[vc_row][vc_column][vc_column_text]بهبود کنترلر جدید Xbox
با ما همراه باشید در ستاره بازی ایران[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]سوالی که از طراحان ایکس باکس مطرح می شود:
آیا شما انتخاب طراحی را انجام داده اید با کنترلر جدید بی سیم فراگیرتر باشد؟
و اما پاسخ Ryan Whitaker :
آره. فراگیرتر شدن از همان ابتدا بخشی از فرآیند طراحی است.
این برای همه چیزهایی که در Xbox درست می کنیم صادق است.
این که آیا ما در حال طراحی مجدد کنترلر استاندارد خود هستیمیا یک دستگاه کاملاً جدید مانند Adaptive Controller را اختراع کرده ایم ،از خود گیمرها می پرسیم ، “چگونه می توانیم بازی را برای همه بهتر تجربه کنیم؟”
با گوش دادن به گیمرها و مشاهده چگونگی بازی همه افراد از پیش زمینه ها و توانایی ها ،ما همچنان به یادگیری بیشتر ویافتن زمینه هایی که می توانیم آنها رابهبودبخشیم،ادامه میدهیم[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”19612″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”19310″ img_size=”large”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
یکی از مناطق کلیدی که ما در حال بهبود آن هستیم ، تناسب طیف وسیع تری از اندازه های دستی ،
به خصوص دست های کوچکتر است.
با در دست داشتن دسته ایی شبیه به یک کودک 8 ساله متوسط ،دریافتیم که می توانیم
صدها میلیون نفر دیگر دسترسی و راحتی را بهبود بخشیم،
بدون اینکه روی تجربه افراد دارای دست بزرگتر تأثیر منفی بگذارد.
ما این کار را با گرد کردن ضربه گیرها ، کمی کاهش و گرد کردن قسمتهای اطراف محرک ها انجام دادیم و با دقت برجستگی ها راساختیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading source=”post_title” font_container=”tag:h2|text_align:right” link=”url:https%3A%2F%2Fpsstar.ir%2F%25d8%25a2%25d8%25b1%25d8%25b4%25db%258c%25d9%2588-%25d8%25a8%25d9%2584%25d8%25a7%25da%25af%2F|||”][/vc_column][/vc_row]