بررسی بازی Division 2 ستاره بازی ایران
که توسط Massive Entertainment ساخته و توسط یوبی سافت منتشر شده است.
دنباله The Division 2016، در آینده نزدیک به واشنگتن ، D.C در پی همه گیری های مریضی بزرگ تنظیم شده است
و در حالی که سعی در بازسازی شهر دارند ،
از عامل بخش میهن استراتژیک پیروی می کند.
این بازی برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 15 مارس 2019 منتشر شد.
این بازی به طور کلی نقدهای مطلوبی از منتقدین دریافت کرد و بیشترین پیشرفت را نسبت به قسمت اول نشان داد.
بازی از دید گیمر شخص سوم می باشد.
بازی یک تیرانداز شخص ثالث تحت پوشش است و حداکثر چهار بازیکن قادر به انجام ماموریت ها با هم هستند.
این بازی در واشنگتن D.C انجام می شود هفت ماه پس از سلف خود ،
که در یک جنگ داخلی بین بازماندگان و گروههای شرور و ناعادلانه درگیر می شود.
در ابتدای بازی ، بازیکنان با شخصی سازی جنسیت و ظاهر شخصیت ، عامل Division خود را ایجاد می کنند.
در این بازی بازیکنان به سلاح های مختلفی از جمله اسلحه های تهاجمی ، تفنگ های تیرانداز از خفا
و SMG ها و مواد منفجره مانند نارنجک ها برای شکست دشمنان مجهز شده اند.
این سلاح ها در رده های مختلف و نادر طبقه بندی می شوند.
بدست آوردن اسلحه های با کیفیت بالا دشوار است ،
اما آنها از اسلحه و استعدادهای بهتری برخوردار هستند
که بیشتر به تقویت عملکرد بازیکنان کمک می کند.
آمار اسلحه شامل 7 دامنه زیر است: خسارت ، دور در دقیقه ،
اندازه مجله ، دقت ، پایداری ، بارگیری مجدد و خاموش شدن خسارت.
این سلاح ها را می توان با ضمیمه های مختلف مانند اسکوپ ، مناظر آهن و پیوست بشکه سفارشی کرد.
همچنین در این بازی از انواع دنده و زره پوش استفاده شده است.
پوشیدن دنده از همان مارکیت عملکرد کمتری را به بازیکنان می بخشد.
وقتی بازیکنان مأموریت های خود را کامل می کنند ، امتیازهای غارتگری و XP را تجربه می کنند.
با XP کافی ، آنها SHD Tech ، ارزی را برای باز کردن مهارت های جدید تراز می کنند.
این مهارت ها شامل استقرار برج های اسلحه ، سپرها و هواپیماهای بدون سرنشین جنگی یا دستیابی
به سلاح هایی مانند مین های جویندگان و پرتاب کننده های شیمیایی است.
هر مهارت دارای حالت های منحصر به فرد است که عملکرد آن را تغییر می دهد.
این بازی همچنین انواع جدید دشمن را معرفی می کند ، از جمله شفا دهنده ها و شخصیت هایی که به بازیکنان کف می زند.
بازیکنان می توانند در هنگام انجام ماموریت ها از نسخه پشتیبان درخواست کنند ،
این به بازیکنان دیگر امکان می دهد تا به جلسات خود بپیوندند.
بازیکنان همچنین می توانند به یک طایفه بپیوندند ، که می تواند حداکثر 50 بازیکن را در خود جای دهد.
اقدامات اعضای فردی یک قبیله به قبیله XP کمک می کند ،
که می تواند برای ارتقاء قبیله برای مزایای گیم پلی اضافی استفاده شود.
واشنگتن دی سی یک دنیای باز برای کشف بازیکنان است.
بازیکنان می توانند با انجام مأموریت ها و تهیه منابع برای شهرک های مختلف شخصیت های غیر قابل بازیابی را جذب کنند.
با به کارگیری آنها ، ویژگی های جدیدی از جمله پروژه هایی کشف می شود که بازیکنان را با استفاده از تجهیزات دنده ای ،
XP و طرح هایی برای کاردستی پاداش می دهد که در پایه عملیات ، کاخ سفید قابل دسترسی است.
به روزرسانی شهرکها امکان گسترش امکانات آنها را فراهم می کند و امکانات بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می دهد ،
از جمله دسترسی به تجهیزات دنده یا مسافرت سریع.
راه دیگر برای مسافرت سریع استفاده از صندوق های امن است که بازیکنان کشف کرده اند.
پس از کشف یک خانه نگهدارنده ، مکان چندین انبار فناوری SHD فاش می شود.
پیدا کردن آنها به بازیکنان امتیاز حافظه نهان SHD tech را اعطا می کند ،
که می تواند برای باز کردن قدرت پردازنده های جدید که باعث تقویت بیشتر عملکرد رزمی بازیکنان می شوند
و همچنین مزایایی مانند پاداش های XP استفاده می شود.
بازیکنان همچنین می توانند نقاط کنترل دشمنان را آزاد کنند و از تقویت غیرنظامیان برای کمک به نبرد فراخوانند ،
در رویدادهای جهانی [15] از قبیل متوقف کردن اعدام های عمومی و دستگیری کاروان های منبع ،
شرکت کنند و کلکسیون های مختلفی از جمله کمون ، یادگار و مصنوعات را جمع آوری کنند. ، و پژواک.
بازیکنان همچنین در این بازی با فروشندگان سلاح های مختلفی روبرو می شوند.
آنها می توانند چیزهای کوچک غیرقابل استفاده ای را که بازیکنان جمع آوری کرده اند و
وسایل جانبی ناخواسته برای کسب اعتبار الکترونیکی به آنها بفروشند ،
ارز بازی است که می تواند برای خرید اسلحه های جدید ، کاردستی و تنظیم مجدد ظاهر باشد.
بخش 2 پس از وقایع به تصویر کشیده شده در تام Clancy’s The Division ،
در جهانی ویران شده توسط گرین پوونز ،
یک گونه قوی از آبله های کوچک مهندسی و آزاد شده
در نیویورک توسط یک تروریست زیست محیطی تنظیم شده است.
Green Poison به یک بیماری همه گیر تبدیل شد
که منجر به تلفات و هرج و مرج در مقیاس جهانی شد.
دولت ایالات متحده ، در مواجهه با فروپاشی قریب الوقوع اجتماعی ، برای حفظ نظم و استمرار دولت ،
مجموعه ای از مأمورین خواب داخلی بنام “بخش استراتژیک میهن” یا “بخش” را فعال کرد.
مأمورین بخش ، از فناوری پیشرفته و استقلال گسترده برای مقابله با تهدیدات به عنوان مناسب استفاده می کنند.
آنها با A.I. پیشرفته در این رشته تکمیل می شوند. سیستم موسوم به ISAC.
با آغاز بخش 2 ، بیشتر نیروهای دولتی و نظامی واشنگتن D.C را تخلیه کرده اند که به بی قانونی رسیده است.
کاخ سفید توسط مأمورین بخش محلی و ائتلافی از اولین پاسخ دهندگان به نام کارگروه مشترک (JTF) کنترل می شود ،
که برای محافظت از غیرنظامیان و برقراری نظم مجدد کار می کند.
با این حال ، بسیاری از واشنگتن D.C به مناطقی که توسط سه شبه نظامی رقیب کنترل می شوند حک شده اند:
کفتارها ، ائتلاف سست از باندها ، جنایتکاران و آنارشیست ها که از هرج و مرج برای سرگرمی و سود استفاده می کنند.
ناآرامی ها ، بازماندگان متعصب قرنطینه های شدید هنگام شروع بیماری همه گیر ،
به دنبال انتقام از کسانی که به اعتقاد آنها مسئول حبس و عفونت احتمالی آنها هستند.
و The Sons True ، یک گروه کاملاً سازمان یافته و بی رحمانه از JTF ناراضی ،
نیروهای مسلح ایالات متحده و متجاوزان شبه نظامی به سرپرستی سرهنگ آنتون ریودوی ،
که معتقد است امنیت فقط از طریق اقتدارگرایی وحشیانه می تواند برقرار شود.
علاوه بر این ، اندرو الیس ، رئیس جمهور وقت ایالات متحده ،
از زمان سقوط نیروی هوایی یک در نزدیکی کاپیتول هیل ، در عمل مفقود یا کشته شد.
بررسی بازی Division 2 ستاره بازی ایران