خلاقیت در مدیریت بازاریابی

ستاره بازی ایران

واحد بازاریابی شرکت ستاره بازی ایران حاصل زحمات خود در این واحد و

نتایج تحقیقات متخصصین خود  در این حوزه را در اختیار شما مشتریان کنسول بازی

ازجمله کنسول ps4 و کنسول xbox و لوازم جانبی قرار می دهد.

خلاقیت در مدیریت بازاریابی

تعریف خلاقیت

خلاقیت ( Creativity ) عبارتست از :

بکارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر و یا یک مفهوم جدید

 

رفتارهای خلاق

عبارتند از :

 

1- خاتمه دادن به یک جدل خصمانه

2- حل یک مشکل در هر زمینه ای

3- پیدا کردن کاربردهای جدید برای کالاهای قبلی

4- خلق یک محصول یا خدمت جدید

 

فرق خلاقیت و نوآوری

خلاقیت یعنی دست یابی به یک فکر یا ایده نو و جالب و نوآوری یعنی تبدیل آن ایده به یک کالا ، خدمت و یا روش نو

 

ویژگی مدیران حامی خلاقیت

1- آمادگی دائمی برای شنیدن افکار جدید

2- تشویق کارکنان به تفکر خلاق

3- برقراری سیستم انتقادات و پیشنهادات سازنده

4- ایجاد دایره خلاقیت در سازمان

 

اشکال نوآوری در مورد کالاها

1- تولید محصولات نو

2- تولید محصولات قبلی با روش های نوین و امتیازات بیشتر

3- تولید محصولاتی که در بازار کمیاب شده اند

 

روش های مهم بهسازی محصولات توسط شرکت ها

1- روش مشکل زدایی

2- روش دلخواه

3- روش زنجیره مصرف

 

روش مشکل زدایی

در این روش ، بازاریان به گله مندیها و انتقادات مصرف کنندگان کالا گوش داده ، از این طریق به مشکل پی برده و از  طریق نوآوری آن را رفع می نمایند.

 

روش دلخواه

در این روش ، بازاریابان از مصرف کنندگان منتخب می خواهند که آرزوهای خود را در مورد کالای شرکت به زبان آورده و کالای دلخواه خود را بیان نمایند.

 

خلاقیت در مدیریت بازاریابی در مقاله ای از ستاره بازی ایران

 

خلاقیت در مدیریت بازاریابی

 

روش زنجیره مصرف

کسب اطلاعات لازم از خریداران و سایرین در مورد کل عمر مصرفی کالا که بتواند به بهسازی محصول یا ارائه آن در طول حیات اش کمک نماید.

 

مقالهخلاقیت در مدیریت بازاریابی و خرید PS5-کنسول XBOX-قیمت PS4-قیمت XBOX را در ستاره بازی ایران دنبال کنید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *