داستان Treachery In Beatdown City تا آخرین روزهای توسعه به روز شد

داستان Treachery In Beatdown City تا آخرین روزهای توسعه به روز شد

 

اخرین بروز رسانی داستان Treachery In Beatdown City به وقایع فعلی مربوط می شود ، داستان آن تا

زمانی که بازی برای انتشار اماده شود بازنگری های لازم را انجام می داد.

Treachery In Beatdown City

Treachery In Beatdown City یک بازی جنگی و ضرب و شتم است که

با RPG و مکانیک های تحت تأثیر تاکتیک روبرو است. داستان آن به طرز باورنکردنی با

فرهنگ امروز و فضای سیاسی مرتبط است ، بنابراین اگرچه طراح بازی ، هنرمند و

نویسنده بازی شاون الکساندر آلن در سال ۲۰۱۲ داستان بازی را شروع کرد ، اما او

مجبور بود تا این روایت را در روزهای پایانی توسعه بازی به روز کند.

 

آلن می گوید:

“اینها همه مواردی است که در چند ماه گذشته بازنگری در فیلمنامه باعث شده است.” “این بازی خیلی تغییر نکرد ؛ جریان مکالمه را تغییر داد و در واقع باعث شد اوضاع بسیار بیشتر شود. مانند این که چگونه می توانید تمام این اطلاعات را در مورد این شخصیت بدانید؟ این به عنوان یک عنصر گیم پلی خوب است ، اما آیا این در واقع برای شما اخلاقی است که بتوانید تمام این اطلاعات را داشته باشید؟

 

آلن اضافه کرد

که تصمیم نگرفته است که یک بازی بسازد که به بازیکنان بگوید “چه رأی میدهند”. درعوض ، او تصمیم گرفت داستانی سرگرم کننده “با حرکات سیاسی” را در درون یک بازی ویدیویی که بازی سرگرم کننده است جای دهد. وی Treachery In Beatdown City به فیلم سریع و خشمگین تشبیه می کند. آلن گفت: “این فیلم ها سرگرم کننده هستند و آنها لحظه های جذابیت خود را در جایی که در چیز قدیمی فرهنگ سریع و خشمگین اتومبیل گیر افتاده اند ، گیر می آورند و آن یک مبارزه شگفت انگیز هست.”

“این واقعیت که آنها شارلیز وون را به عنوان پسر بد دارند و او یک زن سفید پوست با ترس و وحشت است؟ کسی این کار را با هدف انجام داده است. آنها مثل این بودند ،” چه کسی بدترین فرد ممکن است؟ ” و این یک آنارشیست اشتباه است که ترس و وحشت دارد و فکر می کند مردم هزینه دارند. این بدیهی است که کسی چیزی می گوید. “

 

 

تهیه و ترجمه در سایت psstar.ir