

Red Dead Redemption 2 قسمت ششم
Red Dead Redemption 2 قسمت ششم
Chapter 2: Horseshoe Overlook
Who is Not Without Sin
Who is Not Without Sinماموریتی در بخش دوم Red Dead Redemption 2 است.
نمای کلی ماموریت
آرتور می رود تا دریابد که Reverend Swanson در ایستگاه Flatneck چه کاری انجام می دهد.Red Dead Redemption 2 قسمت ششم
داستان
۱
آرتور برای یافتن Reverend Swanson به ایستگاه Flatneck می آید. او با فراتر از مسمومیت با او روبرو می شود و با دو مرد به نام های لوتر و ماروین بازی پوکر می کند. پس از گذشت او ، لوتر از آرتور می خواهد که دست روحانی را بازی کند.
۲
اگر آرتور این کار را انجام دهد ، او تا به حال پوکر با مردان بازی می کند تا اینکه یکی از آنها به بیرون بیفتد ، یا تا زمانی که پنج دست بازیکن شوند. سپس آرتور ترک می کند و متوجه می شود که سوانسون مانده است.
۳
آرتور او را جستجو می کند و می یابد که توسط مردی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. آرتور مرد را کتک می زند ، پس از آن شاهد را تعقیب می کند و او را متوقف می کند. The Reverend سپس در قطارهای قطار دیده می شود و پای او را در مسیر گیر کرده است. آرتور باید او را نجات دهد ، پس از آن دوباره سوانسون از آنجا خارج می شود. آرتور سوانسون را به اردو می برد و او را در چادر خود می گذارد تا آن را بخوابد.
Gold Medal Objectives
- برنده ۲ دست پوکر.
- Reverendرا طی ۲ دقیقه و ۵ ثانیه به اردوگاه برگردانید.
شکست ماموریت
ماموریت شکست میخورد اگر بازیکن:
- Reverend Swanson حمله کند ، بکشد یا آنها را رها کند
- اجازه می دهد تا Reverend Swanson بمیرد
- اسب آنها را بکشد
- اجازه فرار از شاهد را دهد
- بمیرد
چیزهای بی اهمیت
- اگر ضمن استقبال از اعضای باند هنگام حمل سوانسون ، در مورد وضعیت مست او اظهار نظر کنند.
- به نظر می رسد شانس برنده شدن در بازی پوکر در این مأموریت همیشه به نفع بازیکن است.
آرتور معمولاً یک دست برنده بدست می آورد و بازی چند دلار را آسان می کند.
با توجه به اینکه چالش های محیط می تواند در طول تکرار ماموریت به پایان برسد ،
پخش مجدد این مأموریت برای چالش نهایی قمارباز
(برنده ۳ دست پوکر در یک ردیف) می تواند ضرب و شتم را آسان تر کند.
- اگر آرتور پس از اتمام “یک ساکت آرام” در هنگام حرکت در قطارهای قطار درهم تنیده شود ،
آرتور اظهار نظر می کند که این موضوع را به او یادآوری می کند که
وقتی او و لنی در یک وضعیت مست مشابهی قرار دارند ،
و همچنین به یاد می آورند که او در همان ایستگاه از خواب بیدار شده است. Swanson
(اگر بازیکن موفق به فرار از دستگیری توسط قانونگذاران شود) است.
- اگر پل راهآهن از نظر آرتور باشد ، دوربین بر روی راه رفتن سوانسون روی آن تمرکز خواهد کرد.
اما اگر چیزی مانع از مشاهده شود ، یک برش کوتاه با نشان دادن Swanson روی
پل پخش می شود تا بازیکن بداند که باید به کجا برود. حتی اگر برش بازی کند ،
آرتور به طور خودکار می داند که سوانسون روی پل است ، با وجود اینکه او را در آنجا ندیده است.