0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بررسی بازی Empire of Sin

پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان

نینتندو سوییچ و ویندوز

بازی ps4 ایکس باکس وان نینتندو سوییچ

بررسی بازی Empire of Sin

Empire of Sin یک بازی ویدیویی استراتژی آینده است که توسط Romero Games ساخته
و توسط Paradox Interactive منتشر شده است. انتظار می رود که در چهارم چهارم سال 2020 برای مایکروسافت ویندوز
، macOS ، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر شود.
در این بازی ، بازیکن نقش یکی از چندین کارفرمای اوباش را الهام گرفته از چهره های واقعی در شیکاگو در دوران ممنوعیت می کند.
این بازیکن با استفاده از رئیس خود برای کنترل فعالیت های زیرپوشان خود
برای به دست آوردن مشاغل مخالفان و جذب اعضای جدید به هدف خود ضمن دفاع از امپراتوری خود از سایر کارفرمایان.

پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان

Empire of Sin

به عنوان یک بازی استراتژی نوبه خود با بازیکنی که نقش یک رئیس جنایت را در دوران Prohibition بازی می کند.

بازی می کند و از سال 1920 دوباره شروع به کار می کند و سعی می کند تا سال 1933 شیکاگو را به دست آورد.

به عنوان رئیس ، آنها می توانند از 60 فرد بالقوه تا 16 زیرپوش را برای مدیریت امپراتوری خود در مشاغل مشکوک مانند Speakeasies

کازینوها و فاحشه خانه ها ثبت نام کنند و از آنها در برابر قانون و باندهای مافیایی رقیب محافظت کنند.

در حالی که سعی می کنند نفوذ خود را گسترش دهند. تصرف دیگران.

این بازی از الکل به عنوان نوعی ارز برای گسترش نفوذ امپراتوری استفاده می کند.

الکل را می توان توسط کارخانه های تحت کنترل بازیکن ، توسط متحدین به بازیکن اعطا کرد

یا به عنوان بخشی از انجام مأموریت های مختلف پاداش می گیرد.

کیفیت الکل می تواند بر تأثیر آن تأثیر بگذارد. الکل با کیفیت پایین می تواند ارزان قیمت تهیه شود و در ابتدا با سود بالایی فروخته شود

اما با گذشت زمان ارزش خود را از دست می دهد.

Empire of Sin

به دست آوردن مشاغل دیگر ممکن است درگیری مستقیم باشد ، که طی آن بازی وارد یک بازی نقش تاکتیکی مبتنی بر نوبت مشابه X-Com می شود

یا می تواند از طریق وسایل متقاعد کننده دیگر ، از جمله اتحادهای کوتاه مدت با سایر باندهای دیگر

برای شکست یک دشمن مشترک رخ دهد.

مبارزات و موقعیت های دیگر تحت تأثیر صفات و شخصیت های مختلفی قرار می گیرند

و ممکن است باعث شود که آنها متفاوت از دستورات بازیکن باشند.

به عنوان مثال ، شخصیتی با ویژگی “مو موی” ممکن است اسلحه خود را به جای حرکت در هنگام سفارش

برای پوشاندن آتش شلیک کند.

این صفات می توانند در طول یک بازی تغییر کنند. بعنوان مثال ممکن است یک شخص زیرزمینی عادت داشته باشد

که مشکلات را از طریق ابزارهای خشن حل کند ، و بیشتر به عنوان مثال در چنین شرایطی قرار می گیرد.

 کنترل قلمرو بیشتر بودجه بیشتری برای رئیس باند می دهد تا بتوانند زیر سلاح های خود را بهتر مسلح کنند

یا اعضای جدید استخدام کنند. این بازی از نظر طبیعت تا حدی روگولیک است

زیرا مشاغل موجود در نقشه بازی هر قسمت بازی را مجدداً تفکیک می کنند

و هر بار شخصیت های جدید با قدرت های مختلفی تولید می شوند.

برخی از Empire of Sin را به عنوان جانشین بازی Mob Rule در سال 1999 مقایسه کرده اند. 

ps4 xbox1s بررسی بازی Empire of Sin

پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان