راهنما Resident Evil 7 – قسمت ۹

راهنما Resident Evil 7

راهنما Resident Evil 7 : همانطور که در جریان هستید ، بازی Resident Evil 7 از Guest House آغاز میشود که شامل Derelict House Footage (نوار ویدئویی گروه فیلم بردار) و سکانس های دیگری میباشد که کسانی که نسخه دمو را بازی کرده باشند با این سکانس ها آشنا هستند. مطمئنا در نسخه اصلی بازی بسیاری از موارد تغییر کرده اند و جایشان عوض شده پس منتظره سوپرایزها باشید !

دانلود رایگان نسخه دمو برای PC ، PS4 و XBOX One

خرید این بازی برای PS4

مشاهده قسمت قبل راهنما Resident Evil 7

ادامه مسیر خانه قدیمی

از پله ها برگردید و از حفره دیوار خارج شوید. بعد از خروج از حفره بلافاصله درب سمت راستتان که خیلی نزدیک است را سعی نمایید که باز کنید. ولی می بینید که طی یک صحنه مارگارت نمی گذارد و درب را می بندد و روی آن پر از عنکبوت می شود. در اینجا می توانید با حمله کردن به عنکبوت ها با چاقو و از بین بردن کل آن ها تروفی Slash Slash, Slashity Slash را دریافت نمایید.

Resident Evil 7 مارگارت

پیدا کردن اتاق پازل سایه

حالا به اتاق guest room بروید و کمی آنجا صبر کنید. می بینید که مارگریت می آید و شما می توانید پشت وسایل این اتاق قایم شوید تا وی بیرون برود. وقتی رفت دنبالش بروید و او وارد راهرو می شود و شما هم بروید و پشت همان جعبه های ویدئوی میا قابم شوید. صبر کنید تا او به درب راست یعنی آشپزخانه برود و سپس شما راهرو را بروید سمت چپ تا به اتاق پازل برسید.

Resident Evil 7 مارگارت پشت در

تروفی Back Off, Mrs. B

در اینجا با توجه به این که اتاق سیو خیلی نزدیک است بروید و بازی را ذخیره نمایید. حالا قبل از حل کردن پازل نوری : شما در اینجا می توانید تروفی نقره Back Off, Mrs. B را برای مبارزه و شکست مارگریت در خانه قدیمی دریافت نمایید. حالا که سیو کرده ایم مشکلی نداریم و می توانیم این کار را بکنیم.

شکست مارگارت

کل آیتم های سلامتی و گلوله و .. بردارید و به راهرو برگردید و به سمت آشپزخانه بروید تا سرانجام مارگارت پیدایش شود. شروع کنید و با آتش انداز تا می توانید مداوم و پشت سر هم او را بسوزانید و سپس با شاتگان بروید نزدیک و به سرش شلیک نمایید. از آیتم سلامتی استفاده کنید و دوباره همین روند را تکرار نمایید. سرانجام مارگارت شکست می خورد و یک تروفی نقره می گیرید. حالا دوباره از فایل ذخیره خود برگردید.

Resident Evil 7 معما سایه

بعد از لود کردن فایل ذخیره بازی به اتاق پارل نوری برگردید.

با آیتم statue که برداشته بودیم پازل نوری را حل کنید تا همان راه باریک بین دو دیوار که قبلا در ویدئوی میا دیده بودیم باز شود.

بروید به این مسیر باریک و رد شوید.

وقتی بیرون امدید جلو بروید و سپس سمت راست را نگاه کنید تا مقداری SOLID FUEL را بردارید.

کمی بعد از آن نیز HERB را بردارید.

یک طبقه بالا هم وجود دارد.

همچنین می بینید که یک crank machine هم اینجا وجود دارد.

به سمت گوشه این بخش بروید و بپرید پایین.

مثل وقتی که با میا رفتیم و او به زیر خانه رفت و بعدا گیر افتاد.

Resident Evil 7 Crank

CRANK

در این مسیر زیر خانه جعبه را بشکنید و آیتم رندوم را بردارید. بعد از جعبه مقداری هم CHEM FLUID پشت چوب ها در سمت راست وجود دارد که بردارید. حالا اینجا با دقت به سمت چپ نگاه کنید و MR. EVERYWHERE 10/20 را بشکنید. در انتهای مسیر هم آیتم CRANK که می خواستیم را بردارید. حالا برگردید تا از زیر خانه بیرون بیایید.

Resident Evil 7 mr everywhere

در مسیر برگشت یکی دو حشره بزرگ را باید بکشید.

از جایی که پریدید پایین بالا بروید و به سمت crank machine که اینجاست بروید

تا با آیتمی که یافتیم پل بین این دو بخش خانه را بالا بیاوریم.

قبل از رفتن روی پل از چند پله ای که اینجا هستند و گفتیم به طبقه دوم می روند بالا رفته

از روی درب دارای قفل کلاغ در اینجا، MARGUERITE’S WARNING را بخوانید.

یادداشت مارگارت

از کشوی سمت راست اینجا نیز CHEM FLUID را بردارید.

خواندن این یادداشت باعث می شود تا یک ماموریت جانبی دیگر هم فعال شود.

محراب طبقه دوم را بررسی کنید

خب حالا از روی پل رد شوید و می بینید که دقیقا جلوی درب اول خانه که برای نخستین بار از آن وارد خانه قدیمی شدیم رسیدید. اینجا نزدیک به تریلر حیاط هستید و بهتر است برویم تا مقداری آیتم در صندوق قرار دهیم. بروید در تریلر و آیتم های اضافی را بگذارید (crank را همراه خود ببرید چون لازمش داریم) و بازی را ذخیره نمایید.

برگردید به خانه قدیمی و به اتاق Living Room بروید. آن سمت اتاق همان درب قبلا عنکبوت زده را باز کنید که وارد آشپزخانه یا Dining Room می شود ولی کمی صبر کنید. یک لانه حشرات جدید وسط آشپزخانه روی سقف درست شده است. سپس می بینید که مارگریت هم وارد آشپزخانه می شود و سپس خارج می شود.

مارگارت

۵ تا ۷ ثانیه بعد رفتن او وارد آشپزخانه شوید و بدوید و از لانه بگذرید

(کمی آسیب می بینید ولی به جایش مارگریت شما را نمی گیرد)

و بروید به درب سمت راست گوشه اینجا که به بخش بیرون خانه می رفت.

اینجا مجددا ۳ حشره بزرگ را مثل دفعه قبل باید بکشید.

حالا بروید به مسیر مستقیم که انتهایش دستگیره می خواست تا پل را بالا بیاوریم.

استفاده از crank

حالا crank را داریم. از آن استفاده کنید تا پل بالا بیاید. بعد از پل در سمت راست درب اتاق، FIRST AID MED را بردارید. سپس وارد اتاق شوید. BURNER FUEL x100 را از درون توالت بردارید. ANTIQUE COIN 11/18 را از پشت توالت بردارید. از درون جعبه اینجا هم مهم ترین آیتم یعنی کلید کلاغ یا CROW KEY را بردارید.

CROW KEY

بازگشت به تریلر

باید برگردیم به تریلر. از همین بیرون، داخل آشپزخانه را نگاه کنید و صبر کنید تا مارگریت به سمت راست برود و چند ثانیه بعد که خارج شد شما وارد آشپزخانه شوید و بدوید و از دربی که قبلا عنکبوت داشت و تروفی گرفتیم برگردید داخل Living Room که کمی قبل تر از آن آمدیم به آشپزخانه.

مارگارت

بازگشت به Drawing Room

مسیر را ادامه دهید و از خانه قدیمی خارج شوید و به تریلر برگردید. اینجا آیتم های اضافه را در صندوق قرار دهید و یک lockpick با خود بردارید و بازی را ذخیره نمایید. حالا از تریلر بیرون بروید و از درب سگ ۳ سر وارد خانه و سالن اصلی خانه شوید. بروید به اتاق پازل نوری در سمت چپ سالن اصلی و از راه باریکی که با حل کردن پازل باز کرده بودیم وارد شوید و بروید تا برسید به اتاقی که شومینه داشت یعنی Drawing Room.

Drawing Room

بدست آوردن GRENADE LAUNCHER

اینجا یک درب با قفل کلاغ داریم. در اتاق سمت چپ Drawing Room نیز اگر یادتان باشد یک جعبه بود که باز کردنش lockpick می خواست. آن را باز کنید و SHOTGUN SHELL x6 را بردارید. حالا برگردید به اتاق اصلی شومینه و اینجا درب دارای قفل کلاغ را باز کنید. در سمت راست اتاق SOLID FUEL را بردارید. کمی جلوتر سلاح را بردارید. این GRENADE LAUNCHER است.

سمت چپ درب اتاق GUNPOWWDER را بردارید

و در همین سمت در گوشه اتاق SHOTGUN SHELL x3 و FLAME ROUND x1 را بردارید.

مسیر را برگردید به تریلر.

می توانید اینجا کلت خود و تیرهایش را بگذارید در صندوق

و فقط Shotgun, Burner و Grenade Launcher را با تیر بردارید و دو آیتم First Aid Med.

باز کردن درب کلاغ

برگردید درون خانه قدیمی و سمت چپ از پلی که بالا آورده بودیم به آن سمت خانه بروید تا از پله ها بالا رفته و درب کلاغی را باز کنیم. اما در وسط راه پله ها ناگهان مارگریت ظاهر شده و یک درگیری با او خواهید داشت. او شما را می گیرد و پرت می کند عقب و شما از یک حفره کف اتاق به پایین می افتید و مارگریت هم می آید بالا سرتان و لبه این حفره می ایستد و به سمت شما حشره می فرستد.

درگیری با مارگارت

درگیری با مارگارت

آتش اندازتان را بردارید و به سمت حشرات و خود مارگریت آتش بزنید. بیشتر از ۸-۹ شلیک آتش معمولا لازم نیست تا هم او آسیب ببیند و هم همه حشراتش کشته شوند. سپس می بینید که وقتی او به اندازه کافی آسیب دید درون گودالی که شما هستید می افتد. سریعا از این جا بالا بروید وگرنه کمی بعد شروع به آسیب دیدن خواهید کرد.

یافتن سرم

حالا از پله هایی که قبلا می خواستیم برویم بالا،

بالا رفته و درب کلاغ را باز کنید تا وارد منطقه محراب یا Altar شوید.

جعبه ای که اینجاست را باز کنید تا یک فابل با نام SERUM DOCUMENTATION را بخوانید.

خواندن این فایل دو ماموریت را آپدیت می کند.

مواد لازم برای سرم را پیدا کنید و سرم را بسازید

سپس اینجا تلفن زنگ خواهد خورد و باید با زویی صحبت کنید. مثل این که او یک سر پیدا کرده و از ما می خواهد که بقیه خانه را بگردیم و بازو را پیدا کنیم و سپس در تریلر او را ملاقات کنیم.

اگه از این قسمت راهنما Resident Evil 7 خوشتون اومد حتما نظراتتون رو برامون ارسال کنید !