته و منتشر شده است. این سومین ورود در سریال Red Dead و یک prequel از بازی Red Dead Redemption 2010 [3] است و در تاریخ 26 اکتبر 2018 [4] در پلی استیشن 4 ، Xbox One [5] و در تاریخ 5 نوامبر 2019 برای PC منتشر شد.
داستان بازی Red Dead Redemption
Red Dead Redemption 2 که در سال 1899 با سرگرمی های خیالی آمریکای غربی ساخته شده است ، بر زندگی آرتور مورگان و جایگاه وی در باند بدنام Van Van Linde تمرکز دارد. این بازی به دنبال سقوط باند است ، زیرا آنها توسط قانون گذاران ، اعضای باند و عوامل Pinkerton پیگیری می شوند. این روایت علاوه بر مورگان حول شخصیت های هلندی ون der Linde ، جان مارستون و میکا بل نیز می چرخد.
Red Dead Redemption 2 در دنیای آزاد متشکل از پنج منطقه آمریکایی تنظیم شده است که بازیکن می تواند در هنگام ادامه داستان اکتشاف کند و می تواند از طریق دید شخص سوم و شخص اول بازی شود. به عنوان آرتور مورگان ، بازیکنان می توانند از طریق جهات مختلف با دنیای بازی ارتباط برقرار کنند ، از جمله ماموریت های داستان ، درخواست های جانبی ، چالش ها ، وقایع تصادفی و شکار. یک سیستم Honor با بازگشت از بازی قبلی مطابق با عملکرد بازیکن نسبت به شخصیت های غیر بازیکن تغییر می کند.
پس از انتشار ، Red Dead Redemption 2 تحسین گسترده جهانی را بدست آورد. به دلیل نوشتن ، مضامین ، شخصیت پردازی ها ، طراحی دنیای آزاد ، تصاویر ، عناصر واقع گرایانه و توجه به جزئیات مورد تحسین قرار گرفت ، گرچه انتقاداتی نیز به خاطر برنامه کنترل خود و تأثیر واقع گرایی بر روی گیم پلی دریافت کرد. موفقیت تجاری ، Red Dead Redemption 2 دومین پرتاب در تاریخ سرگرمی (پشت سر هم عنوان Rockstar Games Grand Grand Theft Auto V) داشت و 725 میلیون دلار فروش از آخر هفته افتتاحیه خود داشت و بیش از 23 میلیون نسخه در خرده فروشی ارسال کرد.
داستان بازی Red Dead Redemption
Red Dead Redemption 2 یک بازی اکشن و ماجراجویی غربی است که در یک محیط دنیای آزاد قرار دارد و از منظر شخص سوم بازی می شود و دارای مولفه های چند نفره تک نفره و آنلاین است. [6] این بازی دارای ویژگی های جدیدی است که نسبت به بازی قبلی وجود ندارد. به عنوان مثال ، مکانیک های جدید مانند استفاده از کمان و فلش ، روتورهای با سیم دوتایی ، چرخیدن در آب و استفاده از قایق رانی همه معرفی شده اند. حیات وحش و شکار در بازی نیز بهبود یافته است.
بازی تمرکز زیادی روی انتخاب بازیکن برای داستان و ماموریت دارد. در طول پیش نمایش IGN در نگاه اول درباره موضوع چگونگی انتخاب بازیکن می تواند بر تعامل و ماموریت ها تأثیر بگذارد ، راب نلسون ، رئیس Co-Studio در Rockstar North گفت: “ما سعی می کنیم در بسیاری از این مأموریت ها گزینه هایی را برای شما فراهم کنیم تا نحوه برخورد شما را انتخاب کنید ، خواه در ابتدا رفقای خود را بفرستید یا اینکه در ابتدا وارد خواهید شد. ”
بازیکنان می توانند با هر NPC به روش های بسیار متفاوت از بازی های قبلی Rockstar ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند گزینه هایی مانند گفتگوی دوستانه ، داشتن چت تهدیدآمیز را برای دزدی پول از NPC انتخاب کنند ، یا می توانند آن شخصیت را بیرون بیاورند و جسد را غارت کنند.
در گسترش بیشتر غوطه وری ، بازیکنان باید با تمیز کردن آنها از تجهیزات خود مانند سلاح های خود مراقبت کنند. از نظر شخصی سازی شخصیت ها ، بازیکنان این امکان را دارند که از یک آرایشگر برای یک برش و سبک بازدید کنند. با این حال ، سبک های موجود برای بازیکنان بستگی به این دارد که چقدر اجازه داده اند موهای شخصیت خود به طور طبیعی در طول بازی رشد کند. [7] شخصیت ها برای شرایط آب و هوایی مختلف لباس های مختلفی خواهند داشت ، مجبورند به طور منظم غذا بخورند و غسل کنند ، و کارهایی که یک بار دیگر اتوماتیک شده بودند با جزئیات بسیار زیاد شده اند ، از جمله آن می توان به پوست کشی و معاینه اشیاء اشاره کرد. [8]
شکار و ماهیگیری مهارتهای اساسی برای بقا در بیابان ، تهیه غذا ، مواد و منبع درآمد است. تنوع زیادی از ماهی ها در بسیاری از رودخانه ها ، دریاچه ها ، و رودخانه ها شنا می کنند و انتخاب طعمه یا فریب مناسب ، کلید اصلی حمل و نقل روز موفقیت است. ردیابی حیوان تمرکز و شکیبایی می کند. با دقت حرکت کرده و جهت باد را تماشا کنید یا بازیکنان طعمه خود را هشدار دهند. انتخاب اسلحه و قرارگیری شلیک نیز بسیار مهم است و بر کیفیت گوشت و لکه بر آن تأثیر می گذارد ، که به نوبه خود بر قیمتی که معامله گران برای آنها پرداخت می کنند تأثیر می گذارد. بازیکنان باید حتماً اندازه مناسبی از اسلحه را برای اندازه حیوان مورد نظر خود انتخاب کنند و یا استفاده از کمان را برای قتل آرام و تمیز تسلط دهند. اگر طعمه ای آسیب دید ، آنها سعی می کنند فرار کنند و بازیکنان را وادار می کنند که به دنبال تعقیب آنها باشند.
بازیکنان بعد از یک شکار موفق می توانند حیوان را در محل خود قصاب و قصاب کنند یا آن را با خودشان جمع کنند. پوست و لاشه حیوانات اگر به طور صحیح تمایل نداشته باشند با گذشت زمان پوسیده می شوند و این هر دو در حین لکه دار کردن از ارزش آنها کاسته می شود و باعث می شود شخصیت در هنگام خارج از شهر برای حیوانات وحشی هدف قرار بگیرد. [9] پوست ، قطعات ، گوشت و کل لاشه ها را می توان بر روی اسب ها بار داد تا به قصاب ها یا در فروشگاه عمومی شهر بفروشند ، به اردوگاه گلدان خورش برده شوند ، یا به لباس یا وسایل دیگر ساخته شوند. Trappers می تواند کالاهای عجیب و غریب بیشتری را برای بازیکنان ایجاد کند.
بر خلاف بازی های قبلی Rockstar ، Red Dead Redemption 2 دارای موهایی است که رشد می کند. با گذشت زمان ، موهای آرتور رشد می کند و ریش او نیز طولانی تر می شود. اگر بازیکن بخواهد ریش آرتور را از بین ببرد ، ریش او را می توان در اردو خرد کرد یا کاملاً تراشید. اگر بازیکنان تصمیم بگیرند که می خواهند موهای او را قطع کنند ، باید به آرایشگاه مراجعه کنند ، جایی که آرایشگر مو / صورت خود را قطع می کند ، یا به صورت حرفه ای به شیوه هایی که آرتور نمی تواند در اردوگاه انجام دهد ، بازدید می کند. در آرایشگاه ها به همان روشی که در بازی های قبلی یا در زندگی واقعی وجود دارد ، هیچ مویی “اضافه نمی شود”. به عنوان مثال ، اگر بازیکن تصمیم به ریش زدن ریش آرتور داشته باشد ، او قادر به انتخاب ریش یک ظاهر طراحی شده با سبیل مجعد نخواهد بود.
علاوه بر این ، آرتور همچنین می تواند حمام کند. این ضروری نیست ، اما اگر بازیکن در گل و لای خون پوشانده شده باشد ، NPC ها در مورد بو یا ظاهر آرتور اظهار نظر می کنند. اگر آرتور مدت زمان طولانی حمام نکند ، سوزان گریمشاو به زور او را در اردوگاه شستشو می دهد. علاوه بر این ، آرتور باید بخوابد و خود را سالم نگه دارد ، در غیر این صورت احساس خستگی و تخلیه انرژی می کند. اگر آرتور کم وزن باشد ، استقامت او کندتر کاهش می یابد ، اما سلامتی وی سریع تر تخلیه می شود. اگر اضافه وزن داشته باشد ، سلامتی وی با کندتر کاهش می یابد در حالی که استقامت وی با سرعت بیشتری کاهش می یابد. وزن آرتور هنگامی که در سطح کامل یا متوسط باشد بهترین است.
در حالی که آرتور مریض است ، هسته های وی با درصد ثابت کاهش می یابد و تنها قادر به خوردن مقدار محدودی از غذا خواهد بود. آرتور تنها با خواب مزایای مورد نیاز خود را بدست می آورد. اگر آرتور خیلی زیاد بخورد در حالی که بیمار است ، بلافاصله بعد از آن سرفه را شروع می کند.
این بازیکن پس از انجام مأموریت “Red Dead Redemption” قادر به بازی در نقش جان خواهد بود.
با گذشت زمان ، موهای جان رشد می کنند و ریش او نیز طولانی تر می شود. اگر بازیکن بخواهد ریش جان را از بین ببرد ، می تواند در حمام در امید Beechher اصلاح یا کاملاً تراشیده شود. اگر بازیکن می خواهد موهای خود را به صورت حرفه ای طراحی کند ، باید به آرایشگاه برود. اگر بازیکن بخواهد به موهای بلند بپزد ، باید مو / ریش جان را رشد دهد. اگر موهای صورت او کوتاه باشد ، بازیکنان ممکن است جای زخم ها را مشاهده کنند.
جان همچنین می تواند حمام کند. این ممکن است فقط کاری باشد که بازیکن بتواند انجام دهد یا به عنوان یک عملکرد عمل کند. اگر جان کثیف است و مدتی استحمام نکرده است ، سایر غیرنظامیان درباره بوی او اظهار نظر می کنند. جان باید بخوابد و خود را سالم نگه دارد وگرنه احساس خستگی و تخلیه انرژی خواهد کرد.
وزن جان نیز بخش بزرگی از حفظ سلامتی وی است. اگر وزن او به طور متوسط باشد استقامت و سلامتی او تحت تأثیر قرار نمی گیرد. اگر جان کم وزن باشد ، سلامتی کمتری دارد اما از استقامت بیشتری برخوردار است. اگر او اضافه وزن داشته باشد ، سلامت بیشتری خواهد داشت اما از تحمل کمتری برخوردار است.
توسعه Red Dead Redemption 2 در سال 2010 آغاز شد و به نسخه قبلی خود ، Red Dead Redemption نزدیک شد. [10] دقیقاً مشخص نیست که از چه زمان توسعه شروع شده است ، بعضی از سایتها مانند Vulture اظهار داشتند که توسعه در اوایل سال 2011 آغاز شده است [11] ، در حالی که برخی دیگر مانند IGN ادعا می کنند که توسعه از سال 2010 آغاز شده است. [10]
در اوایل سال 2011 ، دن هوسر ، بنیانگذار Rockstar Games و رئیس نویسنده این شرکت ، صحبت با Rockstar San Diego را راجع به پیگیری های احتمالی اولین Red Dead Redemption شروع کرد. هنگامی که دن هوسر با Vulture مصاحبه کرد، وی گفت که اواخر تابستان سال 2011 ، او “یک جریان گسترده و جریان خشن بازی تعریف شده” را تجربه کرده است. تا پاییز 2012 ، بسیاری از ماموریت های بازی شروع به شکل گیری کردند ، اگرچه اسکریپت های این ماموریت ها در آن زمان بسیار خشن بودند و کامل نمی شدند.
در این زمان بود که خواندن اسکریپت ها آغاز شد ، این کار از طریق تماس های ویدئویی کنفرانسی با کارگردانان گیم پلی ، طراحی هنری و انیمیشن از دفاتر Rockstar در سراسر جهان انجام شد.
فیلمنامه نهایی داستان اصلی Red Dead Redemption 2 تقریباً 2000 صفحه طول دارد. با این حال ، با اضافه کردن محتوای جانبی و گفتگوی اضافی ، Dan Houser تخمین می زند که اگر صفحات جمع شده باشند ، “آنها هشت پا بلند خواهند بود”. در هماهنگی با فیلمنامه ، تلاش های گسترده ای صورت گرفت تا با گذراندن 2200 روز در کل اثر ضبط حرکت ، آن را زنده کنیم. این امر همچنین به بازیگران زیادی نیاز داشت. در مجموع 1200 بازیگر در جلسات فیلمبرداری نقش داشتند ، 700 نفر از آنها با گفتگو.
اولین جلسات ضبط حرکت در سال 2013 در استودیوی ضبط حرکت Rockstar در Bethpage ، نیویورک آغاز شد. اکثر جلسات توسط Edge کارگردانی شده بود.
بعداً در سال 2015 آهنگساز مشهور وودی جکسون برای آهنگسازی موسیقی بازی آورده شد. ایوان پاولوویچ ، سرپرست موسیقی راک استار می گوید: “ما 192 امتیاز مأموریت تعاملی داریم و ما از زمانی که [2015] وودی جکسون را در سال 2015 آوردیم” به موسیقی مد نظر داشتیم. ”
بعداً در سال 2015 آهنگساز مشهور وودی جکسون برای آهنگسازی موسیقی بازی آورده شد. ایوان پاولوویچ ، سرپرست موسیقی راک استار می گوید: “ما 192 امتیاز مأموریت تعاملی داریم و ما از زمانی که [2015] وودی جکسون را در سال 2015 آوردیم” به موسیقی مد نظر داشتیم. ”
داستان بازی Red Dead Redemption
داستان بازی Red Dead Redemption
داستان بازی Red Dead Redemption