بازی هلیوس 1971
یک بازی استراتژی مبتنی بر نوبه خود که چند صفحه از کتاب XCOM خارج می شود ،
1971 Project Helios یک مسافرت بسیار خوب است اگر به دنبال چند ساعت پریشانی هستید.
با ارائه یك دنیای پس از آخرالزمانی كه در یخ و برف پوشیده شده است ،
شما مجموعه ای از شخصیتهای جالب را از طریق انبوهی از دشمنان هدایت می كنید
تا دانشمندی را كه ممكن است كلید آینده آینده بشر باشد ، نجات دهد.
دنیایی که توسعه دهنده Reco Technology در اینجا دست به کار کرده است
واقعاً جذاب است و به نظر می رسد که شیاطین همان احساس را دارند ،
همانطور که این بازی بیش از هر چیز اولویت جهانی سازی را دارد. این خوب است
بدانید که تنظیمات ارزش کاوش را دارند ، اما این کار با هزینه سایر عناصر روایی انجام می شود.
روایت پایه باریک است و انگیزه های فراتر از “ما باید این دانشمند را نجات دهیم” تقریباً وجود ندارد.
شخصیت ها – هر هشت نفر از آنها – برای درخشش لحظه های خود را می گیرند ،
و هر یک از شخصیت های آنها به طور قانع کننده و بسیار مؤثر تصویر می شوند.
مسئله بزرگتر انگیزه های فردی آنهاست ، زیرا به نظر می رسد بسیاری از آنها از جناح های مختلف ،
احتمالاً متخاصم ناشی می شوند ، اما این اطلاعات خیلی خوب منتقل نمی شوند.
هرچند که همه چیز از آنچه سری XCOM برای ژانر ایجاد کرده است خیلی گسسته نیست.
شخصیت ها تعداد مکان های اختصاص داده شده خود را جابجا می کنند
و توانایی های ویژه ای برای از بین بردن تعداد مختلف دشمنان دارند.
توانایی ها از استفاده رضایت بخش است و هم افزایی بین کلاس ها چشمگیر است.
یک استراتژی خاص وجود دارد که می تواند دشمنان را به کاشی های مختلف بکوبد ،
و هر واحدی که روی “Over Overatch” قرار دارد می تواند با حمله رایگان ، آنها را شلیک کند.
درختان باز کردن قفل نیز وجود دارد ، اما بازی به اندازه کافی کوتاه است که هر شخصیت با توانایی های ثابت خوب خواهد بود.
از نظر مکانیکی بهترین ایده تأثیر سرماخوردگی بر تیم شما است.
شخصیت ها سلامتی خود را با “سرمازدگی” از دست می دهند
و به سرعت کار می کنند و باعث تشویق یک playstyle تهاجمی تر از آنچه انتظار می رود باشد. ا
ین مکانیک عجله باعث ناامیدی برای ماجرا می شود و اگرچه می توانست بازی را به راحتی به یک روز بدبخت تبدیل کند ،
اما به طرز خارق العاده ای عمل می کند.
در حالی که گیم پلی جامد است ، ما بیشتر از آنچه انتظار می رفت ،
تحت تأثیر جهت هنر و طراحی صدا قرار گرفتیم. ظاهری ملایم
و سایه دار کاملاً سایه دار برای سال 1971 کار می کند ،
محیطهای ارگانیک به خصوص زیبا به نظر می رسند. تنوع مکانهای چشمگیر نیز چشمگیر است ،
از جمله دکل نفتی ، پایگاه هوایی ، دره و روستای عشایری. در همین حال ،
موسیقی اکتشاف کاملاً زیبا است ، هرچند موسیقی متن فیلم جنگی کمی تکراری باشد.