بازی Fire Emblem Three Houses یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی است

که توسط Intelligent Systems و Koei Tecmo برای نینتندو سوئیچ ساخته شده است

و توسط نینتندو در سراسر جهان در تاریخ 26 ژوئیه سال 2019 منتشر شده است.

و اولین مورد برای کنسول های خانگی از زمان Fire Emblem: Radiant Dawn که در سال 2007 منتشر شد.

بازی Fire Emblem Three Houses

سه خانه در قاره فدلان قرار دارد ،

که بین سه کشور رقیب اکنون در صلح تقسیم شده است ، که از طریق صومعه گارگ ماخ متصل می شوند.

این بازیکن با ایفای نقش یک مزدور سابق و معلم جدید در Garreg Mach ،

ملتی را برای پشتیبانی و راهنمایی آنها از طریق یک سری نبردها انتخاب می کند.

این بازی علاوه بر عناصر شبیه سازی اجتماعی و مدیریت زمان ،

+گیم پلی تاکتیکی مبتنی بر نوبت Fire Fire Emblem را نیز به همراه دارد.

تولید این بازی برای سیستم های هوشمند چالش برانگیز بود ،

که موفقیت آن را به Koei Tecmo ، که پیش از این با شرکت Fire Emblem Warriors شریک بود ، نسبت داد.

کارمندان چیز جدیدی را برای اولین بار در سریال های خود بر روی کنسول های خانگی با کیفیت بالا ،

وسایل مکانیک زندگی مدرسه و گسترش نبرد می خواستند.

چیناتسو کوراهانا مسئولیت ایجاد طرح ها و تصاویر شخصیت ها را بر عهده داشت.

سیستم مدرسه بازی و گذشت زمان بعد از آن در داستان الهام بخش Fire Emblem: Genealogy of the Holy Holy بود.

بازی منتشر شده برای تحسین منتقدان ، با انتقاد از منتقدین ادغام سیستم مدرسه و مکانیک گردان ،

روایت ، شخصیت ها ، موسیقی متن فیلم و ارزش پخش مجدد.

انتقادات جزئی به سختی بازی نسبت به اقساط گذشته و همچنین برخی مشکلات بینایی و فنی انجام شده است.

تا پایان سال 2019 ، این بازی بیش از 2.5 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده بود

و در ادامه به کسب بهترین بازی استراتژی و جایزه صدای پخش کننده در The Game Awards 2019 می رسید.

بازی Fire Emblem Three Houses

گیم پلی

Fire Emblem: Three Houses یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی است که در آن بازیکنان شخصیت بازیکن را کنترل می کنند

که جنسیت و نام آنها در ابتدای بازی انتخاب می شود.

در ساعات آغازین ، از شخصیت بازیکن خواسته می شود که در صومعه Garreg Mach تدریس کند ،

که به عنوان مرکز فعالیت های بازی عمل می کند.

انتخاب یک خانه مدرسه خاص برای آموزش ، تأثیر روایت از آن نقطه به بعد است.

زمان این بازیکن بین نبردهای مبتنی بر داستان که پیش روایت اصلی را می گذرانند ،

و دوره هایی در Garreg Mach که در آنجا با دانش آموزان و کارمندان آنجا تعامل دارند ، تقسیم می شود.

در حالی که نیمه آغازین بازی روی این سیستم مدرسه متمرکز است ،

داستان پنج سال پیش می رود و بیشتر روی نبرد تمرکز می کند ،

با این که بازیکن در نیمه اول بازی به خانه ای که انتخاب کرده بودند قفل شده است.

در طی دوره های بین نبردهای داستانی ، بازیکن دارای تعداد مشخصی از روزها در یک تقویم است

که می تواند برای انواع فعالیت ها از کلاس های آموزش و تمرین های میدانی گرفته

تا کاشت بذر در گلخانه و ماهیگیری در حوضچه استفاده شود.

بازی Fire Emblem Three Houses

[4] این بازیکن همچنین دارای رویدادهای اوقات فراغت است ،

که در آن می توانند از لحاظ اجتماعی با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و با آنها روابط برقرار کنند.

ایجاد یک رابطه از طریق اقدامات پشتیبانی انجام می شود ،

و اقدامات و گزینه های گفتگو بر سطح پشتیبانی یک شخصیت تأثیر می گذارد.

اگر رابطه به اندازه کافی قوی باشد ، این می تواند منجر به ازدواج این دو پس از یک رویداد پرش از زمان مبتنی بر داستان شود.

با بالا بردن ویژگی های خاص از طریق اقدامات در نبرد و درون آکادمی ،

بازیکن می تواند دانشجویان را در خانه های دیگر ، در کنار شخصیت های دیگر جذب کند.

هر اقدام در طول بخش های آکادمی دارای امتیاز است ،

با تعداد مشخصی از نقاط موجود در هر روز و فعالیت های بیشتری نسبت به نقاط موجود می تواند پوشش دهد.

بازیکن باید انتخاب کند که چه رویدادی را به وجود آورد و به تبع آن دسترسی دیگران را از دست می دهد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *