

بازی Fire Emblem Three Houses یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی است
که توسط Intelligent Systems و Koei Tecmo برای نینتندو سوئیچ ساخته شده است
و توسط نینتندو در سراسر جهان در تاریخ ۲۶ ژوئیه سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.
و اولین مورد برای کنسول های خانگی از زمان Fire Emblem: Radiant Dawn که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد.
بازی Fire Emblem Three Houses
سه خانه در قاره فدلان قرار دارد ،
که بین سه کشور رقیب اکنون در صلح تقسیم شده است ، که از طریق صومعه گارگ ماخ متصل می شوند.
این بازیکن با ایفای نقش یک مزدور سابق و معلم جدید در Garreg Mach ،
ملتی را برای پشتیبانی و راهنمایی آنها از طریق یک سری نبردها انتخاب می کند.
این بازی علاوه بر عناصر شبیه سازی اجتماعی و مدیریت زمان ،
+گیم پلی تاکتیکی مبتنی بر نوبت Fire Fire Emblem را نیز به همراه دارد.
تولید این بازی برای سیستم های هوشمند چالش برانگیز بود ،
که موفقیت آن را به Koei Tecmo ، که پیش از این با شرکت Fire Emblem Warriors شریک بود ، نسبت داد.
کارمندان چیز جدیدی را برای اولین بار در سریال های خود بر روی کنسول های خانگی با کیفیت بالا ،
وسایل مکانیک زندگی مدرسه و گسترش نبرد می خواستند.
چیناتسو کوراهانا مسئولیت ایجاد طرح ها و تصاویر شخصیت ها را بر عهده داشت.
سیستم مدرسه بازی و گذشت زمان بعد از آن در داستان الهام بخش Fire Emblem: Genealogy of the Holy Holy بود.
بازی منتشر شده برای تحسین منتقدان ، با انتقاد از منتقدین ادغام سیستم مدرسه و مکانیک گردان ،
روایت ، شخصیت ها ، موسیقی متن فیلم و ارزش پخش مجدد.
انتقادات جزئی به سختی بازی نسبت به اقساط گذشته و همچنین برخی مشکلات بینایی و فنی انجام شده است.
تا پایان سال ۲۰۱۹ ، این بازی بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده بود
و در ادامه به کسب بهترین بازی استراتژی و جایزه صدای پخش کننده در The Game Awards 2019 می رسید.
گیم پلی
Fire Emblem: Three Houses یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی است که در آن بازیکنان شخصیت بازیکن را کنترل می کنند
که جنسیت و نام آنها در ابتدای بازی انتخاب می شود.
در ساعات آغازین ، از شخصیت بازیکن خواسته می شود که در صومعه Garreg Mach تدریس کند ،
که به عنوان مرکز فعالیت های بازی عمل می کند.
انتخاب یک خانه مدرسه خاص برای آموزش ، تأثیر روایت از آن نقطه به بعد است.
زمان این بازیکن بین نبردهای مبتنی بر داستان که پیش روایت اصلی را می گذرانند ،
و دوره هایی در Garreg Mach که در آنجا با دانش آموزان و کارمندان آنجا تعامل دارند ، تقسیم می شود.
در حالی که نیمه آغازین بازی روی این سیستم مدرسه متمرکز است ،
داستان پنج سال پیش می رود و بیشتر روی نبرد تمرکز می کند ،
با این که بازیکن در نیمه اول بازی به خانه ای که انتخاب کرده بودند قفل شده است.
در طی دوره های بین نبردهای داستانی ، بازیکن دارای تعداد مشخصی از روزها در یک تقویم است
که می تواند برای انواع فعالیت ها از کلاس های آموزش و تمرین های میدانی گرفته
تا کاشت بذر در گلخانه و ماهیگیری در حوضچه استفاده شود.
بازی Fire Emblem Three Houses
[۴] این بازیکن همچنین دارای رویدادهای اوقات فراغت است ،
که در آن می توانند از لحاظ اجتماعی با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و با آنها روابط برقرار کنند.
ایجاد یک رابطه از طریق اقدامات پشتیبانی انجام می شود ،
و اقدامات و گزینه های گفتگو بر سطح پشتیبانی یک شخصیت تأثیر می گذارد.
اگر رابطه به اندازه کافی قوی باشد ، این می تواند منجر به ازدواج این دو پس از یک رویداد پرش از زمان مبتنی بر داستان شود.
با بالا بردن ویژگی های خاص از طریق اقدامات در نبرد و درون آکادمی ،
بازیکن می تواند دانشجویان را در خانه های دیگر ، در کنار شخصیت های دیگر جذب کند.
هر اقدام در طول بخش های آکادمی دارای امتیاز است ،
با تعداد مشخصی از نقاط موجود در هر روز و فعالیت های بیشتری نسبت به نقاط موجود می تواند پوشش دهد.
بازیکن باید انتخاب کند که چه رویدادی را به وجود آورد و به تبع آن دسترسی دیگران را از دست می دهد.