0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ماموریتهای Red Dead Redemption 2 قسمت ششم

Red Dead Redemption 2 قسمت ششم

Red Dead Redemption 2 قسمت ششم

Red Dead Redemption 2 قسمت ششم

Chapter 2: Horseshoe Overlook

Who is Not Without Sin

Who is Not Without Sinماموریتی در بخش دوم Red Dead Redemption 2 است.

نمای کلی ماموریت

آرتور می رود تا دریابد که Reverend Swanson در ایستگاه Flatneck چه کاری انجام می دهد.Red Dead Redemption 2 قسمت ششم

داستان

1

آرتور برای یافتن Reverend Swanson به ایستگاه Flatneck می آید. او با فراتر از مسمومیت با او روبرو می شود و با دو مرد به نام های لوتر و ماروین بازی پوکر می کند. پس از گذشت او ، لوتر از آرتور می خواهد كه دست روحانی را بازی كند.

2

اگر آرتور این کار را انجام دهد ، او تا به حال پوکر با مردان بازی می کند تا اینکه یکی از آنها به بیرون بیفتد ، یا تا زمانی که پنج دست بازیکن شوند. سپس آرتور ترک می کند و متوجه می شود که سوانسون مانده است.

3

آرتور او را جستجو می کند و می یابد که توسط مردی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. آرتور مرد را کتک می زند ، پس از آن شاهد را تعقیب می کند و او را متوقف می کند. The Reverend سپس در قطارهای قطار دیده می شود و پای او را در مسیر گیر کرده است. آرتور باید او را نجات دهد ، پس از آن دوباره سوانسون از آنجا خارج می شود. آرتور سوانسون را به اردو می برد و او را در چادر خود می گذارد تا آن را بخوابد.

Gold Medal Objectives

  • برنده 2 دست پوکر.
  • Reverendرا طی 2 دقیقه و 5 ثانیه به اردوگاه برگردانید.

شکست ماموریت

ماموریت شکست میخورد اگر بازیکن:

  • Reverend Swanson حمله کند ، بکشد یا آنها را رها کند
  • اجازه می دهد تا Reverend Swanson بمیرد
  • اسب آنها را بکشد
  • اجازه فرار از شاهد را دهد
  • بمیرد

 

چیزهای بی اهمیت

  • اگر ضمن استقبال از اعضای باند هنگام حمل سوانسون ، در مورد وضعیت مست او اظهار نظر کنند.
  • به نظر می رسد شانس برنده شدن در بازی پوکر در این مأموریت همیشه به نفع بازیکن است.

آرتور معمولاً یک دست برنده بدست می آورد و بازی چند دلار را آسان می کند.

با توجه به اینکه چالش های محیط می تواند در طول تکرار ماموریت به پایان برسد ،

پخش مجدد این مأموریت برای چالش نهایی قمارباز

(برنده 3 دست پوکر در یک ردیف) می تواند ضرب و شتم را آسان تر کند.

  • اگر آرتور پس از اتمام “یک ساکت آرام” در هنگام حرکت در قطارهای قطار درهم تنیده شود ،

آرتور اظهار نظر می کند که این موضوع را به او یادآوری می کند که

وقتی او و لنی در یک وضعیت مست مشابهی قرار دارند ،

و همچنین به یاد می آورند که او در همان ایستگاه از خواب بیدار شده است. Swanson

(اگر بازیکن موفق به فرار از دستگیری توسط قانونگذاران شود) است.

  • اگر پل راه‌آهن از نظر آرتور باشد ، دوربین بر روی راه رفتن سوانسون روی آن تمرکز خواهد کرد.

اما اگر چیزی مانع از مشاهده شود ، یک برش کوتاه با نشان دادن Swanson روی

پل پخش می شود تا بازیکن بداند که باید به کجا برود. حتی اگر برش بازی کند ،

آرتور به طور خودکار می داند که سوانسون روی پل است ، با وجود اینکه او را در آنجا ندیده است.

تهیه و ترجمه در سایتpsstar.ir