مایکروسافت اکنون بطور رسمی بتسدا را در اختیار دارد!
مایکروسافت اکنون بطور رسمی در خرید 7.5 میلیارد دلاری بتسدا را در اختیار دارد
قرارداد موفقیت آمیز مایکروسافت برای خرید ZeniMax و Bethesda رسماً کامل شده است – آنچه ما می دانیم در اینجا است.
معامله 7.5 میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید ZeniMax و شرکت های تابعه
مانند بتسدا پس از تأیید توسط نهادهای نظارتی ، رسماً انجام شده است.
یکی از بزرگترین معاملات بازی در تاریخ اکنون کامل شده است و زمینه را برای پیشرفت کارهای Xbox فراهم می کند.
ما در حال حاضر کمی بیشتر در مورد معنی آن یاد می گیریم ،
از جمله اینکه بتسدا “برخی” بازی های منحصر به فرد Xbox و PC را منتشر می کند.
در بیانیه ای ، پیت هینز از بتسدا گفت شما فعلاً نباید انتظار “اعلامیه یا تغییرات برجسته” را داشته باشید.
اعلامیه امروز در مورد تایید رسمی معامله است. جزئیات معنای این امر برای آینده بتسدا بعداً مشخص می شود.
Hines گفت که بتسدا انتظار دارد که استودیوهای آن بتوانند به طور مستقل به کار خود ادامه دهند ،
اما اکنون با پشتیبانی و منابع اضافی از طرف مایکروسافت
Hines همچنین به این طعنه زد که Bethesda در آینده بازی های بیشتری را به کاتالوگ Game Pass می آورد.
وی گفت:
“همانطور که همه ما مشترک بوده ایم ، انتظار این است که Bethesda Softworks و استودیوهای ما مانند گذشته ادامه داشته باشند ،
فقط با پشتیبانی و منابع بیشتر از هر زمان دیگری.
بدیهی است که Game Pass یک ابتکار مهم برای Xbox بوده است و ما در تلاش خواهیم بود تا بیش از هر زمان دیگری
بازی های خود را در Game Pass قرار دهیم. فراتر از این؟ با ما همراه باشید ، ما تازه کار خود را آغاز می کنیم.”
رئیس ایکس باکس ،
فیل اسپنسر بیانیه ای منتشر کرد و در آن تأیید کرد که بیشتر بازی های Bethesda
در این هفته به Game Pass می آیند ، هرچند که آنها را به طور کامل نام نبرد.
اسپنسر همچنین گفت که ادامه ساخت بتسدا
“به روشی که همیشه دارد” از اهمیت حیاتی برخوردار است ،
که نشان می دهد مایکروسافت قصد ندارد خیلی چیزها را با هم مخلوط کند.
وی گفت:
ما مشتاقانه منتظریم تا تیم های خلاق بتسدا را قادر سازیم تا حتی به تعداد بیشتری از بازیکنان
در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند و به این ترتیب عناوین آینده بتسدا به بزرگترین و محبوب ترین بازی های تاریخ خود کمک می کنند.
ایکس باکس و بتسدا مدت هاست که دیدگاه مشترکی در مورد آینده بازی دارند.
هم به عنوان طرفداران و هم به عنوان سازندگان ، بتسدا از پتانسیل Xbox Game Pass آگاه است.
با خرید مایکروسافت هم اکنون دارای یک استودیوی اضافی است ، از جمله Bethesda Game Studios ، id Software ، ZeniMax Online Studios
، Arkane ، MachineGames ، Tango Gameworks ، Alpha Dog و Roundhouse Studios.
اسپنسر گفت:
“اکنون که همه چیز رسمی است ، ما می توانیم برای ارائه بازی های عالی بیشتر به همه کار مشترک را آغاز کنیم.”
در هر قدم رسیدن به این لحظه ، من از خلاقیت ، بینش و رویکرد اولین جامعه با استعداد در بتسدا الهام گرفته و انگیزه گرفته ام.
هدف ما این است که به این تیم ها بهترین پایه را برای انجام بزرگترین کار خود ارائه دهیم و برای ادامه کار ،
ساخت Xbox را به عنوان یک پلت فرم فراگیر برای همه بازیکنان از آنها یاد بگیریم. ”
می توانید بیانیه های کامل پیت هینز و فیل اسپنسر را در زیر بخوانید.
سوالات انحصاری طرفداران در مورد بازیهای آینده بتسدا همچنان یک چیز ناشناخته بزرگ است.
مردم می خواهند بدانند که آیا بازی های پر سر و صدا آینده Bethesda مانند
The Elder Scrolls VI ، Indiana Jones و Starfield به کنسول های PlayStation می آیند یا خیر.
اسپنسر در بیانیه خود گفت که البته مایکروسافت Xbox و PC را نسبت به سیستم عامل های رقیب اولویت خواهد داد ،
و طعنه زد که “برخی از عناوین جدید” منحصر به Xbox و PC خواهد بود.
با اضافه شدن تیم های خلاق Bethesda ، گیمرها باید بدانند که کنسول های Xbox ، PC و Game Pass
بهترین مکان برای تجربه بازی های جدید Bethesda خواهد بود ،
از جمله برخی عناوین جدید در آینده که منحصر به بازیکنان Xbox و PC خواهد بود
با این حال ،
اسپنسر جزئیات بیشتری در مورد اینکه این بازی های انحصاری چه هستند ، ارائه نداد.
ما می دانیم که یکی از بازی های Bethesda ، Deathloop ،
همچنان به صورت انحصاری با زمان مشخص در پلی استیشن منتشر خواهد شد.
بیانیه کامل پیت هینز
“اول ، بگذارید بگویم که ما در حال حاضر هیچ اعلامیه یا تغییری مهم انجام نمی دهیم.
همانطور که همه ما به اشتراک گذاشته ایم ، انتظار این است که Bethesda Softworks
و استودیوهای ما مانند گذشته ادامه داشته باشند ،
فقط با پشتیبانی بیشتر و منابعی که بیش از گذشته نداشته ایم.
بدیهی است که Game Pass یک ابتکار مهم برای Xbox بوده است و ما در تلاش خواهیم بود حتی بیش از هر زمان دیگری
از بازی های خود را وارد Game Pass کنیم. فراتر از این؟ با ما همراه باشید ، ما هستیم
اگر یادآور نشوم که یک این روز تلخ و شیرین است ،
ناامید می شوم ، با توجه به اینکه بنیانگذار ما ، رابرت آلتمن ، ماه گذشته درگذشت.
از جمله بسیاری از ویژگی های قابل تحسین او ، روحیه باورنکردنی خانواده و وفاداری بود که با همه ما شریک بود.
من برای همیشه از تلاش های او برای یافتن مکان مناسب برای ZeniMax ، Bethesda ،
و استودیوها و کارمندان ما برای ادامه کار عالی خود ادامه خواهم داشت.
من همچنین می خواهم از Phil Spencer و همه افراد Xbox و Microsoft که وقتی برای این فصل جدید آماده می شویم
لذت بردن از کار با آن بسیار لذت بخش بوده است.
همکاری ، احترام متقابل و پشتیبانی که در طی این روند از ما نشان داده اند فوق العاده بوده است.
خوشحالم که به روابط عالی که طی چند دهه گذشته با هم ایجاد کرده ایم ،
ابتدا به عنوان شریک و اکنون به عنوان همکار در یک شرکت ، ادامه می دهم.
و البته ، من می خواهم از همه شما برای حمایت شما تشکر کنم.
این چیزی نیست که ما هرگز آن را سبک یا مسلم بدانیم.
امسال 35 سال از ایجاد اصلی نرم افزار Bethesda می گذرد.
رسیدن به نقطه عطفی از این دست ، در عین حال که یک اتفاق تاریخی مانند این کسب را نیز پشت سر می گذارد ،
می گوید که ما در آن زمان چقدر پیشرفت کرده ایم.
سفری که ارزش آن را نداشته باشید بدون اینکه همه شما در آن به اشتراک بگذارید. ”
بیانیه کامل فیل اسپنسر
این یک روز هیجان انگیز برای ایکس باکس است.
امروز ما به طور رسمی کسب ZeniMax Media ، شرکت مادر Bethesda Softworks را به اتمام رساندیم.
این افتخار است که از هشت استودیوی توسعه یافته فوق العاده با استعداد – Bethesda Game Studios ، id Software
، ZeniMax Online Studios ، Arkane ، MachineGames ، Tango Gameworks ، Alpha Dog و Roundhouse Studios
و جوامع جهانی پرشور آنها در خانواده Xbox استقبال می کند.
اکنون که همه چیز رسمی است ، می توانیم همکاری مشترک را برای ارائه بازی های عالی بیشتر به همه آغاز کنیم.
در هر قدم رسیدن به این لحظه ، من از خلاقیت ،
بصیرت و رویکرد اولین جامعه افراد با استعداد در بتسدا الهام گرفته و انگیزه می گیرم.
هدف ما این است که در ادامه ساخت Xbox در یک بستر فراگیر برای همه بازیکنان ،
بهترین پایه را برای انجام بزرگترین کار خود به تیم ها ارائه دهیم و از آنها یاد بگیریم.
این مرحله بعدی در ساخت یک تیم استودیوی مهمانی است که پیشرو در صنعت است ،
تعهدی که ما نسبت به جامعه Xbox خود داریم. با اضافه شدن تیم های خلاق Bethesda ،
گیمرها باید بدانند که کنسول های Xbox ، PC و Game Pass بهترین مکان برای تجربه بازی های جدید Bethesda خواهد بود ،
از جمله برخی عناوین جدید در آینده که منحصر به بازیکنان Xbox و PC خواهد بود.
همانطور که قبلاً به اشتراک گذاشتیم ،
بسیار مهم است که بتسدا بازی های خود را به روشی که همیشه دارد ادامه دهد.
ما مشتاقانه منتظریم تا به تیم های خلاق Bethesda برای دستیابی به تعداد بیشتری از بازیکنان در سراسر دنیا کمک کنیم
تا عناوین آینده Bethesda را به بزرگترین و محبوب ترین بازی های تاریخ خود تبدیل کنیم.
مدت هاست که ایکس باکس و بتسدا دیدگاه مشترکی در مورد آینده بازی دارند.
بتسدا هم به عنوان طرفدار و هم به عنوان خالق ، پتانسیل Xbox Game Pass را درک می کند.
ما همچنین می خواهیم زندگی و یاد و خاطره دوست نزدیک من رابرت A. آلتمن ، بنیانگذار ZeniMax Media را گرامی بداریم.
رابرت عمیقاً به قدرت بازی اعتقاد داشت و ما این امتیاز را داریم که می توانیم با پیوستن به تیم هایی که
سالها ساخته و هدایت آنها را بر عهده داشته است ، به کار او ادامه دهیم.
من این فرصت را از دست خواهم داد که به طور مستقیم با او در مورد آینده تیم های ترکیبی خود کار کنم
اما می دانم که روح او در کار مشترکی که انجام می دهیم زنده خواهد ماند و به ما
انگیزه می دهد تا این همکاری را همانطور که تصور می کرد بسازیم.
از همه بازیکنان ما برای پیوستن به ما در این سفر باورنکردنی و میلیون ها هوادار بتسدا در سراسر جهان متشکریم.
اکنون که ما یک تیم هستیم ، می توانیم برای آینده پیش رو همکاری کنیم. ما می توانیم در مورد آنچه در آینده
برای تیم های ما در آینده برگزار می شود بیشتر به اشتراک بگذاریم.
در ضمن ، برای گرامیداشت مناسب این لحظه خاص ،
اواخر این هفته بازی های اضافی Bethesda را وارد Xbox Game Pass می کنیم. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید! ”