بازی پی اس استار ps4 xbox1s game
بررسی بازیwitcher 3

psstar ps4 xbox1x ps5 بازیwitcher 3

بازی پی اس استار ps4 xbox1s game

ویچر ۳: شکار وحشیانه

The Witcher 3: Wild Hunt

که گیمر ها در آن گرالت ریویا، یک شکارچی هیولا را که به عنوان ویچر شناخته میشود کنترل میکنند.

این بازی توسط استودیوی لهستانی سی‌دی پروجکت ساخته شده‌است.

و در اول به‌طور همزمان در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۱۵ برای مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر کرد

و سپس در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰‍۱۹ این بازی را برای نینتندو سوئیچ نیز منتشر کرد.

این بازی سومین قسمت در مجموعه بازی‌های ویچر و پس از ویچر ۲:

قاتلین پادشاهان است که از رمانی با نام ویچر؛ نوشتهٔ نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی اقتباس شده‌است.

psstar ps4 xbox1x ps5

The Witcher 3

روند بازی همانند نسخه‌های قبلی این سری می‌باشد.

در ویچر ۳، بازی در جهانی باز، بزرگتر از هر بازی نقش‌آفرینی دیگری اتفاق می‌افتد

و دنیای بازی ۳۰ برابر بزرگتر از نسخه قبلی است و همچنین محیط بازی، ۲۰٪ بزرگتر از بازی

هم سبک خود الدر اسکورولز ۵: اسکایرم است.

کوچکترین تصمیم‌های بازیکن بر روی اتفاقات دنیای بازی اثر خواهد گذاشت و شخصیت بازی

در شرایط گوناگون قادر خواهد بود تصمیم خود را عوض کند.

سی‌دی پراجکت، زمانی در حدود ۱۰۰ ساعت را برای اتمام بازی پیش‌بینی کرده‌است.

بازیwitcher 3

«ویچر ۳: وایلد هانت»

بازیwitcher 3

یعنی ماجراجویی مطلق در دنیایی سرشار از شگفتی‌های غیرمنتظره و میخکوب‌کننده.

استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت در قسمت پایان‌دهنده‌ی سه‌گانه‌ی حماسی فانتزی‌شان،

نهایت معنای «ویچر بودن» را به نمایش می‌گذارد.

«وایلد هانت» یعنی پوشیدن زره، احساس سنگینی یک شمشیر نقره‌ای و فلزی بر پشت و تاختن در دنیایی که

به معنای واقعی کلمه بی‌انتها و مملو از غافلگیری‌هایی بهت‌آور، هولناک، زیبا و مدهوش‌کننده است.

تمام عمق و احساس حاضر در «وایلد هانت» به این جمله ختم می‌شود

که «ویچر بودن در چنین دنیایی یعنی چه؟»

اعضای با استعداد سی‌دی پراجکت دور هم جمع شده‌اند و به این فکر کرده‌اند

که چگونه می‌توان کاری کرد تا بازی‌کننده خودش را به عنوان یک «ویچر» باور کند.

قلب روایت داستانی عاطفی، دنیایی غوطه‌ورکننده و تجربه‌ای قابل‌لمس،

خلق شخصیتی قابل‌باور و نزدیک به مخاطب است.

اعضای سی‌دی پراجکت به‌شکل کمال‌گرایانه‌ای این کار را از طریق داستان‌پردازی گسترده

و گیم‌پلی چندلایه‌شان در «ویچر۳» انجام داده‌اند.

شما در «وایلد هانت» خودتان را به عنوان ویچری باتجربه و گم‌شده در سرزمین‌هایی پر از اتفاقات محسورکننده

و خطرناک حس می‌کنید.

باور کنید، برخی اوقات این احساس ویچر بودن به حدی تاثیرگذار می‌شود که مدام حس می‌کنید

قاب تلویزیون مثل آهن‌ربایی قدرتمند درحال کشیدن شما به دنیای داخلش است و هرچه هم پلک می‌زنید

و برای فرار تلاش می‌کنید، قادر نیستید از میدان مغناطیسی این بازی فرار کنید.

آخرین‌باری که با چنین احساس شگفت‌انگیز و زلزله‌واری در یک اثر هنری مواجه شدم را یادم نمی‌آید.

 می‌خواهید بدانید «ویچر۳: وایلد هانت» چه شکلی است؟

کافی است تصور کنید یک ویچرِ تمام‌عیار چه کارهایی می‌کند.

این بازی تمام تصورات‌تان از یک جهش‌یافته‌ی هیولاکُش را در عمل جلوی روی‌تان بازآفرینی می‌کند

و بدون هیچ مانع، ضدحال و محدودیتی رهایتان می‌کند تا به سوی افق بتازید و خودتان را به‌طرز ناشناخته

و تازه‌ای به عنوان کاشفی قرون وسطایی، کمک‌رسانی انسان‌دوست، سیاست‌مداری خسته،

شمشیرزنی تند و سریع، پدری دلسوز، همسری عاشق، متخصصی کنجکاو

و درنهایت ویچری که میلی سیری‌ناپذیر به جستجو و حرکت دارد، پیدا کنید.

خلق چیزی که مخاطب را اینگونه در زندانِ دلنشینِ خود گرفتار کند،

روحش را به تسخیر در آورد و چشمانش را از دیدن شگفتی‌هایش خیس کند،

نتیجه‌ی قرار گرفتنِ صحیحِ هزاران هزار عنصر مختلف در شبکه‌‌ی پیچیده‌ای از داستان، گیم‌پلی و دنیاسازی است.

وقتی می‌گویم در «وایلد هانت» ذهن‌تان با گرالتِ ریویایی یکی می‌شود، منظورم این است

که سازندگان از چنین موانعی رد شده‌اند تا بتوانند درنهایت، تک تک غروب‌های خورشید

را به اتفاقی یگانه و درخور صبر کردن و چشم دوختنِ به آسمانِ کبودِ افق تبدیل کنند.

بازی‌های بزرگی که تاکنون به اسم نسل بعد برای سیستم‌های نسل‌ هشتمی آمده‌اند را فراموش کنید،

(البته به جز «بلادبورن»)، «وایلد هانت» نشان می‌دهد نسل بعدی هنر بازیسازی به کدام سمت و سو می‌رود.

اینکه تکنولوژی قدرتمندتر، چگونه می‌تواند روش بازی کردن‌مان را تغییر دهد

و تکه‌ی دیگری از گنجینه‌ی ناشناخته‌ی هنر هشتم را جلوی‌ روی‌مان بگذارد.

بازیwitcher 3

psstar ps4 xbox1x ps5