12 Minutes یک بازی ماجراجویی در آینده است
که توسط لوئیس آنتونیو ساخته شده و توسط Annapurna Interactive
برای Microsoft Windows ، Xbox One و Xbox Series X / S منتشر خواهد شد.
این بازی که در یک مجموعه آپارتمان کوچک و مناطق اطراف آن برگزار می شود ،
بازیکن را مجبور می کند تا بارها و بارها در یک چرخه 12 دقیقه ای بازی کند تا یک رمز و راز را حل کند.
برای دریافت و اطلاع از بروز ترین اخبار بازی ها با ستاره بازی ایران همراه باشید.
اخبار سایت ستاره بازی
12 Minutes | |
---|---|
![]() | |
Developer(s) | Luis Antonio |
Publisher(s) | Annapurna Interactive |
Platform(s) | Microsoft Windows, Xbox One, Xbox Series X/S |
Release | 2020 |
Genre(s) | Adventure game |
Mode(s) | Single-player |
12 Minutes بازی از منظره بالا به پایین یک مجموعه آپارتمانی که یک مرد و همسرش مشترکاً بازی می کنند ،
شامل اتاق اصلی زندگی و آشپزخانه ، اتاق خواب و حمام آنها بازی می شود.
بازیکن در این حوادث شوهر را کنترل می کند ، جایی که در انجام کارهای مختلف آزاد است.
بدون انجام اقدامات خاص ، در طول 12 دقیقه ، مرد متوجه می شود همسرش باردار است ،
اما یک افسر پلیس به آپارتمان می رسد ، همسر را به قتل پدرش متهم می کند
چندین سال پیش ، و در تلاش برای دستگیری او ، ناک اوت می کند شوهر و حمله به همسر و فرزند متولد نشده او.
سپس بازی در نقطه اصلی شروع می شود ، در آن زمان بازیکن اکنون می تواند اقداماتی انجام دهد
تا یاد بگیرد همسر مظنون است ،
نحوه جلوگیری از دستگیری وی یا اقدامات دیگر برای یافتن “بهترین” نتیجه در 12 Minutes بازی بعدی ،
با این حال ، به بازیکن هیچ اطلاعات دقیقی درباره این که هدف چیست ، داده نمی شود ،
و این خود را به خود وی واگذار می کند تا نحوه حل و فصل شرایط را بررسی کند.
این مرد تنها شخصیتی است که از چرخه های قبلی مانند دانش در مورد دستگیری قریب الوقوع آگاهی دارد
و می توان از این اطلاعات برای انجام اقدامات دیگر در چرخه های آینده استفاده کرد.
این حلقه گیم پلی با The Legend of Zelda: Majora’s Mask مقایسه شده است.
در حالی که حلقه اصلی فقط 12 Minutes در زمان واقعی طول می کشد ،
انتظار می رود که بازی 6 تا 8 ساعت به یک بازیکن برسد.
لوئیس آنتونیو یک هنرمند سابق از Rockstar Games و Ubisoft است که این شرکت ها را ترک کرده و به دنبال توسعه بازی مستقل است.
او قبل از اینکه بخواهد خودش را بسازد ، در سال 2012 وقت خود را صرف کمک به توسعه “شاهد” کرد.
او برای اولین بازی خود عنوانی را می خواست که عواقب تصمیم گیری و تأثیر این انتخاب بر دیگران را بررسی کند.
در ابتدا او بازی ای را تصور می كرد كه در طی 24 ساعت در یك محله كوچك برگزار می شد ،
اما ثابت شد كه این دامنه برای خودش خیلی بزرگ است و او آن را به یك سوئیت آپارتمان واحد و مدت زمان بسیار كوتاه تری تبدیل كرد.
بیشتر طراحی بازی با الهام از کارگردان فیلم استنلی کوبریک ساخته شده است ،
و به عنوان یک اشاره به کوبریک ، قسمت لابی اطراف آپارتمان شامل الگوی فرش نمادینی است
که کوبریک در هتل Overlook برای The Shining استفاده کرده است.
الهامات اضافی از فیلم های Groundhog Day ، Memento و Rear Window حاصل می شود.
در این مرحله بازی با استفاده از هنر متغیرهایی انجام شد اما حلقه گیم پلی آن به پایان رسید.
این بازی برای جایزه بزرگ Seumas McNally در جشنواره بازی های مستقل در سال 2016 مورد افتخار قرار گرفت.
آنتونیو برنامه ریزی کرده بود که این بازی در سال 2016 منتشر شود.
با این حال ، در آن سال ها ، آنتونیو یک تیم 5 نفره را برای کمک به پالایش بازی
و همچنین پشتیبانی نشر از Annapurna Interactive به دست آورد.
این بازی در جریان کنفرانس مطبوعاتی ایکس باکس از مایکروسافت در جریان E3 2019
و با انتشار برنامه ریزی شده برای سال 2020 دوباره نمایش داده شد.
از جمله عناصر نهایی که باید شامل شوند ،
خطوط کاملاً واضح برای شخصیت های اصلی و انیمیشن های
شخصیت با استفاده از ضبط حرکت بهبود یافته است.
آناپورنا اینتراکتیو به انتخاب و همچنین یافتن مکانهای امن برای ضبط خطوطی کمک کرد
که درست زمانی شروع شدند که قفل جهانی در اثر بیماری همه گیر COVID-19 آغاز شده بود.
آنتونیو نسخه پیش بینی شده تا پایان سال 2020 برای ویندوز و Xbox با درگاه های بعدی به سیستم های دیگر را اعلام کرد.
برای دریافت و اطلاع از بروز ترین اخبار بازی ها با ستاره بازی ایران همراه باشید.
اخبار سایت ستاره بازی