بازی Final Fantasy VII Remake
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake

بازی Final Fantasy VII Remake

Final Fantasy VII Remake  یک بازی نقش آفرینی است که توسط Square Enix ساخته و منتشر شده است.

این بازی بازسازی کننده بازی PlayStation 1997 Final Fantasy VII است.

شرکت Square Enix این بازسازی را به صورت یک سریال چند قسمتی توسعه داد است.

و اولین ورودی برای پلی استیشن ۴ در ۱۰ آوریل سال ۲۰۲۰ منتشر شد ، با انحصاری به موقع برای مدت یک سال.

بازیکنان Cloud Strife مزدور را کنترل می کنند

زیرا او و گروهی به نام AVALANCHE با استفاده از ذات زندگی این سیاره به دنبال منبع انرژی مخالف Shinra ، megacorporation هستند.

گیم پلی  بازی این عمل را در زمان واقعی  با سایر عناصر استراتژیک ترکیب می کند.

برای ساخت این قسمت از بازی چند نفر از کارمندان کلیدی بازگشتند ،

از جمله طراح شخصیت Tetsuya Nomura به عنوان کارگردان و طراح شخصیت اصلی ،

کارگردان Yoshinori Kitase به عنوان تهیه کننده ،

کازوشیژ نوژیما ، نویسنده و نوبو Uematsu آهنگساز موسیقی.

کارمندان شخصیت ها را دوباره طراحی کردند تا واقع گرایی و سبکی سازی را تعادل ایجاد کنند.

بازی Final Fantasy VII Remake

Final Fantasy VII Remake داستان اصلی Final Fantasy VII را بازگو می کند.

یک سرباز سابق Shinra که به گروه اقتصادی و تروریستی AVALANCHE می رود و برای مبارزه با  Shinra به مزدور تبدیل می شود.

، که در حال تخلیه انرژی حیات این سیاره هستند ،

این بازی یک بازسازی کامل با گرافیک چند ضلعی در زمان واقعی است ، بر خلاف محیط های از قبل ارائه شده.

مکانیک اکتشاف و نبرد هر دو در زمان واقعی اتفاق می افتد ، مانند Final Fantasy XV.

این بازی دارای یک سیستم تغییر یافته “Active Time Battle” (ATB) از اصل است که به تدریج به آرامی پر می شود ،

یا می تواند سریعتر از حملات پر شود.

پس از پر شدن ، بازیکن می تواند عمل را متوقف کرده و از توانایی های ویژه ای همچون جادو ، موارد و حرکات ویژه استفاده کند.

گیمر همچنین می تواند این توانایی های ویژه را به دکمه های میانبر اختصاص دهد ،

این امکان را به شما می دهد که بدون مکث ، تمام وقت را در زمان واقعی بازی کنید.

هر توانایی ویژه بخشی از نوار ATB را استفاده می کند.

گیمر همچنین می تواند در هر زمان بین اعضای حزب جابجا شود.

هر یک از اعضای حزب مهارت های فردی خود را دارد ،

بازیکنان همچنین قادر به استفاده از جادو و احضار هستند

و یک سنج Limit Break به شخصیت ها امکان می دهد که یک بار شارژ شوند ، حملات قدرتمندتری را انجام دهند.

تهیه کننده یوشینوری کیتاز اظهار داشت که در حالی که این بازی عناصر در زمان واقعی بیشتری دارد

، اما هنوز عناصر استراتژیکی مانند انتخاب اسلحه و جادو برای هر شخصیت برای استفاده وجود خواهد داشت.