راهنما جامع Resident Evil 7
راهنما جامع و اختصاصی Resident Evil 7 – قسمت ۶

راهنما اختصاصی Resident Evil 7

راهنما اختصاصی Resident Evil 7 : همانطور که در جریان هستید ، بازی Resident Evil 7 از Guest House آغاز میشود که شامل Derelict House Footage (نوار ویدئویی گروه فیلم بردار) و سکانس های دیگری میباشد که کسانی که نسخه دمو را بازی کرده باشند با این سکانس ها آشنا هستند. مطمئنا در نسخه اصلی بازی بسیاری از موارد تغییر کرده اند و جایشان عوض شده پس منتظره سوپرایزها باشید !

دانلود رایگان نسخه دمو برای PC ، PS4 و XBOX One

خرید این بازی برای PS4

مشاهده قسمت قبل راهنما اختصاصی Resident Evil 7

ANTIQUE COIN مخفی Resident Evil 7

دوباره برگردید به همان راهرو و از کنار اتاق کوره ها رد شوید و مسیر را ادامه دهید. یک درب سمت چپتان است که قفل می باشد. جلوتر یک درب دیگر سمت چپتان می بینید که فعلا بی خیالش شوید. در جلویتان دروازه سبز رنگ را باز کنید. در همان ابتدای ورود به اتاق، کنار دیوار سمت چپ می بینید که چند چوب به دیوار تکیه داده شده اند؟ کمی از چوب ها رد شوید و برگردید و بنشینید و پشت چوب ها را نگاه کنید تا آیتم ANTIQUE COIN 7/18 را بردارید.

Resident Evil 7 سکه پنهان

Resident Evil 7 PROCESSING AREA MAP

سپس جلوتر، نقشه PROCESSING AREA MAP را بردارید. دو جعبه را اینجا بشکنید و آیتم های رندوم را بردارید. حالا درب سمت راستتان از جایی که وارد اتاق شدید را باز نمایید و می بینید که آن همان دربی است که وقتی قسمت قبل برای اولین بار وارد این زیرزمین شدیم و از پله های کنار اتاق سیو پایین آمدیم سمت راستمان بود و قفل بود و مجبور شدیم مستقیم برویم و دشمنان را بکشیم.

Resident Evil 7 PROCESSING AREA MAP

حالا یک میان بر به سمت اتاق سیو باز کرده ایم. البته فعلا لازم نیست بروید اتاق سیو.

Resident Evil 7

TREASURE PHOTO

در اتاق، جلوتر بروید و در وسط اتاق یک کلید خیلی تابلو و بزرگ عقربی می بینید اما اصلا برش ندارید و بگذارید تا آخر آن را برداریم. از کلید رد شوید و از روی قفسه ها TREASURE PHOTO را بردارید. این یک سرنخ برای نشان دادن جایی است که یک آیتم عالی در آنجا قرار دارد و در واقع نقشه گنج است.

Resident Evil 7 TREASURE PHOTO

منطقه Morgue در Resident Evil 7

جلوتر در فریزر، آیتم LOCKPICK را بردارید و جلوتر هم HERB. به سمت راست و منطقه کوچکتر بروید و درب را اینجا باز کنید تا مقداری CHEM FLUID از روی قفسه بردارید. درب اینجا به منطقه Morgue می رسد ولی فعلا انتهایش یک بن بست است. اما می رویم تا آیتم ها را برداریم. از چند پله پایین بروید و SHOTGUN SHELL x2 را بردارید. پایین تر و در انتها یک درب مار شکل یا Snake Door می بینید.

بدست آوردن SCORPION KEY

سمت چپ این درب PSYCHOSTIMULANTS را بردارید. همچنین دقت کنید که اینجا روی زمین MR. EVERYWHERE 6/20 قرار دارد که با چاقو آن را بشکنید. حالا مسیر را برگردید در همان اتاق و کلیدی که وسط اتاق بود و برنداشتیم را بردارید و می بینید که SCORPION KEY است که قفل های عقرب را باز می کند. بعد از برداشتن این کلید، آماده مبارزه باشید. آرام به سمت منطقه ورودی اتاق بروید و یک MOLDED از سقف می افتد پایین. او را از پای در آورید.

کلید عقرب Resident Evil 7

 

سپس بعد از کشتن دشمن به سمت دربی که به عنوان میانبر برای اتاق سیو باز کردیم بروید

و وقتی از درب رد شدید یک Molded دیگر از دیوار می افتد بیرون

که آن را نیز از پای در آورید.

حالا برگردید به اتاق ذخیره.

اینجا می توانید از LOCKPICK که پیدا کردیم برای باز کردن کشوی قفل اینجا استفاده کنید

و HANDGUN AMMO x12 را بردارید.

آیتم های نالازم را در صندوق بگذارید و باید حدود ۵ جای خالی اکنون داشته باشید.

آیتم STEROID

بازی را ذخیره نمایید. حالا نوبت برداشتن آیتم مخصوصی است که در TREASURE PHOTO دیدیم. مسیر را از اینجا برگردید به اتاقی که ابتدا از آن وارد این راهرو شدیم و به اتاقی برسید که در آن سر گوزن روی دیوار بود و شومینه داشت. TREASURE PHOTO که پیدا کردیم دقیقا عکس همین شومینه را نشان می دهد، پس اینجا آیتم خوبی وجود دارد. سنگ بالا سمت راست شومینه را فشار دهید تا آن را از جای خود بردارید و پشت آن STEROID را بردارید. نکته زیر را برای استفاده از این آیتم ها بخوانید.

Resident Evil 7 STEROID

استروئیدها آیتم های فوق العاده ای هستند. مصرف آن ها نه تنها باعث می شود اندازه خط سلامتی یا MAX HEALTH شما طولانی تر شود (که خیلی در این بازی مهم است) بلکه تمام سلامتیتان را نیز پر می کند. هوشمندانه است که اینها را نگه دارید تا زمانی که خط سلامتیتان خیلی اوضاع بدی داشت آن را مصرف کنید تا مجانی و بدون استفاده از آیتم سلامتی، خط سلامتی شما به طور کامل پر شود.

برداشتن BROKEN SHOTGUN

برگردید به سالن اصلی خانه. به طبقه دوم بروید و مواظب جک باشید. او معمولا طبقه دوم اطراف Recreation Room است. دقیقا همان جایی که ما باید برویم. به هر روشی که می توانید به این اتاق وارد شوید (همان اتاقی که بخش ویدئوی میا را در آن بازی کردیم و سر اولین سگ را از لای کتاب برداشتیم). با کلید عقرب در اینجا درب اتاق Grandma’s Room را باز کنید که قبلا دیدیم قفل بود و یک شات گان هم درون آن دیده می شد.

جک

اینجا درون اتاق مادربزرگ بهتر است کلا بنشینید تا جک اگر آمد شما را نبیند. اینجا چند آیتم وجود دارد. مهم ترین آن ها BROKEN SHOTGUN است که آن را از روی میز بردارید. از روی میز MEMO ABOUT RELIEF را نیز بردارید. درون کمد لباس HANDGUN AMMO x5 را بردارید و دقیقا سمت راست آن مقداری CHEM FLUID قرار دارد.

BROKEN SHOTGUN

بدست آوردن M37 Shotgun

زیر تخت خواب می توانید SHOTGUN SHELL x2 را بردارید. نزدیک تخت خواب، کشو را باز کنید و از درون آن DOCTOR’S LETTER را بردارید. حالا وقت برگشتن به سالن اصلی خانه در طبقه پایین است. از دست جک فرار کنید و به سالن اصلی خانه بروید و به درون اتاقی که مجسمه در دستش شاتگان است. حالا که ما broken shotgun را داریم می توانیم شاتگان سالم M37 Shotgun را از دست مجسمه برداریم و این را جای آن قرار دهیم تا درب باز بماند.

M37 Shotgun

حالا وقت سیو کردن است.

در سالن اصلی، درب سمت راست درب سگ ۳ سر،

که قفل عقرب دارد و قبلا بسته بود را با کلید باز کنید

و الان دیگر می دانید کجایید چون قسمت قبلی از پشت این درب نیز آمده بودیم

و حالا یک میانبر ایجاد شده است.

بعد از درب بروید به راهروی چپ که می رسد به پله هایی که به زیرزمین می رود و اتاق سیوی که کنار پله ها قرار دارد.

بروید همان اتاق سیو و می توانید اینجا Gunpowder و Chem Fluid هایی که تا الان دارید را ترکیب کنید و گلوله کلت بسازید.

یادتان نرود که آیتم های اضافه را بگذارید در صندوق و بازی را ذخیره کنید. حالا وقت برگشتن به زیرزمین است. از پله های کنار اتاق سیو پایین بروید و در زیرزمین به راست بروید و از درب میانبری که باز کردیم وارد اتاقی شوید که کلید عقرب را برداشتیم.

اتاق وان ها

از این اتاق به سمتی بروید که اولین بار از آن طرفش وارد این اتاق شده بودیم و یک دروازه سبزرنگ را باز کرده بودیم. یادتان است که اول راهنما، پیش از این که دروازه سبزرنگ را باز کنیم، سمت چپتان دقیقا نزدیک دروازه سبزرنگ یک اتاق بود که گفتیم فعلا کاری با آن نداشته باشید. حالا به آن اتاق بروید که بسیار تاریک و پر از وان های کهنه و سیاهی های مربوط به دشمنان Molded است.

Molded

Molded های بیشتر !

از پله ها پایین رفته و به چپ بپیچید و از درون وان، HANDGUN AMMO x8 را بردارید. سپس مسیر ادامه اتاق را بروید و دقیقا در گوشه اتاق از درون یک وان دیگر CHEM FLUID را بردارید. صبر کنید. به سمت راست و نزدیک جایی که از پله ها پایین آمدیم نگاه کنید و می بینید که یک Molded از دیوار برخاست. برگردید به ورودی اتاق و بالای پله ها و او را با شلیک خیلی نزدیک شاتگان به سرش به همراه یکی دو تیر کلت و یا کلا با هدشات کلت از پای در آورید. سپس بروید ادامه اتاق تا دومین Molded هم برخیزد و باز عقب بیایید و دومی را هم مثل اولی بکشید.

اتاق Boiler Room

بعد از کشتن این دو باید برگردید و به اتاق سیو بالای پله ها بروید و بازی را ذخیره کنید. بعد از سیو کردن دوباره برگردید همین اتاق وان ها و ادامه دهید و از جایی که دشمن دوم برخاست HERB را بردارید. اتاق بعدی که Boiler Room است احتمالا سخت ترین اتاق تا اینجای بازی است. آرام درب اتاق را باز کنید و به سمت چپ اتاق نگاه کنید. یک نوع از Molded هایی را می بینید که دست ندارند و اینها را حتی می توانید با دقت با چاقو بکشید.

Boiler Room

آن را عقب بکشید و کارش را در اتاق وان ها تمام کنید.

حالا دو تا Molded دیگر در اتاق هستند که با این که ظاهرا شبیه بقیه هستند

ولی قوی ترند و شاید حدود ۱۰ تیر کلت می خواهند تا بمیرند.

وارد اتاق شوید و از سمت چپ دور اتاق بروید تا اولی و دومی شما را ببیننند

و سپس سریعا برگردید دم در ورودی اتاق و شات گان را آماده کنید

تا هر دوی آن ها با هم به سمت ورودی در بیایند

و در این جای باریک که هر دو کنار هم هستند از نزدیک با شات گان به سرشان شلیک کنید

که آسیب فوق العاده ای به آن ها می زند و معمولا پرت می شوند روی زمین

و می توانید تا بلند نشده اند دوباره با شاتگان به سر آن ها شلیک کنید تا بمیرند یا با کلت کارشان را بسازید.

گشتن Boiler Room

حالا وقت گشتن اتاق آن هاست.

نزدیک دیوار سمت چپ اتاق، SHOTGUN SHELL x2 را بردارید و

نزدیک به درب آن طرف اتاق درون کابینت هم آیتمی جدید به نام STRONG CHEM FLUID را بردارید

که نوع قوی تر همان معمولی هاست.

فرمول های جدید Resident Evil 7

حالا با این آیتم دستور العمل های جدیدی برای ترکیب آیتم ها به وجود می آید:

Gunpowder + Strong Chem Fluid = Enhanced Handgun Ammo – (گلوله تقویت شده کلت)

Herb + Strong Chem Fluid = Strong First Aid Med – (آیتم قوی تر سلامتی)

پازل اتاق کوره ها Incinerator Room

همان طور که می بینید درب دیگر اتاق برای خارج شدن قفل است و کلید می خواهد. باید با حل کردن آن پازل اتاق کوره ها Incinerator Room که قبلا گفتم بی خیالش شوید آن را به دست آوریم. کمی عقب برگردید و از اتاق وان ها بروید بیرون و به راست بپیچید و سپس به چپ تا به اتاق کوره ها برسید.

در اتاق کوره ها جلوی آن ها بایستید و حالا اول از همه، اولی از سمت راست که متعلق به (Tamara (3 A’s را باز کنید. سپس سومی را باز کنید که روی آن آثار دست خونی است. با این کار می بینید که قفل کوره اولی از چپ باز می شود. شات گان را آماده کنید و به سمت آن بروید و درب کوره را باز نمایید.

کلید DISSECTION ROOM KEY

می بینید که از درون آن یک Molded خیلی قوی تر از حالت عادی بیرون می افتد. لحظه ای که این دشمن روی زمین می افتد همان اول بلافاصله با شات گان به سرش شلیک نمایید. سپس چند تیر کلت به سرش و نهایتا یک تیر دیگر شات گان به سرش تا کار او را بسازد. وقتی که او را کشتید، از درون کوره ای که دشمن از آن بیرون افتاد، کلید DISSECTION ROOM KEY را بردارید.

DISSECTION ROOM KEY

حالا از اینجا حتما برگردید به اتاق سیو که خیلی نزدیک است

و بازی را ذخیره کنید و چند جا را خالی کنید

تا در ادامه مسیر که خیلی زود یک باس فایت خواهیم داشت به مشکل نخورید.

برگردید به اتاق Boiler Room که ۳ دشمن در آن بودند و درب قفلی که کلید می خواست باز کنید.

اینجا آیتم سر سوم سگ یعنی Red Dog’s Head را روی قفسه می بینید

و بروید که آن را بردارید ولی یک صحنه می بینید

و ناگهان جک از آن طرف قفسه ها آن را بر می دارد.

او دارد آن افسر پلیسی که اول بازی در گاراژ کشت را تبدیل به Molded می کند.

تبدیل به Molded

سپس جک آن اتاق را ترک می کند.

حالا شما از کابینت سمت راستتان SHOTGUN SHELL x5 را بردارید.

از تنها مسیری که هست بروید

و مقداری جلوتر چند آیتم دیگر خواهید یافت که شامل HERB و SHOTGUN SHELL x2 هستند.

سپس درب دو دهنه را باز کنید و وارد شوید.

سمت راست بروید و از پله ها بالا رفته و وارد اولین اتاق سمت راست شوید.

Red Dog’s Head رو برندارید !

همان اتاقی است که از آن طرف قفسه ها داشتیم جک را در آن می دیدیم. اتاق را بگردید و اگر آیتمی هست بردارید. بیرون برگردید و مسیر مستقیم را ادامه دهید و کمی جلوتر به چپ بپیچید و روی لبه این بخش، می بینید که سر سگ سوم یا Red Dog’s Head را جک آنجا گذاشته است. فعلا اصلا برش ندارید.

از پله هایی که اینجا می بینید پایین بروید.

یک درب با قفل مار پایین پله هاست که فعلا نمی توانیم کاری با آن داشته باشیم.

اما زیر پله ها می توانید آیتم GUNPOWDER را بردارید.

برگردید بالا

و اینجا بدانید که وقتی که سر سگ سوم را از لبه اتاق بردارید باس فایت شروع می شود.

پس بهترین کار این است که

برای این که دوباره تمام این کارها را در صورت شکست از باس تکرار نکنید

RED DOG’S HEAD

و همین طور برای این که بخواهید چندین بار باس را تکرار کنید،

مسیری که آمدید را از اتاق boiler و اتاق وان و .. برگردید و در اتاق سیو نزدیک،

بازی را ذخیره نمایید.

حالا دوباره برگردید همان جایی که بودید و آیتم سر سگ سوم یعنی RED DOG’S HEAD را بردارید

تا باس فایت بعدی شروع شود.

در قسمت بعدی راهنما اختصاصی Resident Evil 7 دوباره با جک روبرو میشویم …

اگه از این قسمت راهنما اختصاصی Resident Evil 7 خوشتون اومد حتما نظراتتون رو برامون ارسال کنید !