بازی های موبایل نینتندو
ماه گذشته به رسانه های ژاپنی گفت كه این شركت
“لزوماً به دنبال ادامه انتشار بسیاری از برنامه های جدید برای بازار موبایل نیست.”
به گفته بلومبرگ ، نینتندو از درآمدی که تاکنون از عناوینی همچون Mario Kart Tour
و Fire Emblem Heroes کسب کرده است ناامید شده است.
علاوه بر این ، گفته می شود که این شرکت از محدودیت های پلتفرم موبایل از منظر طراحی بازی ناراضی است.
بلومبرگ گزارش می دهد: “این شرکت معتقد است که هنگام رونق گرفتن با کنترلرهای طراحی شده توسط Nintendo ،
حق رای دادن به آن درخشان است و هرگز با رابط کاربری فقط صفحه لمسی یک تلفن کاملاً راحت نیست.”
بلومبرگ ادعا می کند نینتندو از ترس این که می تواند به مارک های بازی خود آسیب برساند ،
از شرکای توسعه تلفن همراه خود خواسته نیست تا بازیکنان را مجبور کند تا هزینه زیادی را در بازی ها سپری کنند.
تاکنون ، بیش از نیمی از درآمد تلفن همراه نینتندو از Fire Emblem گرفته شده است ،
با توجه به داده های Sensor Tower ، مدل کسب درآمد gacha از این محصول مثمر ثمر است ،
با میانگین درآمد در هر بار 41 دلار بارگیری.
دو عنوان بعدی پرکاربرد نینتندو ، از ژانویه سال 2020 ، Animal Crossing: Pocket Camp است
که 12 درصد از کل هزینه های کاربران را به خود اختصاص داده و پس از آن Dragalia 119 درصد از دست رفته است.
عناوین نینتندو ماریو تعداد بارگیری قابل توجهی را مشاهده کرده اند
اما از نظر هزینه تلفن همراه بدتر از همیشه فرار کرده اند ، طبق گفته سنسور برج ،
ماریو کارت تور و سوپر ماریو اجرا سهم کلی درآمد 8 و 7 درصد و دکتر ماریو جهانی کمتر از 1 درصد را دارند. .
در طول دوره ویروس قفل ویروس از ماه فوریه تا ماه مه ، داده های Sensor Tower نشان داد
عناوین نینتندو مانند Super Mario Run با رقم دو رقم کاهش می یابد ، هنگامی که سایر استودیو ها درآمد کسب می کردند.
Animal Crossing: Pocket Camp شاهد افزایش 45 درصدی درآمد بود که احتمالاً موفقیت بزرگ بازی Switch است.
حرکت نینتندو به بازی های موبایل باعث نارضایتی تجاری Wii U شد.
اما با مشاهده موفقیت های بزرگ Nintendo Switch در سراسر جهان ،
به نظر می رسد که این شرکت دوباره تعهد خود را نسبت به تلفن های هوشمند ارزیابی کرده است.