خرید Bloodlines 2
که توسط Hardsuit Labs ساخته شده و توسط Paradox Interactive منتشر شده است.
انتشارات World of Darkness of World Wolf
بر اساس نقش و نگارهای نقش آفرینی White Wolf، Vampire: The Masquerade ساخته شده است
و عاقبت بازی ویدئویی 2004 Vampire: The Masquerade – Bloodlines است.
داستان زیر مردی در سیاتل در قرن 21 است
که به عنوان یک خون آشام باریک و با توانایی های خونین نسبتاً ضعیف کشته و زنده می شود.
Bloodlines 2 تا حد زیادی مبتنی بر دیدگاه شخص اول است
و برای فعالیت های متنی شخص ثالث مناسب است.
بازیکن قبل از پیوستن به یکی از پنج قبیله خون کامل ،
شخصیت خود را وقف یکی از سه رشته خون نازک قدرت های منحصر به فرد و قابل ارتقا می کند.
این بازی برای پخش در سریال های مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ،
ایکس باکس وان و ایکس باکس ایکس در سال 2020 برنامه ریزی شده است.
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 عمدتاً از منظر شخص اول ارائه می شود
و برای فعالیت های متنی مانند حملات اختصاصی ، شخص ثالث را جایگزین می کند.
قبل از شروع بازی ، بازیکنان یک شخصیت خون آشام ایجاد می کنند ،
و می توانند یک پس زمینه کاراکتری را انتخاب کنند
که به آنها اطلاع دهد که آنها به عنوان یک انسان چه کسی بوده اند ،
مانند بارستیا (پیش زمینه پیش فرض ، بدون جایزه) ،
جنایتکار شغلی ، تاج گذاری یا یک افسر پلیس ، با ارائه گزینه های مختلف گفتگو و تعامل با دنیای بازی.
ضمایر شخصیت پخش کننده به طور مستقل از نوع بدن انتخابی آنها انتخاب می شود. [4]
پس از شروع بازی ، نازک خون باید یکی از سه رشته قابل ارتقاء (قدرت های خون آشام) را انتخاب کند:
Chiropteran (توانایی سر خوردن و احضار خفاش ها) ، ذهنیت (توانایی لیزینگ اشیاء و افراد)
و Nebulation (توانایی احضار غبار برای حمله ،
مخفی کردن شخصیت یا تبدیل شدن به غبار برای حرکت در فضاهای کوچک).
این نازک خون سرانجام می تواند به یکی از پنج قبیله کامل خون بپیوندد ،
و پس از آن علاوه بر رشته های نازک اصلی خود به رشته ها و ارتقاء خاص آن دسترسی پیدا کنند.
اگرچه برخی از قدرت قبیله ها را با هم همپوشانی دارند ،
هیچ دو قبیله با ترکیبی از رشته ها مشترک نیستند.
طایفه Brujah می تواند قدرت بدنی خود را برای آسیب زیاد (Potence) و سرعت آنها (Celerity) افزایش دهد ؛
Tremere می تواند از جادوی خون بصورت ترکیبی (Thaumaturgy) استفاده کند یا حواس آنها را تقویت کند (Auspex) ؛
Toreador نیز شجاعت ، و می تواند فرمان تحسین و فداکاری دیگران را داشته باشد (حضور) ؛
ونتروه می تواند حملات (Fortitude) را منحرف یا جذب کند ، و می تواند اراده دیگران را کنترل کند (سلطه) ؛
و ملکویان نیز از Auspex استفاده می کنند ، و می تواند ذهن قربانیان آنها را ناتوان سازد (تذکر).
قبیله های بعدی برای ورود به برنامه پس از انتشار برنامه ریزی شده است.
این بازیکن می تواند در ماموریت های جانبی به دور از داستان اصلی
شرکت کند که برخی از آنها را می توان از طریق کاوش کشف کرد.
بازیکن دارای تلفن همراه است و می تواند برای بدست آوردن اطلاعات منتهی به مأموریت های دیگر ،
متن کاراکترهای غیر پخش کننده را ارسال کند.
با دشمنان و نیروهای مخالف می توان با خشونت برخورد کرد ،
از راه خفا کردن اجتناب کرد یا حتی با توانایی های کافی اغوا شد.
علاوه بر این ، پنج جناح وجود دارد که بازیکن می تواند خود را متحد کند.
جناح ها به جای توانایی ها توسط ایدئولوژی ها شکل می گیرند و تعیین می کنند
که چه کسی دوست و دشمن برای بازیکن است.
آنها می توانند همزمان به چندین جناح بپیوندند ، وفادار بمانند یا از درون خود علیه آنها کار کنند ،
و برخی جناح ها بسته به اقدامات خود از کار بازیکن خودداری خواهند کرد.
خون برای بقا ضروری است و بازیکن می تواند از موجودات زنده تغذیه کند ،
و مقداری از خون خود را بگیرد. از موش ها و کیسه های خون نیز می توان خون دریافت کرد.
از احساسات خونریزی خونریزی شده می توان برای احساس تشدید در خون قربانیان انسان استفاده کرد
و این نشانگر وضعیت عاطفی فعلی آنها مانند ترس ، تمایل ، درد ، عصبانیت یا شادی است. تغذیه با رزونانس خاص ،
پیشرفتهای موقتی را به بازیکن اعطا می کند ، به عنوان مثال قدرت غوغایی یا اغواگری آنها را افزایش می دهد.
تغذیه مکرر با استفاده از یک رزونانس خاص می تواند پیشرفتهای دائمی به نام محاسن اعطا کند.
خون آشام ها دارای توانایی ذاتی به نام Soak هستند که مقاومت در برابر حملات متنوع را به وجود می آورد.
آنها همچنین می توانند مقداری آسیب را قبل از وخامت سلامتی خود جذب کنند.
تواناییهای بدنی فوق طبیعی آنها باعث می شود صدمات بیشتری به انسان وارد شود.
بازیکنان به دلیل استفاده از برخی از توانایی های خون آشام در مقابل شاهد مجازات می شوند.
افشای وجود آنها سرانجام به پلیس هشدار می دهد.
نقض مکرر نتایج نقاب ساز منجر به غیرنظامیان انسان می شود
که از خیابان ها کاملاً اجتناب کنند و بازیکن توسط خون آشام ها شکار شود.
این بازیکن نکات بشریت دارد ، و نمایانگر بشریت خون آشام است.
برخی اقدامات برای بشریت هزینه هایی مانند کشتن بیگناهان را در بر دارد.
نمره انسانی پایین تر بازیکن را به یک جانور بی فکر تبدیل می کند.