راهنما Resident Evil 7 قسمت ۱۱

راهنما Resident Evil 7

راهنما Resident Evil 7 : همانطور که در جریان هستید ، بازی Resident Evil 7 از Guest House آغاز میشود که شامل Derelict House Footage (نوار ویدئویی گروه فیلم بردار) و سکانس های دیگری میباشد که کسانی که نسخه دمو را بازی کرده باشند با این سکانس ها آشنا هستند. مطمئنا در نسخه اصلی بازی بسیاری از موارد تغییر کرده اند و جایشان عوض شده پس منتظره سوپرایزها باشید !

دانلود رایگان نسخه دمو برای PC ، PS4 و XBOX One

خرید این بازی برای PS4

مشاهده قسمت قبل راهنما Resident Evil 7

جمع آوری آیتم های منطقه نبرد مارگارت

حالا که مارگریت را کشتیم وقت جمع کردن آیتم های این منطقه است. دقیقا از ابتدا شروع می کنیم. یعنی از همان پله هایی که اول مبارزه مارگریت آمد و ما را گرفت. بالای پله ها از درون کابینت عنکبوت گرفته، SOLID FUEL و HERB را بردارید. به اتاق کنار کابینت بروید و سمت چپ اتاق یک جعبه است که بشکنید و آیتم را بردارید.

در کشوی نزدیک این جعبه BURNER FUEL x70 را بردارید. جلوتر و به سمت غرب اتاق، از روی میز، BURNER FUEL x75 و از روی قفسه ها HANDGUN AMMO x15 را بردارید. خب این طبقه بالا. حالا از نردبان بروید پایین و دربی که اینجاست را باز نمایید (اگر در طول مبارزه باز نکرده اید). از همین درب آغاز می کنیم.

در کشویی که اینجاست BURNER FUEL x70 را بردارید. در اتاق غربی و از روی قفسه سبزرنگ، CHEM FLUID را بردارید و به اتاق کناری بروید. اینجا یک کابینت عنکبوتی دارد که از درون آن SOLID FUEL و CHEM FLUID را بردارید. به سمت جنوب و بخش growing area بروید. روی زمین در سمت چپ اینجا، HERB را بردارید.

نزدیک آن هم یک FIRST AID MED وجود دارد و یک جعبه که بشکنید و آیتم رندوم را بردارید. حالا به سمت اتاق شرقی بروید که نردبان دارد. در این اتاق CHEM FLUID را برداشته و از سمت راست نردبان هم BURNER FUEL x75 را بردارید.

عبور از دروازه سیاه

جلوتر به سمت شمال بروید و از درون یک کشو HANDGUN AMMO x5 را بردارید. حالا از دربی که اینجاست بیرون رفته و در منطقه قبل از باس (جایی که قبل از بالا رفتن از پله ها و رسیدن به مارگربت آنجا بودیم) که یک دروازه جلوی دیوار را گرفته بود، دروازه را امتحان کنید و می بینید که چون مارگریت از بین رفته است دروازه سیاه نیز از بین می رود و راه باز می شود.

بازگشت به تریلر

جلوتر از درون کشو، BURNER FUEL x70 را بردارید. خب حالا با این همه آیتم و .. وقت آن است که برگردیم به تریلر و سیو کنیم. حالا دربی را که از آن طرف قفل بود باز کنید و می بینید که در حیاط گرین هاوس هستید (که دربش قفل بود و از پله ها بالا رفته بودیم تا از درون حفره اتاق به طبقه اول بپریم). بروید به سمت راست و از دروازه پشت تریلر وارد حیاط اصلی شوید و سپس به درون تریلر بروید.

استفاده از lantern

در تریلر بخش توالت را چک کنید و اینجا ۴۴ MAG AMMO x3 را خواهید یافت.حالا فانوس را داریم و وقت آن است که برگردیم و ماجراجویی در خانه قدیمی را ادامه دهیم. یادتان نرود خود را سبک کنید و بازی را نیز ذخیره نمایید. شات گان و آتش انداز کافی است که همراه خود ببرید. بروید به Old House و بپیچید چپ و از روی پل رد شوید و وارد درب کلاغ شوید و به راست بروید و در انتهای مسیر که درب قفل بود و فانوس می خواست، از lantern استفاده کنید تا درب باز شود.

Resident Evil 7 استفاده از lantern

ورود به Detention Room

مسیر اینجا کاملا خطی است. پس مسیر را همین طور به جلو ادامه دهید و از تنها راهی که وجود دارد بروید تا نهایتا به اتاق Contaminated برسید. کمی جلوتر از اینجا مسیر کامل تاریک می شود و یک صدایی نیز می شنوید. اما توجه نکنید و فقط به جلو بروید تا سرانجام به Detention Room برسید.

Resident Evil 7 Contaminated

در این اتاق به اطراف دقت کنید

و به گوشه سمت راست اتاق رفته و از درون خانه عروسکی (دربش را باز کنید)

یک دیاگرام را بردارید که منطقه پشت تخت خواب در آن نشان داده شده است.

دیاگرام

Resident Evil 7 D-SERIES ARM

دقیقا پشت تخت خواب روبروی دیوار بایستید و ضربدر را بزنید. یک درب مخفی باز می شود که یک بدن در آنجا قرار دارد. جلو بروید و از آنجا D-SERIES ARM را بردارید.

Resident Evil 7 D-SERIES ARM

بازگشت از مسیر

خب این هم بازویی که زویی گفته بود برای سرم نیاز داریم. حالا باید دقیقا مسیری که آمدیم را برگردیم. برگردید به اتاق اصلی و دختربچه ای را که می دود و فرار می کند را می بینید. مثل این که در این خانواده جریاناتی بیشتر از پدر و مادر در جریان بوده است. شات گان را آماده کنید و درب را باز کنید و بلافاصله یک molded را بکشید.

Resident Evil 7 D-SERIES

بازو D-Series در راهنما Resident Evil 7

مسیر را ادامه دهید و در اتاق Contaminated یکی دیگر از سقف می افتد و او را نیز بکشید.

جلوتر که بروید سومی هم به سراغتان می اید که او را نیز بکشید و یا با آتش انداز بسوزانید.

برگردید به بیرون از درب فانوسی که از آن آمده بودیم

و در نزدیک درب کلاغی، تلفن را جواب دهید (همان تلفنی که قبلا یک بار با زویی صحبت کرده بودیم).

حالا برگردید به بیرون از خانه قدیمی و به سمت تریلر بروید.

پاسخ به تلفن

وقتی به تریلر می رسید دوباره تلفن درون تریلر زنگ می خورد. حتما زویی است چون قرار بود اینجا منتظر ما باشد. به نظر می رسد فعلا باید سرم را بی خیال شویم و به کار مهم تری بپردازیم زیرا لوکاس، زویی و میا را گرفته است و گویا باید او را هم بکشیم. بروید و داخل فریزر را نگاه کنید. سر را بردارید و بچرخانید تا یک یادداشت ببینید. اینجا ماموریت هایی باز می شود.

ماده لازم برای سرم را از لوکاس بگیرید

جسد افسر پلیس اول بازی را در اتاق dissection پیدا کنید

باید برگردیم به داخل خانه اصلی (از درب سگ ۳ سر). شات گان و آتش انداز برایتان کافی خواهد بود. بازی را حتما ذخیره کنید. بعد از ورود به خانه اصلی از درب سگ ۳سر، سریع به چپ بپیچید و از درب عنکبوتی وارد شوید و از پله ها پایین بروید تا به زیرزمین برسید. به محض رسیدن به زیرزمین به راست بروید و وارد اتاق شوید و سپس از درب سمت چپ اتاق خارج شوید و دوباره جلوتر به درب راست وارد شوید که همان اتاق پر از وان است.

Molded های چهار پا

مسیر را ادامه دهید تا به Boiler Room برسید .از درب آن سمت Boiler Room خارج شوید و شات گان را آماده نمایید. وقتی دارید از پله های اینجا پایین می روید با یک دشمن جدید مواجه خواهیم شد . وی ناگهان از درون دیوار روبرو بیرون می پرد و به سمت شما حمله می کند. اینها Molded های چهار پا هستند.

اینها خیلی سریع تر از Molded های معمولی بوده و تشخیصشان هم سخت تر است و ساکت تر هستند. سعی کنید تا از دیوار روبرویتان بیرون می پرد با شاتگان به سرش شلیک کنید و کارش را بسازید. برای نشانه گیری اینها باید سریع باشید وگرنه باعث می شوند تیر هدر بدهید.

برداشتن SNAKE KEY

بعد از کشتنش وارد درب شوید و سمت راست از پله ها بالا بروید و وارد اتاق سمت راست بالای پله ها شوید که همان اتاق dissection است (که اوایل بازی جک بدن پلیس مادر مرده را از دیوارش آویزان کرده بود). بدن افسر پلیس اینجاست. باید از گردن پلیس دست را داخل بدنش ببریم و از درون شکمش کلید مار یا SNAKE KEY را برداریم. وقتی این کار را کردید یک پیام از لوکاس می شنوید که ماموریتی جدید به شما می دهد.

گرفتن کلید مار

۲ عدد keycard را پیدا کنید

خب حالا از این اتاق بیرون برگردید. به راست بروید و یک Molded که می آید را بکشید. سپس از پله ها پایین بروید و یادتان هست که اینجا یک درب با قفل مار بود. حالا کلیدش را داریم و آن را باز کنید. می بینید که به راهرویی رسیدیم که بر می گردد به درون اتاق بزرگی که اول بازی از آنجا کلید عقرب را برداشتیم.

مسیر را به سمت خروج از زیر زمین و بالارفتن از پله هایی که به اتاق سیو (بالای پله ها) می رسد بروید. مراقب باشید که در این مسبر یک Molded چهار پا نیز وجود دارد که او را نیز بکشید. در بالای پله ها درون اتاق سیو بازی را ذخیره نمایید و کوله پشتی خود را خالی کنید چون کلی جا لازم خواهید داشت.

حالا برگردید و از درب عقربی که اول از آن آمدیم،

دوباره وارد سالن اصلی خانه شوید (که درب سگ ۳ سر دارد).

در این سالن اکنون دو عدد Molded پرسه می زنند

که یکی دارای یک بازوی بزرگ قویتر از حالت عادی است و دیگری نرمال است.

هر دو را از پای در آورید.

از پله های دو طرف سالن بالا رفته و بالای پله ها از دربی که قفل مار ندارد

(درب نزدیک جایی که اول بازی مادربزرگ نشسته بود

و به راهرویی می رود که در آن چند اتاق بود و قبلا آنجا بودیم) وارد راهرو شوید.

Kid’s Room

اینجا اگر یادتان باشید در راهرو یک اتاق بچه ها یا Kid’s Room بود که قفل مار داشت و حالا می توانیم وارد شویم. وارد این اتاق شوید و همان اول در سمت چپتان بنشینید و SHOTGUN SHELL x3 را بردارید. کمی جلوتر از روی میز LUCAS’ JOURNAL را بردارید و بخوانید. می فهمید که لوکاس اینجا یک ریومت کنترل را درون یکی از اسباب بازی هایش قایم کرده است.

Resident Evil 7 Kid’s Room

پازل اتاق بچه ها را حل کنید

بروید پیانو را چک کنید و کنار آن درون یک ایتم کوزه مانند را بگردید و HERB را بردارید. سپس میزی که یک آینه شکسته دارد را چک کنید تا TORN PAGE FROM JOURNAL را پیدا کنید. با یافتن این صفحه، جایی که باید به دنبال ریموت بگردیم آپدیت می شود. حالا بروید به گوشه اتاق جایی که تختخواب هست و درون یک cupboard کنار تخت، HANDGUN AMMO x5 را بردارید.

حالا بروید به گوشه دیگر اتاق دقیقا روبروی تخت.

درون یک گلدان کوچک در اینجا LOCKPICK را بردارید.

حالا نزدیک اینجا یک لامپ مانند چراغ خوب می بینید که آن را بردارید و بچرخانید

تا درونش یک دکمه ببینید و آن را فشار دهید

تا بخش زیر شیروانی اتاق در جایی که نردبان می بینید (نزدیک آینه شکسته) باز شود.

باز کردن نردبان

از نردبان بالا بروید و همان جا دقیقا بایستید.

برگردید و سمت راست به طرف پایین نردبان را نگاه کنید

تا در گوشه اینجا MR. EVERYWHERE 12/20 را ببینید.

با چاقو که نمی شود ولی با یک شعله خیلی خیلی کوچک آتش انداز می توانید آن را بشکنید.

درون یک کمد نزدیک نردبان، نوار ویدئوی HAPPY BIRTHDAY را بردارید.

حالا دقیقا از جایی که از نردبان بالا آمدید بپیچید راست و به بخش پشت و عقب اتاق بروید .

از روی زمین یک قرارداد نوسازی

به همراه یک شاتگان چوبی MODEL SHOTGUN و یک تبر اسباب بازی TOY AXE را بردارید.

مدل شاتگان

حالا به سمت جلوی اتاق بروید

و از روی قفسه سمت چپ اتاق که می بینید STRONG CHEM FLUID را بردارید.

حالا وقت تعامل با پازل نوری Judgement در این اتاق است.

برای راحت تر حل کردن این پازل و در آوردن شکل صحیح سایه،

سعی کنید تبر بالای سایه را جور در آورید تا بقیه سایه درست شود.

پازل نوری قضاوت

بازکردن جعبه قفل

وقتی پازل حل شد، خانه عروسکی باز می شود و از درون آن (KEYCARD (BLUE را بردارید. حالا برگردید و از نردبان پایین بروید و از اتاق بچه ها خارج شوید و به راهرو بروید. حالا باید برگردیم به سمت سالن اصلی خانه که از آن آمدیم. البته اینجا می توانید در روی بالکن این طبقه که مشرف به حیاط است و قبلا اگر یادتان باشد یک جعبه قفل در انتهایش وجود داشت، با Lockpick که پیدا کردیم آن را باز کنید و SHOTGUN SHELL x4 را بردارید.

MODEL SHOTGUN

برگردید به سمت سالن اصلی خانه ولی قبل از پایین رفتن از پله ها و رسیدن به سالن اصلی، درب اتاق دارای قفل مار در آن سمت طبقه دوم که اتاق Master Bedroom است را با کلید مار باز کنید ولی واردش نشوید. حالا بروید پایین و در سالن اصلی خانه در بخشی که شاتگان شکسته را قبلا دست مجسمه داده بودیم، شاتگان قلابی یا MODEL SHOTGUN را که از بالای اتاق بچه ها پیدا کردیم با شاتگان شکسته BROKEN SHOTGUN دست مجسمه عوض کنید.

استفاده از Blue Keycard

حالا از درب سگ ۳ سر برگردید به حیاط و مراقب Molded چهارپایی که نزدیک تریلر ظاهر شده است و به سمت شما می اید باشید و آن را بکشید. بروید به درب الکترونیکی سمت چپ تریلر و Blue Keycard که پیدا کردیم را درون آن قرار دهید تا یک بخش کار حل شده باشد و فضایی که این کارت اشغال کرده بود هم خالی شود. حالا بروید درون تریلر و کلید مار و شاتگان شکسته را درون صندوق بگذارید و کوله پشتیتان ار از آیتم هایی که نمی خواهید خالی نمایید و سپس بازی را ذخیره کنید.

اگر از اوایل بازی، Repair Kit را که در حیاط یافته بودیم نگه داشته باشید

و آن را روی کلت شکسته استفاده نکرده باشید (تا کلت قوی تر را با ظرفیت کمتر را به دست آورید)،

در اینجا می توانید آن Repair Kit را روی Broken Shotgun استفاده کنید

تا M21 SHOTGUN را به دست اورید که که مدل قوی تر شاتگان خودتان است که ظرفیت تیر کمتری دارد.

یعنی آسیب بیشتری می زند ولی تیر کمتری در خشاب جای می گیرد.

هردو سلاح کلت و شاتگان، مدل قوی ترشان بهتر است و مهم نیست که خشابشان کمتر جای می گیرد.

حالا وقت رفتن به Master Bedroom است که کمی قبل در سالن اصلی و طبقه دوم قفل مارش را باز کردیم ولی واردش نشدیم… در قسمت بعدی راهنما Resident Evil 7 توضیح خواهیم داد.

اگه از این قسمت راهنما Resident Evil 7 خوشتون اومد حتما نظراتتون رو برامون ارسال کنید !