[vc_row][vc_column][vc_column_text]

توسعه فناوری Xbox Series X

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”18384″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

توسعه فناوری Xbox Series X : فرهنگ نامه وبستر “تأخیر” را “کیفیت یا وضعیت حضور
و توانایی ظهور یا توسعه اما در حال حاضر قابل مشاهده ، آشکار یا فعال” تعریف می کند.
و اکنون که من در آخر به کار خودم از این طوفان نوشتن هک نین استفاده کردم ،
بیایید بررسی کنیم که تأخیر در دنیای بازی های ویدیویی چیست
و چگونه مهندسان شاغل در Xbox Series X برای کاهش آن تلاش می کنند.

با ما همراه باشید در ستاره بازی ایران

در ساده ترین اصطلاحات آن ، تأخیر اندازه گیری میزان طول مدت سفر یک سیگنال یا قطعه از اطلاعات از یک نقطه به نقطه دیگر در یک سیستم است.
برای این مقاله ، ما در مورد تأخیر ورودی صحبت خواهیم کرد ،
توسعه فناوری Xbox Series X
که اندازه گیری می کند چه مدت یک سیگنال طول می کشد تا از کنترلر خود به کنسول یا کنسول خود به صفحه نمایش خود بروید.
تقریباً همیشه در miilliseconds (ms) اندازه گیری می شود ، تأخیر یک عنصر اصلی پاسخگو بودن و احساس یک بازی است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید کنسول بازی” txt_align=”center” color=”orange”]همچنان که مطالعه میکنید سری هم به فروشگاه خودتان بزنید و از محصولات اورجینال لذت ببرید.

www.psstar.ir

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

اجزای زیادی وجود دارد که به پایان دادن به پایان کمک می کند
 تأخیر ورودی ، در یک خط سیر طولانی از ورودی کنترلر برای نمایش.در Xbox Series X ،
تیم به طور دقیق  تنظیم کرده است تا مطمئن شوید که شما پاسخگوترین و دقیق ترین کنترل ممکن را دارید.
هفته گذشته ، ما از اندرو گوسن ، همکار فنی در Xbox Series X در مایکروسافت ،استفاده کردیم تا با نگاهی دقیق تر به پیشرفت های این تیم ، از کنترلر شروع کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”19573″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”19139″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

توسعه فناوری Xbox Series X

در کنترلر ، حرکتجوستیک و کلید نمونه هایی از ورودی آنالوگ است. کنترل کننده های قبلی ورودی ها را نمونه برداری می کردند و نتایج را هر 8ms منتقل می کردند ،
صرف نظر از اینکه بازی ها به داده های ورودی نیاز دارند. بنابراین حتی اگر شما به سرعت کمی چوب یا آنالوگ را به روشی کمی متفاوت تنظیم کرده باشید ،
ممکن است بازی این تغییر دکمه را خیلی دیر دریافت کرده باشد و برای آن لحظه ممکن است از حالت دکمه قبلی شما استفاده کند.
اگرچه این یک راه حل هوشمند برای کنترل کننده های بی سیم و سیم بی سیم بود ،
زیرا از نظر مصرف باتری بی سیم ، هماهنگی خوبی را ارائه می داد ، ایده آل نبود.
از آنجا که با حلقه ورودی بازی همگام نبوده است ، ممکن است تاخیری وجود داشته باشد
زیرا ممکن است بازی فشارهای دکمه فعلی را از کنترل کننده درخواست کرده باشد ،
اما پلتفرم آن را دیرتر از حد انتظار تحویل داده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *