سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی
سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی

سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی

واحد بازاریابی شرکت ستاره بازی ایران حاصل زحمات خود رد این واحد و

نتایج تحقیقات و اطلاعات این حوزه را در اختیار شما مشتریان کنسول بازی

ازجمله کنسول ps4 و کنسول xbox و لوازم جانبی قرار می دهد.

 

 

تعریف سیستم

سیستم عبارتست از مجموعه ای از اجزاء و عناصر که دارای هدف مشترک بوده و با یکدیگر روابط مستمر ، منطقی و متقابل دارند.

 

سیستم های فرعی یا زیر سیستم های سیستم بازاریابی

۱- سیستم اطلاعات بازاریابی ( MIS )

۲- سیستم برنامه ریزی بازاریابی ( MPS )

۳- سیستم سازمانی بازاریابی ( MOS )

۴- سیستم کنترل بازاریابی ( MCS )

 

سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی-خرید PS5-کنسول XBOX-قیمت PS4-قیمت XBOX

 

سیستم اطلاعات بازاریابی

این سیستم داده های لازم را در ارتباط با محیط درونی و بیرونی شرکت در زمینه های مختلف جمع آوری کرده ، پرورش داده و در اختیار مدیران قرار می دهد.

 

سیستم  برنامه ریزی بازاریابی

این سیستم با در نظر گرفتن منابع و امکانات شرکت و واقعیت های محیطی ، اهداف بازاریابی شرکت را تعیین و راه های نیل به آن را مشخص می نماید.

 

سیستم سازمانی بازاریابی

این سیستم با طراحی ساختارهای سازمانی مناسب برای مؤسسات ، آنها را در استفاده بهتر از امکانات موجود و فرصت های پیش رو مدد می رساند.

 

سیستم کنترل بازاریابی

جلوگیری از بروز اشتباه و رفع آن در صورت بروز و نهایتاً هدایت برنامه ها و خط مشی های بازاریابی از وظایف اصلی این سیستم به شمار می رود.

 

طبقه بندی سیستم های اطلاعاتی بازاریابی

سیستم های اطلاعاتی:

سیستم اطلاعاتی متمرکز

سیستم اطلاعاتی غیر متمرکز

سیستم اطلاعاتی متمرکز:

سیستم اطلاعات و اخبار بازاریابی

سیستم تحقیقات بازاریابی

 

سیستم های اطلاعاتی غیر متمرکز

متصل شدن مدیران بازاریابی با استفاده از یک میکرو کامپیوتر به شبکه های اطلاعاتی شرکت و دسترسی بدون محدودیت ، سریع و آسان به تمام اطلاعات مورد نیاز

 

سیستم های بازاریابی توزیع

۱- سیستم بازاریابی عمودی ( Vertical Marketing System )

۲- سیستم بازاریابی افقی ( Horizental Marketing System )

۳- سیستم بازاریابی چند کاناله ( Multichanel Marketing System )