اشکالات Halo 2 Anniversary و چگونگی رفع اشکالات توسط توسعه دهنده
توسعه دهنده 343 Industries در طی فرآیند انتقال Halo: Master Chief Collection به رایانه شخصی کاملاً شفاف
بوده است و اغلب پست های وبلاگ را در مورد این فرآیند منتشر می کند.
این هفته ، مدیر انجمن Tyler “Postums” دیویس پس از انتشار نسخه ای با اشکال از
Halo 2 Anniversary ، ویرایش هایی را در مجموعه مستر مجموعه منتشر کرده است.
در حالی که بحث های زیادی پیرامون اشکالات بازی معمولاً حول جنبه فنی و رفع آنها صورت می گیرد ،
Postums همچنین به جزئیات مربوط به نحوه حضور تیم می پردازد. به عنوان اولین خط ارتباط با
بازیکنان ، تیم Halo معمولاً ابتدا در مورد اشکالات توضیح میدهند و اغلب باید جدی بودن یک موضوع تازه
گزارش شده را کاهش دهد. در حالی که این فرایند از طریق پشتیبانی Halo ، ابزار رسمی برای
ردیابی و گزارش اشکالات نیز اتفاق می افتد ، بازیکنان میتوانند اشکالات را از طریق تالار گفتمان ، Discord یا
در پست های رسانه های اجتماعی عمومی گزارش دهند.
اشکالات Halo 2 Anniversary
پس از شناسایی ، هنوز فرآیند بزرگی برای رفع اشکال پیش می آید – روشی که اطمینان می دهد منابع
به بهترین وجه اختصاص داده شده اند. آزمایش کنندگان جزئیات یک اشکال را بررسی می کنند و می دانند
که چگونه و کجا می توان آن را منتشر کرد. وقتی اشکالات ثبت می شوند ، آنها به جزئیات نیاز دارند
از جمله “رئوس مطالب منطقه ، شدت ، توضیحات ، مراحل تولید مثل ، تأثیر ، نتایج مورد انتظار ، رسانه و یک تکلیف.”
این اشکال توسط شخصی در تیم تست به نام “Redliner” بررسی می شود ، که
این اشکال را برای اطلاعات بیشتر برای آزمایش ارسال می کند ، یا آن را به Triage ارسال می کند.
در این مقاله آمده است: “Triage” جلسه ای است که مجموعه ای از افراد در سراسر تیم ها در مورد یک اشکال
بحث می کنند و به تعیین آنچه اتفاق می افتد کمک می کند. ”
Triage می تواند بسته به نحوه نیاز به این کار ، اشکال را به تیم های مختلف ارسال کند – یا به
طراحی ، تولید ، مهندسی و یا رفتن به تست بپردازد. شدیدترین اشکالات وقتی شناسایی می شوند ،
مستقیماً به بخش تولید ارسال می شوند و مراحل اضافی را می گذرانند.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از آزمایش کنندگان ، می توانید چندین بار از طریق Triage دوباره وارد شوید.